[link] vótmá?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
[link] vótmá?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
1.2 Twinport?
Smoke & Torque
Na akkor van valaki aki a jövőbe lát.
Barátomnak anno 1998 környékén volt egy Seat Ibiza GT TDI-je (ilyen gyári neonzöld.Mikor egy ismerőse meglátta hangosan felkiáltott, hogy "de szép szuzuki".
Végül is S betű van ezen is azon is.
Gyorsan kérdezd meg a lottószámokat tőle
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Hát mondasz valamit ...
Ez utóbbi megállapítás egyébként helytálló is: a Suzuki a kisautók, a terepjárók és a motorkerékpárok fejlesztésében a legerősebb, és épp ezek azok a területek, amelyeket a Volkswagen nemigen fejlesztett az utóbbi években.
Ok, hogy nem fejlesztettek (Polo itt van kisautónak, Touareg, Tiguan meg terepjárónak, tehát ki hogy nézi) de mikor volt a VW-nek motorkerékpárja, hogy csak az elmúlt évben nem fejlesztettek....
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Végül is tényleg nincs motorja a vw-nek,szóval igaz ami le van írva.Nemigen fejlesztett rá Most már talán lesz....
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Én inkább regionális dolgot látok mögötte:
Két nagy piacon: India, Japán VWnek kvázi nincs semmilye és mindkét piacon komoly játékos a Suzuki.
Amúgy "VVTI" motorokból, hogy áll VW?
szerk: Motor binisz csak extra, mondjuk izgi lesz Suzuki motorokat VW/Audi emblémával látni...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Nem azt írta, hogy nem fejlesztett, hanem hogy az utóbbi pár évben nem fejlesztett. Ez ugye pongyola megfogalmazás, főleg a tények ismeretében.. Amióta én tudom, hogy a VW egy autógyár, azóta nem tudok motorkerékpárról, tehát ha valaha volt is, elég rég óta nem fejlesztik...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
vezetés közben milyen zenéket hallgattok?
én most cascada-ra vagyok rákattanva, emlékeztet a fiatalkorom bulizós zenéire.
[link]
tempomattal mentem ma, de néhány előzésnél elkapott a hév, és súrolta a 200-at a mutató. ez a zene közveszélyes. jó kis alföldi utak.
[link]
Akarom!
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
no, az utóbbi pár tankolás alkalmával drágább gázolajakat tankoltam, leírom a tapasztalatokat:
-mol evo neo: a lukoilos gázolaj után mintha kicserélték volna az autót. élénkebben pörög fel, alul jobban húz, a hangja is szebb.
ezután mezei shell dieselt kapott, érezhető a visszalépés.
utána omw premium dieselt tankoltam, keményen érezhető a javulás. kifejezetten szép, morgós hangja lett tőle az autónak, jobban ment, és kevesebbet fogyasztott.
most pedig agip bludiesel van benne. ez a legolcsóbb a drágább gázolajok közül, finomabban jár vele az autó, mint a lukoilos, vagy shelles olcsó üzemanyaggal, de nem morog olyan szépen, mint az omv-vel. érzetre a mol evo neo-val van egy szinten, egyértelműen jobban megéri ilyet tankolni, mint azt, hisz lényegesen olcsóbb.
szóval nálam a sorrend:
1. omv premium diesel
2. agip bludiesel
3. mol evo neo
4. shell alap diesel (nem tudom a nevét)
5. lukoilos fos
az a baj, hogy az omv-t, mint céget utálom, nem tudom, hogy fogom-e tankolni a 313 forintos lötyijüket, hiába a legjobb. lehet maradok az agip bludieselnél, még ha picit gyengébb is.
Az esetleg meg se fordul a fejedben, hogy a 30-40 forinttal olcsóbb, sima, mol dieselt tankold?
Számold csak ki, 1000km-en mennyivel több maradna a zsebedbe...
Úgy néz ki, hogy az astra-t holnap cserélem le, egy '94-es fekete SL500-as Mercedesre, vajbőr belső, stb, ismerőstől, garantált 64000km van benne, ő az első tulaj.
Nemrég született egy gyerek, feleségének megveszi tőlem az astrat, magának meg egy R mercit vesz.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
sokáig azzal jártam. de most váltok. az autó is meghálálja.
sl500? az beteg, követelek egy próbakört, az r129 az egyik legdögösebb mercedes, amit valaha csináltak.
sok balesetmentes kilométert kívánok!!!
[ Szerkesztve ]
Készítsd a pénztárcádat, ott 32K-ból nem a fél autót, hanem esetleg csak fékbetétet fogsz cserélni... De egyébként nekem is bejön a gép....
