Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
- = Zk = -
félisten
ha már ebben a csopiban lézengsz, mit hajtasz?!" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
BeZol
őstag
Az a baj, minél idősebb egy autó, annál esélyesebb h rohadt sok km van benne úgy, hogy még talán nem is tudsz róla. Ez az X5 hirdetés legalább őszinte...
Itt van ez a majdnem tényleg fullos, de többi 5ös bmw-hez képest tényleg fullos e61 530d.Szóval amikor azt mondod, hogy na jó, talán még nem gáz a 350ezer km környéke, aztán kiderül h évi 50ezer km-eket ment vele vki az első 3 évben (2011.03hó), majd rá 3 hónapra visszább ment a km esélyesen 30ezer km-rel legalább, de nekem gyanús h átlagon felül kocsikáztak x hónapig, azért is lett visszább véve, hiszen később 2011.12 és 2013.08, tehát 1év9hónap alatt belenyomtak 70ezret, majd higgyem el, hogy 2013.08-2019.10 között "csak" bő 75ezer km ment bele 6 év alatt úgy, hogy a km ennyire kerek-perec, majd csupán 3 hónappal később +52ezer km... Jó, biztos vannak elírások is, de egy eleinte évi 50ezres átlagot legalább lenyomó autónak kiesett 6 év időtartama + tekerve volt picit, úgyhogy ez a 350ezres kocsi is jó eséllyel 600-700ezer km között jár már, csak ugye nem ez szerepel a hirdetésben, szóval hacsak nincs "atombiztos" háttere a kocsinak a futásteljesítményt illetően, akkor nyugodtan hozzá lehet csapni 1-2-3százezer km-t mindegyikhez... Pedig tényleg olyan némelyik, hogy meg nem mondanád róla, és mégis.
Ma voltam LCI F10 535i-t megnézni. Bónusz képek járműszolgáltatási platformon
Rákérdeztem személyesen mit tudnak a kocsiról: "meg volt húzva az oldala és cserélve volt 2 ajtó". Én ezt nem nevezném meghúzásnak, kb. motorossal ütközésnek néz ki a beszakadt fémlemezes ajtó... Viszont tényleg ennyi km-es, tényleg faceliftes és elég sok extra is benne van. Bent a kocsiban volt cetli, eddig 7,5-ért hirdethették, előtte pedig azért állt talán közel 1 évig, mert gondolom újra összerakták az oldalát, ami amúgy közelről így h tudni mit kell nézni, látható (nincsenek teljesen egyvonalban az ajtók). Na mind1, piszkos volt kívül és belül is, semmilyen birtoklási vágyat nem éreztünk h úh, de jó ez a kocsi. Fekete volt kívül és fekete volt belül is + piszkos...Utána átgurultunk egy LCI F11 535D xdrive-hoz, ami nem volt bent, mert amúgy "ott van a hirdetésben h telefonon előre egyeztetni kell", mert mint kiderült valami focistra srác bérli tőlük az autót............... Gyors beszélgetés volt, léptünk is le. Francnak sem kell egy jampizós focistahülyegyerek által x hétig/hónapig gondolom 0 törődömséggel használt kocsi (aztán lehet nem így van, de az fix, h nem érdekel már a portékájuk).
Na mind1, gondoltam leírom miket tapasztaltam.
-
veterán
-
- = Zk = -
félisten
2,5milla? miért ilyen olcsó?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
BeZol
őstag
Igen, anyagilag semmilyen indok nem szól az újabb autók mellett, viszont ha mindenki így gondolkodna, akkor biztos nem is kapnál használtautót, mert újat senki se venne előtted.
Tehát lehet itt számolgatni a garasokat, de van akinek új autó kell 0 km-rel és kész.
Van, akit nem zavar, ha előtte már más beletett 1-2 év alatt 20-80ezer km-t, cserébe 3/4 áron kapja meg az autót, ami még mindig közel újnak felel meg, viszont a 20 millás kocsit már 15ért elviheti, spórolt 5 millát és élményfaktorban kb. semmit sem bukik.
Van, aki eleve csak onnantól foglalkozik a kocsival, hogy legalább 50%-os ár környékére esik az újkori értékhez képest, és ebből próbálja kihozni a legtöbbet (3-4 éves kor). Itt már láthatóak sokszor a használatból eredő nyomok, de már csak 10 milla a 20 millás autó, viszont már kijött a facelift vagy az új típus, ami biztos nyálcsorgatóbb.
Az aranyközépút talán 6 éves korban van 1/3 ár körül és remélhetőleg 200ezer km alatt, de itt már nő a bizonytalanság, látszódik h nem új a kocsi, bármikor törhették, tekerhették, jönnek a nagyszervizek, stb.. Aki ezt nem óhajtja, az a kockázat mértékének csökkentése érdekében fog egyre többet költeni, míg a végén a 0 km-es autóig jutunk teljesen a saját ízlésünkre szabva.Ezt mindenki a saját anyagi helyzete és gondolkodásmódja alapján lövi be.
Te csak az értékvesztéssel számoltál, semmi fenntartási költséggel, pedig az is brutális tud lenni egy drágább darabnál, főleg casco-val Van az simán napi 20ezer Ft is akkor már. -
CharlieDrop
veterán
e65-nél azt tudom, hogy 2004-ig voltak bajok nem is kevés.
LCI-ről nincs infóm.
Viszont e60-nál csak LCI-t ajánl mindenki, beleértve ezredes urat is.
Gondolkodom, hogy nem BMW lesz a következő autóm, de sanszos, hogy igen. Igaz nem 35d, de mondjuk egy 25d belefér, vagy látom egész emberi áron vannak e65-ök is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BossBoss
őstag
Srácok! A hűtő venti nem jó attól még lehet használni a klímát nagyobb sebességnél? Klímásom mondta amíg nem jó ne használjam mert valami nyomás megnő. Viszont aki rendeli meg szereli kicsit el van csúszva... :/ Egy ismerős szerint nagy sebességnél bekapcsolható. Mit gondoltok?!
-
Stukker1987
senior tag
Régebbi e60 DVD alapú navigációs. Ott csak DVD csere újabbra... (CCC)
A CiC-es már merevlemezes. Ott kell egy lemez/vagy usb ami tartalmazza az új térképeket és egy aktiváló kód,amit kérni fog telepítés közben. (ezt az aktiváló kódos részt valahogy meg szokták hekkelni)
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Stukker1987
senior tag
CCC to CiC-re gondolsz?
Kell hozzá a "fejegység",kijelző,idrive controller,némi kábelezés,néhány elem cseréje műszerfalon,aktiváló kód és némi programozás.
Itt biztos áruház ára.
Minden ettől jóval eltérő ár esetében alaposan utána kell járni,hogy aktiválható-e a cucc...
Nem tudom a bontottakat hogyan kell beüzemelni(kell-e azokhoz megint akt kód vagy nem...)Engem is érdekelt a téma,de az új árát nem éri meg,a bontottól meg félek...
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest