Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Kezdő vagyok #31087 üzenetére
A seed kötelezettség mióta büntetés?
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
ElektrikusDE
senior tag
-
ElektrikusDE
senior tag
Az aszfalt és a mag egyaránt egyaránt tanúsítvány hibás lett a leállás után.
Oka:
Nem szerepel a tanúsítványban a www. előtag.
Megoldás?
Nem kell beírni a www. előtagot az oldal neve elé.
Csak simán az oldalnév kell és nincs hiba!
Próbáljátok csak ki!
Vagy írjátok elé a www.-t és már visít is a böngésző!
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Cs1csó #36786 üzenetére
És még kapkodva is írtam.
A magnál pont fordítva:
A tanúsítványban szerepel a www., de az oldal most csak www. nélkül működik.
Az aszfaltnál meg csak eltűnt a https lehetőség...
De már az is működik!
Bocsi...
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz Dragon3000 #36788 üzenetére
Mikor nem megy az oldal akkor nem megy az oldal...
Akkor nekem se ment...
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz podcast #37052 üzenetére
Szia!
Mielőtt ilyet csinálsz, kérlek hogy előtte nézd meg a torrent fájl méretet, mert ha az más akkor nem fogja felismerni a már letöltött fájlokat.
Ennek oka az hogy a torrent készítésekor más szelet méret lett használva.
Sajnos emiatt kevés az hogy a Fájlnév és könyvtárszerkezet egyezik.
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz havri1 #37101 üzenetére
Szia!
A Super Seed tudtommal nem így működik!
Hanem úgy, hogy ugyanazt a szeletet nem küldi el több letöltőnek hanem minden letöltő más szeletet kap, meg így hamarabb is meglehetne a teljes anyag a bolyban.
De nyílt oldalon, vagy sajnos akár aránymentes oldalon könnyen megbukik a dolog
Mert a letoltok együttműködése is szűkséges hozzá.