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Még nem iszok előre a medve bőrére, ma este ülünk össze, kiszámolni, hogy mennyibe kerül nekem 1 évben annak az autónak a tartása(biztosítástól kezdve, tankoláson át, kötelező szervízt egybevéve), HA többre jön ki, mint 500.000ft vagy még többet kell rákölteni, felejtős. (benzint nem számoltam bele, az astránál is van, annál igaz, kb duplája lenne, de fele annyit is mennék)
Suliba járok, nincs állandó melóm, így elég nehéz lenne eltartani, nyári melóból a fenntartás fele kijön, még 30% kb szülinapi, karácsonyi, stb pénzekből kijön, maradékot szülők talán kifizetik.
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
Tehát nem marad egy filléred sem, de te leszel a király a Mergával.
Saját hibájából tanul az ember. Vannak fontosabb dolgok is az életben.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Még annyit, hogy aki ismeri az autót, tudja, kb mennyibe kerül, és mit tud.
Na most, ez csak márkaszervízben volt szervizelve, 4000km-el ezelőtt volt nagyszervíz, stb...
Az autót meg baráti áron, 2.300.000-ért kapnám meg, mínusz, az astra ára, 1.300.000-et kéne rádobni.
Egyenlőre azért nem biztos még főként, mert ebből kb 500.000 van meg, hitelt meg biztos, hogy nem veszek fel.
800.000 kéne ismerősöktől, hogy teljesüljön a dolog...
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
tehát mégsem lesz sl500-ad.
Szigorúan csak utángyártottat!
Szerintem ez nem a Te pénztárcádnak való. Ismerem az árakat (mivel autóalkatrészekkel foglalkozok) és ha ebben elpukkan valami, az bontóban is 30-50-100K... Az meg hülyén néz, ki, hogy megáll a gép, Te meg letámasztod 2-3 hónapra, hogy meg tudd csináltatni.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Én is szeretem, pedig csak 21 vagyok.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Ezt Én is...no meg ezt is...[link]
Gorneck#1239
Ja, értem... Az se baj, ha sz@r, csak olcsó legyen?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Bmw e30 m50 turbo teszt + 1 stoppos
Laza az öreg...
#274: Nem érted.Hát épp ez az.Mindenből az utángyártottat veszi a sok moly holott átlag mínusz 25-35% a különbség a gyárihoz képest de fele annyit sem bírnak, sőt.Barátom az S8-ra vett utángyártott féktárcsákat eladás előtt kb. fél évvel.Aztán mire arra került sor, hogy feldobja a kocsit a netre elkezdett "sírni" a fék.Kurvagáz.Jó hogy 1,8tonna de akkor is 5-6 hónap alatt szarrá kopik.A gyári kibírt neki két évet.Ha finoman jár az ember akkor többet is bírna.Nem volt képe így eladni úgyhogy megrendelte bele a gyárit.Ezekre a régi nagy vasakra kell költeni.Más dimenzió.Nem jön ki a fél autó 32ezerből...
[ Szerkesztve ]
Nézegettem árakat 92.es 500SL-hez, brutál... MAF szenzor 200K, EGR 90K, Ac pumpa 95K, Hűtő 170K, vízpumpa 45K, generátor 95K, alapjárati motor 108K, vezértengely pozíciószenzor 55K, főtengelyé 75K, gyújtáskábel szett 100K, levegős hátsó lengéscsillapító 110K/db... Az enyémhez minden tizedáron van...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Nem akarok én olyan lenni, egyszerűen csak imádom a régi, nagy kocka sportautókat.
Felőlem suzuki is lehetne az orrán, ha ugyanígy nézne ki.
#271: Tartalék mindig van, most is van kb 1 misi, ennek maximum mindig a felét költöm el.
Úgynéz ki, ősök tudnak kölcsön adni, úgyhogy lesz bolt.
Évi 350-ből kb kijön a móka+benzin, astra kb 150k+benzin, szóval 200-al több, de minden nap élvezettel ülök bele, élvezettel használom, és tetszik, és imádom.
[ Szerkesztve ]
http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html
tudsz esetleg hasonló zenét játszó együttest? nagyon szuper.
Voyage: akkor legyél gondoskodó gazdája annak a dögnek! vigyázz rá, de néha add meg neki, amire vágyik, és nyomd ki a szemét is. nem lesz semmi baja.
Kezét levágni annak, amelyik a gyönyörű borostyán műszerfal-világítást ilyen kék szutyokra cserélte!
Alkatrészt meg ésszel kell vásárolni. Lehet utángyártottat is venni, csak nem valami szutyok török gyártótól, hanem a gyári beszállítóktól. Ezek sokszor csak abban különböznek a gyáritól, hogy másmilyen rajta a cimke.
Nem tudom bmw-nél hogyvan de audiba semmit nem szabad megvenni ami nem gyári.Nagy átlagban csak kb 30-50%-al drágább de 5x annyit kibír mint az ilyen nevenincs szarok.
[ Szerkesztve ]
Trabi nem kell... igy sem.Kiváncsi vagyok milyen tartós lesz az a kis 1,4 280 telivérrel...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
az 1.4 a hengerűrtartalom, semmi köze a tartóssághoz..
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
BMW-nél azért van jópár gyári beszállító, akinek a sajátneves termékeit is nyugodtan meg lehet venni, mert "gyári" minőségűek, de mégis jóval olcsóbb mint a "gyári" cimkés. (pl. Lemförder, Mahle, Elring - és még lehetne sorolni.) Ezektől szar termék tuti nem jön.
Azért van... mert 1,4esből 280ló, az elég sok, az nemfog elmenni 500e km-ert.
Smoke & Torque
Szerintem ezt összekevered azzal,. ami alapból 1.4-es 75 lóval, és nekiálltak ezt azt kicserélni, hogy 280 ló legyen...
Egyébként meg mit írtál le?
nemfog elmenni 500e km-ert
Lefordítom neked magyarra:
nem fog elmenni ötszázezer kilóméterert...
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Azért nem szokványos ekkora hengerűrtartalomból ekkora teljesítményt kihozni.(csak hogy ne tudj mindenbe belekötni )Biztos jó cuccokat pakoltak bele,de azért bizonyára a megbízhatóság/élettartam rovására megy a dolog valamilyen szinten.Csak ennyit akartam írni,de uláccik van aki mindíg jól kiforgatja
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
Kötözködni azt tudsz...
1,4es motortól sok a 280ló, ha tetszik ha nem, és igen sok pénzt mernék rátenni, hogy nem less olyan tartós mint egy 2literes 120lovas motor, pl.
Smoke & Torque
kilómétert = kilométert.
Jó, látom most elfogytak az érveid, és a tartalom helyett a stílusba próbálsz belekötni. Még egyszer leírom, a hengerűrtartalomnak semmi köze a tartóssághoz. ellenben hogy milyen anyagból és milyen falvastagsággal készül a blokk, a dugó, milyen anyagból lesz a belseje, annál inkább fontos. De Te csak hajtogasd a magadét.
[ Szerkesztve ]
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Jó, van olyan Civic, ami 500 lovas. Ha az visszaveszed 280 lóra, valószínű tartósabb lesz, mint bármelyik 20 literes, 120 lovas, nem? És ennek mi köze volt a hengerűrtartalomhoz? Semmi.. És ennek ahhoz sincs köze, hogy szokványos, vagy nem. Ennyi.
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
sportkocsiknál nem is a tartósság az elsődleges szempont, mikor megveszed.
Erre térjünk vissza 15év múlva, és meglátjuk mennyire volt tartós.
tibi666:Nekem azért számítana, de végül is igazad lehet.
Smoke & Torque
Ok, 15 év és ezalatt 3ezer megtett km, megfelel? Meg kellene néha fordítani azt az érmét is, ha már két oldala van, nem?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Ilyen nincs Jó akkor térjünk vissza 15év múlva erre, és egy olyan trabit vizsgáljunk meg amiben 300e km vagy több van. Így megfelel?
Smoke & Torque
Naugye..!
De akkor olyan motorja legyen,m ami 500 lovat is tud, csak vissza van véve 280-ra...
Megjegyzem a carbon hengerfej (ami a 316-os BMW-k sajátja) lenne az igazi megoldás...
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.
Szerinted, ennyire modern és jó motort fognak rakni bele? Mert én inkább tippelek arra hogy vmi felhúzott 1,4es. De neked legyen igazad!
Smoke & Torque
Az egész mindössze 3 dolog függvénye:
- anyagminőség
- pontos tervezés
- precíz gyártás
Ha ezt a három dolog klappol nagy baj nem lehet.Simán bírnia kell akár félmilliót vagy akár mégtöbbet is.
Sokkalta több dolog közrejátszik szerintem...
-Üzemanyag minősége
-Kenőanyagok minősége
-Használat milyenségen(hidegenforgatva, stb)
-Karbantartás rendszeressége/szakszerűsége...
stb.
SZVSZ.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
A 25 evvel ezelotti turbos F1-hez kepest ez meg csak 1/5 literteljesitmeny uccaiban, ehhez kepest a jelenlegi utcai szivomotorok 1/3-t tudjak a jelenlegi F1-nek.
Na, akkor mi is van jobban hegyezve?
Persze a mai technologiakkal az F1 turbosan literenkent 1600-1800LE-t is tudna...igen, jol olvastad, literenkent ennyit.
25 eve tudtak "csak" 12500-g elforogva 900-1000LE-t... igy volt az 1500ccm-s motor 1350-1500LE-s
hobizoli
több drón kell ;P