Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RetepNyaraB: kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden.
- Gurulunk, WAZE?!
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
DigitXT #7354 üzenetére
Ez egy nagy marhaság, vicces, hogy idekeverted...
Miért lenne vicces ... szimpla biológia. 25 FPS-t folyamatosnak érzel.Filmek:
Igen az európai mozi 24, míg az amcsi mozi 30 ... mindkét esetben progresszív a megjelenítés azaz teljes képkocka van kirakva. Az európai TV-ben PAL 576i50 van alkalmazva, ami interlace-es adás, vagyis az eredeti 25 FPS-re felgyorsított mozi egyes képkockáit páros és páratlan sorokra bontják, majd ezeket az 50 Hz-es frissítésnek megfelelően egymás után leadják. Persze az információ tartalom ugyanannyi, mint ha 25 képkockát egymás után leadnák.
Érdemes megnézni egy DB, vagy egy HD-DVD médiát, ez minden régióban az eredeti mozis 24 képkocka/másodperc sebességgel van rögzítve progresszív módban. Teljesen folyamatosnak érzed a mozgást.Ezt az európai HDTV adás 25 FPS-re gyorsítja, szintén progresszív módban. Nem láttam még embert panaszkodni, hogy nem lenne folyamatos az adás.
A V-sync arra való, hogy a monitor ne tegye ki a Frame Buffer tartalmát, ha az éppen felülírás alatt van. Konkrétan szinkronizálja a munkafolyamatot. Azért látod szétesőnek a képet időnként V-Sync nélkül, mert a monitor frissítése magasabb, mint a játék futási sebessége, ilyenkor a monitor nyilván többször rakja ki a Frame Buffer tartalmát a képernyőre. A baj akkor jön elő, amikor éppen a rendszer felülírja a képkockát, de a tartalom alja még nincs megváltozva, így azt változás nélkül kirakja a monitor. Ez eredményezi a kettészakadt képet. A felső rész az új képkocka, míg az alsó a régi képkocka szelete.
Mint írtam játékfüggő a jelenetlimit sebessége, de általánosan érdemes törekedni a 25-30 jelenetre másodpercenként.
Aktív témák
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- ASUS Radeon RX 7600 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest