Hirdetés
- Kalandor: Habemus papam
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
_Voyage_ #1021 üzenetére
Részvétem. Durva hogy már kisebb városokban is megtörténik az ilyesmi. Még szerencse, hogy az autó megmaradt.
A kerekeknél egyébként hogy jött ki az a 170k?VR6-Fan
Klímával lehet valamelyest fűteni is, nem kell csont hideget fújnia. Előnye, hogy kisebb páratartlmú levegőt fúj ki. -
Szvsz ez hamvába holt ötlet. Ha azért akarod beletenni azt a motort, hogy spórolj, akkor felejtsd el, mert nagyon soktízezer kilométert tudsz menni a régi motorral abból a pénzből, amit a cserére költenél. Jó eséllyel soha a büdös életben nem hozná vissza a belefektetett összeget.
Ha mérnök és autószerelő műhely tulajdonos vagy akkor hajrá! Ellenkező esetben szerintem felejtős. -
Ha nem olyan motort építesz bele, amilyennel kapható is volt az adott tipus, úgy végtelen szopásnak, és engedélyeztetési procedúrának nézel elébe, de elvileg minden megoldható. Arra készülj fel hogy nem lesz olcsó. Azt se felejtsd el, hogy ha az autó kategóriát lép, akkor a regadó-különbözetet be kell csengetni az államkasszába.
Konkrétan milyen tipusba, milyen motort építenél? -
-
válasz
gamer0101 #919 üzenetére
Alufelniben nehéz tanácsot adni, mert eléggé ízlés és pénztárca függő. A leggagyibbakat kerüld, mert azok gyorsan amortizálódnak. Inkább egy jó minőségű(és állapotú) használt, mint egy gagyi új. A gumi ennek épp ellenkezője, az mindenképp új legyen, valamelyik ismertebb gyártótól.(dunlop,michelin,continental,bridgestone,pirelli,goodyear) Ezekkel nem tudsz nagyon melléfogni. Méretnek a 225/50R16-ot javasolnám.
Voyage:
Ez a 9L alatti budapesti fogyi egy awd 2.5-ös turbós autótól tényleg hihetetlen kissé. Még nagypapa stílusban vezetve is kevésnek tűnik. -
válasz
gamer0101 #905 üzenetére
4-et valóban lényegesen egyszerűbb lesz találni mint egyet, de jobb is, ha tökegyforma mind a négy. Lehetőleg 15 colost keressél télre, anyagilag is jobban jössz ki vele. A Peugeot 406 lyukosztója 4x108, az ET legyen 15 körül. A 6J pedig azt jelenti, hogy 6 col széles a felni, lehetőleg ilyet keress, de ettől némileg el lehet térni. Gumit a jól bejáratott 195/65R15 méretben keress, lehetőleg valami normálisabb márkájút. (linglong, nagkang és társai felejtősek)
-
válasz
fekeandras #901 üzenetére
bububuubububuububuuubuuuubuuubuu
-
-
válasz
fekeandras #891 üzenetére
Szerintem a hátsókerék-hajtás + havas nyújtotta örömöket próbálta kihasználni, aztán meg inkább beadta ezt a mesét, ahelyett, hogy elismerte volna hogy balfasz volt.
Mellesleg elég olcsón megúszta az esetet, ahogy látom.#893
Nekem azzal dobták vissza, hogy a KÉZIFÉK fékhatása nem egyenlő a két keréken. Nem tudtam, hogy sírjak-e vagy röhögjek. Az autó persze ettől még bármilyen meredek lejtőn úgy állt mint a cövek, de ez őket nem érdekelte.Szerintem se hagyjátok annyiban az ügyet. Első körben esetleg megpróbálhattok beszélni a vizsgaállomás vezetőjével, hátha meg tudtok egyezni valamiben.
gog:
"Amúgy feketegazdaság növekedésének a nagy támogatója ez a nagy kókler kormány..."
Sztem ezt még te magad sem hiszed el. Mi hasznuk lenne belőle? -
válasz
gamer0101 #859 üzenetére
Hát ez bizony azt jelenti, hogy egy min. 300 ezres javítás lesz szükséges a közeljövőben a lefuttatott öndiagnosztika szerint, és előre szól pár héttel, hogy legyen időd összeszedni a szervizre a kesst. Szóval a legjobb ha azonnal eladod, felgyújtod, vagy elásod jó mélyre.
Na jó, a viccet félretéve: Ha 3 foknál hidegebb van kinn, akkor szól hogy jeges, csúszós lehet az út. No para.
-
válasz
fekeandras #848 üzenetére
Áh, ez így túl egyszerű lenne...
-
válasz
Dare2Live #827 üzenetére
"4főt tudok max szállítani egy buszban ha nem ülnek 40en akkor az már a kihasználatlan kategóriába tartozik,sokkal inkább jellemző a 80-200fő."
Távolsági járatokról volt szó. Azokon nem nagyon szoktak álldogálni hosszú órákon át, tehát egy 40-es utaslétszám szvsz már jó kihasználtságnak számít egy normál busz esetén.
A kalkulációba nem vetted bele, hogy a busz vételi ára hányszorosa a yarisénak. Továbbá az üzemeltetésben is jelentkezik némi többletköltség a busz hátrányára (nem csak az üzemanyagra gondolok), továbbá az autódat saját magad vezeted, a buszt pedig fizetett sofőrök.
De mindennek ellenére, ha veszteséggel működik egy jó kihasználtságú járat, akkor tényleg szar van a palacsintában, ebben egyetértünk. -
-
Sok sikert! A rendszámot Ausztriában, Németországban semmiképp se vedd le, mert annak bizon csúnya vége lehet. De most úgyis olyan trutyis idő volt khmm, biztos elég sáros az egyébként is....
Azért csak óvatosan! Nagyon durván másképp vezet az ember kialvatlanul, és nem a pozitív irányba értve...Más: halál a biciklisekre! Ma nagyon felbosszantottak. Ma találkoztam vagy 5 öngyilkos hajlamúval is. Ez nem is érdekelkne különösebben, de az már mindennek a teteje, hogy az út közepén kacsázik, kereszteződésben elállja az utat stb.. Mi a faxnak megy be egyáltalán a bicikis a kereszteződés közepébe, ahelyett hogy átmegy a 20méterre levő járdán.
Hihetetlenül lusták az emberek. (mondjuk az autósok se sokkal jobbak, amikor ölre mennek a tecso parkolóban a bejárat előtti helyekért) -
válasz
!Overdose! #694 üzenetére
De ha dizelre van szüksége, akkor ezek kiesnek. Japánok kicsit későn kapcsoltak és a cr dizel sokáig nem is volt ezekben.
Egyébként nincs baj a Cliokkal, egyik barátomék cégénél ilyenek futnak, és elégedettek velük. -
válasz
fekeandras #611 üzenetére
1,6 milla van kb az 530d GT és az 530d touring között, cserébe jóval tágasabb az utastér és megkapod a 7-es kifinomultságát, kidolgozottságát. A forma ízlés kérdése, a hátulja egyelőre nekem sem tetszik, de erre majd térjünk vissza akkor, ha az utcán élőben láthatók lesznek. Szerintem pénzügileg sikeres lesz, mert ha máshol nem is, az USA-ban biztos hogy vinni fogják mint a cukrot. Szerintem elfér ez a modell a palettán, színesíti a kínálatot. A lényeg, hogy vannak és lesznek olyan modellek amik kielégítik a konzervatívabb BMW hívők igényeit is.
-
válasz
fekeandras #462 üzenetére
A népítélet már csak ilyen. 10-ből kb. 1 értékelés a használható...
-
válasz
fekeandras #456 üzenetére
Nagyon helyesem járt el a szemtanú. Értem, hogy miért visszakozik, de ennyit kötelessége megtenni.
-
válasz
fekeandras #433 üzenetére
Ez egy elég gyenge photoshopos kép. Valaki fogott egy japán belpiacos kisautót és ráshoppolt egy E39 orrot. Ebben a formában ez tuti nem fog kijönni. Kezd a TC nagyon elbulvárosodni. Egy 4 év múlva megjelenő autóról lazán leközölnek egy ilyen kamu képet... Vicc. Még a nemsokára megjelenő új 5-erről is alig akad rendes kép, nemhogy egy szinte még csak tervekben szereplő autóról...
Egyébként nem tudom, hogy mi szükség van az 1-esnél kisebb BMW-kre. Nem hiszem, hogy a Polo, Corsa meg Yaris árérzékeny vásárlói olyan nagy piacot jelentenének.
A 3 hengeres feltöltéses motorok meg mehetnének az 1-erbe meg a kisebb 3-erekbe. -
válasz
Winner_hun #395 üzenetére
Kettőnk közül nem én vagyok az, aki extrém teóriákkal akarja az igazát bizonyítani.
Azt hogy veszed észre amúgy, ha kimegy a hátsó index?? -
válasz
Winner_hun #387 üzenetére
Ok. Lehet hogy országos szinten előfordul évente 10 ilyen eset. Cserébe viszont sok ezer embert megbüntet a yard, mert nincs nála izzókészlet. Megéri? Anyám minek hordjon magánál izzókészletet, amikor tankolni is alig tud egyedül?
Arról nem is beszélve, hogy én még soha nem láttam olyat, aki az út mellett cserélt izzót. Rövidebb távon, vagy városban szvsz. simán tojnak rá és haza evickélnek kiégett izzóval még akkor is, ha van tartalék.
Aki sokat utazik és tudja maga cserélni, az meg nyilván tart magánál, ha kötelező, ha nem. (bár izzót kb. lehet kapni minden faluban a benzinkúton, út menti tescoban stb...) -
válasz
Winner_hun #382 üzenetére
Aki azt se tudja hogy hogyan fogjon hozzá egy izzó cserének annak minek kéne hurcolásznia?
-
válasz
Winner_hun #379 üzenetére
Ezt már nagyon régen meg kellett volna lépni, de jobb későn mint soha.
-
válasz
fekeandras #375 üzenetére
Hát erre ráb@ctak.
-
válasz
fekeandras #352 üzenetére
Egyetértek. Egy autóßuzinak sokkal nagyobb visszatartó erő ez, mint bármilyen pénzbüntetés.
-
válasz
Winner_hun #320 üzenetére
Uhh, mintha papírból lettek volna...
Nem semmi büntetés ez azért. Nem lettem volna a tulajok helyében.
A felrobbantásnak viszont semmi értelme nincs. -
A wiki oldalán ennyit írnak. Persze ez a 120 lóerő nem ugyanolyan mint az 1.6-osból 6000 RPM-nél kijövő 120 lóerő.
2000 körül gondolom legalább 2x-3x annyi le-t tud leadni ez a 3.1-es mint egy 1.6-os.Az előző hozzászólásban az első mondat csak viccvót...
A déli államokból jövő autókon nem jellemző a rozsda, gondolom a tied is arról a részrő való. -
-
válasz
fekeandras #275 üzenetére
Kezét levágni annak, amelyik a gyönyörű borostyán műszerfal-világítást ilyen kék szutyokra cserélte!
Alkatrészt meg ésszel kell vásárolni. Lehet utángyártottat is venni, csak nem valami szutyok török gyártótól, hanem a gyári beszállítóktól. Ezek sokszor csak abban különböznek a gyáritól, hogy másmilyen rajta a cimke.
-
-
válasz
fekeandras #225 üzenetére
az könnyen meglehet
-
válasz
fekeandras #215 üzenetére
A lámpák kivételével rendben van ez sztem. Főként USA piacra készült, ott meg ez a hülye formájú lámpa a menő. Gondolj csak a bangle BMW-kre! Azokat vitték mint a cukrot...
-
Az én általam látogatott topikokban még nem volt fenn ez a kép.
Azt meg remélem te se várod el, hogy egy kép beillesztése előtt az összes ph!-s topikot átnézzem, hogy volt-e már valahol. Remélem elnézed ezt nekem...(#205) DeadMeat
Az alufelnik azért elég nehezen rozsdásodnak. -
válasz
gamerkiller #2 üzenetére
Ezeket az olcsóbb autókat szerintem érdemes kímélve használni az első néhány ezer km-en. A drágább kategóriákban viszont tudtommal sokkal jobban odafigyelnek erre a gyárban (ultrahangos tisztítás stb..) tehát elvileg nem kell bejáratási ciklus. Amire mindenképpen érdemes figyelni, hogy hidegen ne pörgesd 3k rpm fölé semmiképp.
(#5) <NewL>
Tudnak, de tudtommal nem szoktak. Azért néha biztos előfordul. (vakuval tökéletes képet tudnak készíteni a rendszámról)(#6) fekeandras
Szvsz nem büntethet meg. Milyen jogcímen tenné azt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Túraautó topik
- LED világítás a lakásban
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- Száguldozásra hangol az új AMD Software
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
- Dell Latitude 5510 15,6", i7 10610U, 16GB RAM, SSD, jó akku, számla, garancia
- Acer Predator Helios 300 - 15,6"FHD IPS - i7-7700HQ - 8GB - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1060 6GB -MAGYAR
- HP LaserJet Pro M404dn
- ÚJ aktiválatlan Apple iPhone 16 Pro Max 256GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- www.iking.hu - Eladó Samsung S23 Ultra Phantom Black Használt, Karcmentes
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- Új ASROCK A520M PG Fèlkonfig - Ne hagyd ki! 0% THM-RE is!
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest