Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) DeadMeat


DeadMeat
veterán

[link] vótmá?

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#252) Szplöttyy válasza tibi666 (#250) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

1.2 Twinport?

Smoke & Torque

(#253) fekeandras válasza DeadMeat (#251) üzenetére


fekeandras
őstag

Na akkor van valaki aki a jövőbe lát.
Barátomnak anno 1998 környékén volt egy Seat Ibiza GT TDI-je (ilyen gyári neonzöld.Mikor egy ismerőse meglátta hangosan felkiáltott, hogy "de szép szuzuki".
Végül is S betű van ezen is azon is. :DDD

(#254) DeadMeat válasza fekeandras (#253) üzenetére


DeadMeat
veterán

Gyorsan kérdezd meg a lottószámokat tőle :D

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#255) fekeandras válasza DeadMeat (#254) üzenetére


fekeandras
őstag

Hát mondasz valamit ... :D

(#256) Rick4 válasza DeadMeat (#251) üzenetére


Rick4
félisten

Ez utóbbi megállapítás egyébként helytálló is: a Suzuki a kisautók, a terepjárók és a motorkerékpárok fejlesztésében a legerősebb, és épp ezek azok a területek, amelyeket a Volkswagen nemigen fejlesztett az utóbbi években.

Ok, hogy nem fejlesztettek (Polo itt van kisautónak, Touareg, Tiguan meg terepjárónak, tehát ki hogy nézi) de mikor volt a VW-nek motorkerékpárja, hogy csak az elmúlt évben nem fejlesztettek.... :DDD

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#257) DeadMeat válasza Rick4 (#256) üzenetére


DeadMeat
veterán

Végül is tényleg nincs motorja a vw-nek,szóval igaz ami le van írva.Nemigen fejlesztett rá :D Most már talán lesz....

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#258) Dare2Live válasza DeadMeat (#257) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Én inkább regionális dolgot látok mögötte:
Két nagy piacon: India, Japán VWnek kvázi nincs semmilye és mindkét piacon komoly játékos a Suzuki.

Amúgy "VVTI" motorokból, hogy áll VW?

szerk: Motor binisz csak extra, mondjuk izgi lesz Suzuki motorokat VW/Audi emblémával látni...

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#259) Rick4 válasza DeadMeat (#257) üzenetére


Rick4
félisten

Nem azt írta, hogy nem fejlesztett, hanem hogy az utóbbi pár évben nem fejlesztett. Ez ugye pongyola megfogalmazás, főleg a tények ismeretében.. Amióta én tudom, hogy a VW egy autógyár, azóta nem tudok motorkerékpárról, tehát ha valaha volt is, elég rég óta nem fejlesztik... :K

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#260) tibi666


tibi666
senior tag

vezetés közben milyen zenéket hallgattok?
én most cascada-ra vagyok rákattanva, emlékeztet a fiatalkorom bulizós zenéire.
[link]

tempomattal mentem ma, de néhány előzésnél elkapott a hév, és súrolta a 200-at a mutató. ez a zene közveszélyes. :DDD jó kis alföldi utak. :)

(#261) DeadMeat


DeadMeat
veterán

[link] :Y
Akarom! :K

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#262) tibi666


tibi666
senior tag

no, az utóbbi pár tankolás alkalmával drágább gázolajakat tankoltam, leírom a tapasztalatokat:
-mol evo neo: a lukoilos gázolaj után mintha kicserélték volna az autót. élénkebben pörög fel, alul jobban húz, a hangja is szebb.

ezután mezei shell dieselt kapott, érezhető a visszalépés.
utána omw premium dieselt tankoltam, keményen érezhető a javulás. kifejezetten szép, morgós hangja lett tőle az autónak, jobban ment, és kevesebbet fogyasztott.

most pedig agip bludiesel van benne. ez a legolcsóbb a drágább gázolajok közül, finomabban jár vele az autó, mint a lukoilos, vagy shelles olcsó üzemanyaggal, de nem morog olyan szépen, mint az omv-vel. érzetre a mol evo neo-val van egy szinten, egyértelműen jobban megéri ilyet tankolni, mint azt, hisz lényegesen olcsóbb.

szóval nálam a sorrend:
1. omv premium diesel
2. agip bludiesel
3. mol evo neo
4. shell alap diesel (nem tudom a nevét)
5. lukoilos fos

az a baj, hogy az omv-t, mint céget utálom, nem tudom, hogy fogom-e tankolni a 313 forintos lötyijüket, hiába a legjobb. lehet maradok az agip bludieselnél, még ha picit gyengébb is.

(#263) Voyage válasza tibi666 (#262) üzenetére


Voyage
aktív tag

Az esetleg meg se fordul a fejedben, hogy a 30-40 forinttal olcsóbb, sima, mol dieselt tankold?
Számold csak ki, 1000km-en mennyivel több maradna a zsebedbe... :U

Úgy néz ki, hogy az astra-t holnap cserélem le, egy '94-es fekete SL500-as Mercedesre, vajbőr belső, stb, ismerőstől, garantált 64000km van benne, ő az első tulaj.
Nemrég született egy gyerek, feleségének megveszi tőlem az astrat, magának meg egy R mercit vesz. :DDD

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#264) tibi666 válasza Voyage (#263) üzenetére


tibi666
senior tag

sokáig azzal jártam. de most váltok. az autó is meghálálja.
sl500? az beteg, követelek egy próbakört, az r129 az egyik legdögösebb mercedes, amit valaha csináltak. :)

sok balesetmentes kilométert kívánok!!! :R

[ Szerkesztve ]

(#265) Rick4 válasza Voyage (#263) üzenetére


Rick4
félisten

Készítsd a pénztárcádat, ott 32K-ból nem a fél autót, hanem esetleg csak fékbetétet fogsz cserélni... :DDD De egyébként nekem is bejön a gép.... :K

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#266) Voyage válasza tibi666 (#264) üzenetére


Voyage
aktív tag

Még nem iszok előre a medve bőrére, ma este ülünk össze, kiszámolni, hogy mennyibe kerül nekem 1 évben annak az autónak a tartása(biztosítástól kezdve, tankoláson át, kötelező szervízt egybevéve), HA többre jön ki, mint 500.000ft vagy még többet kell rákölteni, felejtős. :( (benzint nem számoltam bele, az astránál is van, annál igaz, kb duplája lenne, de fele annyit is mennék)
Suliba járok, nincs állandó melóm, így elég nehéz lenne eltartani, nyári melóból a fenntartás fele kijön, még 30% kb szülinapi, karácsonyi, stb pénzekből kijön, maradékot szülők talán kifizetik. :B

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#267) !Overdose! válasza Voyage (#266) üzenetére


!Overdose!
őstag

Tehát nem marad egy filléred sem, de te leszel a király a Mergával. :(

Saját hibájából tanul az ember. Vannak fontosabb dolgok is az életben.

[ Szerkesztve ]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#268) Voyage válasza Voyage (#266) üzenetére


Voyage
aktív tag

Még annyit, hogy aki ismeri az autót, tudja, kb mennyibe kerül, és mit tud.
Na most, ez csak márkaszervízben volt szervizelve, 4000km-el ezelőtt volt nagyszervíz, stb...
Az autót meg baráti áron, 2.300.000-ért kapnám meg, mínusz, az astra ára, 1.300.000-et kéne rádobni.
Egyenlőre azért nem biztos még főként, mert ebből kb 500.000 van meg, hitelt meg biztos, hogy nem veszek fel.
800.000 kéne ismerősöktől, hogy teljesüljön a dolog... :B

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#269) tibi666 válasza Voyage (#268) üzenetére


tibi666
senior tag

tehát mégsem lesz sl500-ad. :)

(#270) fekeandras válasza Rick4 (#265) üzenetére


fekeandras
őstag

Szigorúan csak utángyártottat! :DDD

(#271) Rick4 válasza Voyage (#268) üzenetére


Rick4
félisten

Szerintem ez nem a Te pénztárcádnak való. Ismerem az árakat (mivel autóalkatrészekkel foglalkozok) és ha ebben elpukkan valami, az bontóban is 30-50-100K... Az meg hülyén néz, ki, hogy megáll a gép, Te meg letámasztod 2-3 hónapra, hogy meg tudd csináltatni.

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#272) keIdor válasza tibi666 (#260) üzenetére


keIdor
titán

Én is szeretem, pedig csak 21 vagyok.:)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#273) Gorneck válasza DeadMeat (#261) üzenetére


Gorneck
titán

Ezt Én is...no meg ezt is...[link]

Gorneck#1239

(#274) Rick4 válasza fekeandras (#270) üzenetére


Rick4
félisten

Ja, értem... :U Az se baj, ha sz@r, csak olcsó legyen?

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#275) fekeandras


fekeandras
őstag

Bmw e30 m50 turbo teszt + 1 stoppos

Laza az öreg... :D

#274: Nem érted.Hát épp ez az.Mindenből az utángyártottat veszi a sok moly holott átlag mínusz 25-35% a különbség a gyárihoz képest de fele annyit sem bírnak, sőt.Barátom az S8-ra vett utángyártott féktárcsákat eladás előtt kb. fél évvel.Aztán mire arra került sor, hogy feldobja a kocsit a netre elkezdett "sírni" a fék.Kurvagáz.Jó hogy 1,8tonna de akkor is 5-6 hónap alatt szarrá kopik.A gyári kibírt neki két évet.Ha finoman jár az ember akkor többet is bírna.Nem volt képe így eladni úgyhogy megrendelte bele a gyárit.Ezekre a régi nagy vasakra kell költeni.Más dimenzió.Nem jön ki a fél autó 32ezerből... :D

[ Szerkesztve ]

(#276) Rick4 válasza fekeandras (#275) üzenetére


Rick4
félisten

Nézegettem árakat 92.es 500SL-hez, brutál... MAF szenzor 200K, EGR 90K, Ac pumpa 95K, Hűtő 170K, vízpumpa 45K, generátor 95K, alapjárati motor 108K, vezértengely pozíciószenzor 55K, főtengelyé 75K, gyújtáskábel szett 100K, levegős hátsó lengéscsillapító 110K/db... Az enyémhez minden tizedáron van... :K

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#277) Voyage válasza !Overdose! (#267) üzenetére


Voyage
aktív tag

Nem akarok én olyan lenni, egyszerűen csak imádom a régi, nagy kocka sportautókat.
Felőlem suzuki is lehetne az orrán, ha ugyanígy nézne ki. :)

#271: Tartalék mindig van, most is van kb 1 misi, ennek maximum mindig a felét költöm el. :)
Úgynéz ki, ősök tudnak kölcsön adni, úgyhogy lesz bolt. :)

Évi 350-ből kb kijön a móka+benzin, astra kb 150k+benzin, szóval 200-al több, de minden nap élvezettel ülök bele, élvezettel használom, és tetszik, és imádom. :)

[ Szerkesztve ]

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#278) tibi666 válasza keIdor (#272) üzenetére


tibi666
senior tag

tudsz esetleg hasonló zenét játszó együttest? nagyon szuper. :)

Voyage: akkor legyél gondoskodó gazdája annak a dögnek! vigyázz rá, de néha add meg neki, amire vágyik, és nyomd ki a szemét is. nem lesz semmi baja.

(#279) SpeedR válasza fekeandras (#275) üzenetére


SpeedR
őstag

Kezét levágni annak, amelyik a gyönyörű borostyán műszerfal-világítást ilyen kék szutyokra cserélte!

Alkatrészt meg ésszel kell vásárolni. Lehet utángyártottat is venni, csak nem valami szutyok török gyártótól, hanem a gyári beszállítóktól. Ezek sokszor csak abban különböznek a gyáritól, hogy másmilyen rajta a cimke.

(#280) fekeandras válasza SpeedR (#279) üzenetére


fekeandras
őstag

Nem tudom bmw-nél hogyvan de audiba semmit nem szabad megvenni ami nem gyári.Nagy átlagban csak kb 30-50%-al drágább de 5x annyit kibír mint az ilyen nevenincs szarok.

[ Szerkesztve ]

(#281) DeadMeat válasza Gorneck (#273) üzenetére


DeadMeat
veterán

Trabi nem kell... igy sem.Kiváncsi vagyok milyen tartós lesz az a kis 1,4 280 telivérrel...

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#282) Rick4 válasza DeadMeat (#281) üzenetére


Rick4
félisten

az 1.4 a hengerűrtartalom, semmi köze a tartóssághoz.. :K

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#283) SpeedR válasza SpeedR (#279) üzenetére


SpeedR
őstag

BMW-nél azért van jópár gyári beszállító, akinek a sajátneves termékeit is nyugodtan meg lehet venni, mert "gyári" minőségűek, de mégis jóval olcsóbb mint a "gyári" cimkés. (pl. Lemförder, Mahle, Elring - és még lehetne sorolni.) Ezektől szar termék tuti nem jön.

(#284) Szplöttyy válasza Rick4 (#282) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Azért van... mert 1,4esből 280ló, az elég sok, az nemfog elmenni 500e km-ert.

Smoke & Torque

(#285) Rick4 válasza Szplöttyy (#284) üzenetére


Rick4
félisten

Szerintem ezt összekevered azzal,. ami alapból 1.4-es 75 lóval, és nekiálltak ezt azt kicserélni, hogy 280 ló legyen...
Egyébként meg mit írtál le?
nemfog elmenni 500e km-ert
Lefordítom neked magyarra:
nem fog elmenni ötszázezer kilóméterert... :DDD

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#286) DeadMeat válasza Rick4 (#282) üzenetére


DeadMeat
veterán

Azért nem szokványos ekkora hengerűrtartalomból ekkora teljesítményt kihozni.(csak hogy ne tudj mindenbe belekötni :P )Biztos jó cuccokat pakoltak bele,de azért bizonyára a megbízhatóság/élettartam rovására megy a dolog valamilyen szinten.Csak ennyit akartam írni,de uláccik van aki mindíg jól kiforgatja ;]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#287) Szplöttyy válasza Rick4 (#285) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Kötözködni azt tudsz...

1,4es motortól sok a 280ló, ha tetszik ha nem, és igen sok pénzt mernék rátenni, hogy nem less olyan tartós mint egy 2literes 120lovas motor, pl.

Smoke & Torque

(#288) fekeandras válasza Rick4 (#285) üzenetére


fekeandras
őstag

kilómétert = kilométert. ;) :D

(#289) Rick4 válasza Szplöttyy (#287) üzenetére


Rick4
félisten

Jó, látom most elfogytak az érveid, és a tartalom helyett a stílusba próbálsz belekötni. :DDD Még egyszer leírom, a hengerűrtartalomnak semmi köze a tartóssághoz. ellenben hogy milyen anyagból és milyen falvastagsággal készül a blokk, a dugó, milyen anyagból lesz a belseje, annál inkább fontos. De Te csak hajtogasd a magadét.

[ Szerkesztve ]

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#290) Rick4 válasza DeadMeat (#286) üzenetére


Rick4
félisten

Jó, van olyan Civic, ami 500 lovas. Ha az visszaveszed 280 lóra, valószínű tartósabb lesz, mint bármelyik 20 literes, 120 lovas, nem? És ennek mi köze volt a hengerűrtartalomhoz? Semmi.. És ennek ahhoz sincs köze, hogy szokványos, vagy nem. Ennyi. ;)

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#291) tibi666 válasza Szplöttyy (#287) üzenetére


tibi666
senior tag

sportkocsiknál nem is a tartósság az elsődleges szempont, mikor megveszed. :)

(#292) Szplöttyy válasza Rick4 (#289) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Erre térjünk vissza 15év múlva, és meglátjuk mennyire volt tartós.

tibi666:Nekem azért számítana, de végül is igazad lehet.

Smoke & Torque

(#293) Rick4 válasza Szplöttyy (#292) üzenetére


Rick4
félisten

Ok, 15 év és ezalatt 3ezer megtett km, megfelel? Meg kellene néha fordítani azt az érmét is, ha már két oldala van, nem? :DDD

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#294) Szplöttyy válasza Rick4 (#293) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

:DDD Ilyen nincs :DDD Jó akkor térjünk vissza 15év múlva erre, és egy olyan trabit vizsgáljunk meg amiben 300e km vagy több van. Így megfelel? :DDD

Smoke & Torque

(#295) Rick4 válasza Szplöttyy (#294) üzenetére


Rick4
félisten

Naugye..!
De akkor olyan motorja legyen,m ami 500 lovat is tud, csak vissza van véve 280-ra... :U :DDD
Megjegyzem a carbon hengerfej (ami a 316-os BMW-k sajátja) lenne az igazi megoldás... :DDD

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#296) Szplöttyy válasza Rick4 (#295) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Szerinted, ennyire modern és jó motort fognak rakni bele? Mert én inkább tippelek arra hogy vmi felhúzott 1,4es. De neked legyen igazad!

Smoke & Torque

(#297) fekeandras


fekeandras
őstag

Az egész mindössze 3 dolog függvénye:

- anyagminőség
- pontos tervezés
- precíz gyártás

Ha ezt a három dolog klappol nagy baj nem lehet.Simán bírnia kell akár félmilliót vagy akár mégtöbbet is. :K

(#298) Szplöttyy válasza fekeandras (#297) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Sokkalta több dolog közrejátszik szerintem...
-Üzemanyag minősége
-Kenőanyagok minősége
-Használat milyenségen(hidegenforgatva, stb)
-Karbantartás rendszeressége/szakszerűsége...

stb.

SZVSZ.

[ Szerkesztve ]

Smoke & Torque

(#299) hobizoli válasza Szplöttyy (#287) üzenetére


hobizoli
nagyúr

A 25 evvel ezelotti turbos F1-hez kepest ez meg csak 1/5 literteljesitmeny uccaiban, ehhez kepest a jelenlegi utcai szivomotorok 1/3-t tudjak a jelenlegi F1-nek.
Na, akkor mi is van jobban hegyezve?
Persze a mai technologiakkal az F1 turbosan literenkent 1600-1800LE-t is tudna...igen, jol olvastad, literenkent ennyit.
25 eve tudtak "csak" 12500-g elforogva 900-1000LE-t... igy volt az 1500ccm-s motor 1350-1500LE-s

hobizoli

több drón kell ;P

(#300) hobizoli válasza Rick4 (#276) üzenetére


hobizoli
nagyúr

200k-bol bele lehet rakni irhato standalone ECU-t, aminek nem kell MAF...se :P

hobizoli

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.