Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz olbeteam #4856 üzenetére

    Újfent csak Szakállra tudok hivatkozni :) ő ilyet használ, hétfőn mutatja meg hogy mennyire jó. Egyébként pedig ne tévesszen meg a marketing: egy dynamat semmivel sem tud többet: kb. ugyanaz az anyag, az alapelv pedig egyszerű: minél rugalmatlanabb anyagot kell hozzáragasztani minél jobban a kasztnihoz: ez elhangolja a karosszériát, így nem vezeti tovább a rezgéseket a futóműről, motorról, váltóról, ezen felül a mélyhangokkal szembeni szigetelőképességét is növeli a kasztninak.
    Egyébként nekem az ajtókban egy a dyanamathoz hasonló anyag van, csak fele annyiba kerül. Illetve nekem még annyiba se, mert Xc rámsózta. Ha ez nincs, akkor Hugi0 tanácsára vagy Tecsondot veszek (bár ez elég nehéz, 5kb/nm a könnyebbik), vagy a szakim tanácsára most már Soudabandet ide is. De Soudabandelve lesz a tetőm és a padlólemez is, hétfőn demózza nekem Szakáll, hogy mit lehet vele elérni.
    Ezen felül a tetőbe én Armacell hőszigetelő szivacsot teszek be 10mm-eset, hogy visszafogjam a besugárzó hőt nyáron. Raknék ilyet a tűzfalra is, csak iszonyat meló megbontani a műszerfalat, semmi kedvem hozzá.
    Egyébként még gondolkodom a kipufogó alá is külső szigetelésen, de az is már csak a hő miatt.

    A vér nem válik VAZZE!™

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés