Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- CsST: Mi az az instant túra?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Mobilhasználat Ausztriában
Új hozzászólás Aktív témák
-
cog777
senior tag
Sziasztok!
Most nézem át a c++ operátor overloading-ját, van két megoldás:
class Point
{
public:
Point(int x, int y) {Point::x=x;Point::y=y;}
Point operator+(Point &p) {return Point(x+p.x, y+p.y);}private:
int x,y;
}A kérdésem:
"Point operator+(Point &p) {return Point(x+p.x, y+p.y);}" Miért lehet elérni a "p.x"-et??? (illetve a p.y-t?) (Az adatrejtés elve miatt kérdezem, hiszen private )A másik megolds szinte ugyanez:
class Point
{
public:
Point(int x, int y){Point::x=x;Point::y=y;}
friend Point operator+(Point &p, Point &q) {return Point(q.x+p.x, q.y+p.y);}private:
int x,y;
}Itt már értem, hiszen a friend el tudja érni a private adatokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Politika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- E-roller topik
- Elektromos autók - motorok
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Google Pixel topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Samsung S22 Ultra 12/512GB Szép Állapot! 6 hó jótállás!
- Kèszen állsz a játèkra? 0% THM rèszletre is!
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- BESZÁMÍTÁS! ARCTIC Liquid Freezer II 420 vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest