- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Xiaomi pumpa pumpálás
- droidic: Telekom router – fapados NAS tároló
- gerner1
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
-
LOGOUT
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz
Kezdő vagyok #44391 üzenetére
Ezt hogy érted? Sima programokat pl média lejátszó stb? Azokat nem. Biztonsági szempontokból sokszor ajánlott frissíteni de én ha találok valamiből olyat ami stabil akkor nem cserélem le azt a verziót csak ha elavul számomra az adatbázisa. Pl everestet már nem tudok használni mert aida64 lett s a friss adatbázis nélkül nem sokat ér. Viszont egy letöltő kliensből még mindig az 1.6-ot használom hiába jött ki 49-el újabb verzió. Szóval ha valamit felteszel s nincs vele bajod akkor nem kell újra telepítgetni mert semmi előnyt nem jelent.
Mod:
Ezeket felesleges. Ami akar az frissít ami nem s nincs vele probléma azt hagyni kell. Én még frissíteni se hagyom. Ha valami beválik ahhoz ragaszkodom. Minek azt piszkálni ami jól megy?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Kedves Fórumozók!
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali fáradtgőzös kérdések topikjában tegyétek fel.
- Elfelejtettem egy játék címét
- Tőzsde és gazdaság
- Ipari mennyiségű hibát javít az új GeForce driver
- Két billentyűzettel indít a beviteli eszközök piacán a be quiet!
- BestBuy topik
- Linux haladóknak
- Villanyszerelés
- Formula-1
- Húsz százalékot ver az 5060 Ti elődjére?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...