Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #4954 üzenetére

    Akkor sem megoldás, hogy ülsz és várod a Gigabyte csoda-BIOS-át. El kell mondani a boltnak, hogy mi a problémád. Akár a gépeden bemutatni. Mivel ott vetted a terméket, így a boltnak kötelessége ezt meghallgatni, a hiba reprodukálását végignézni. Előre nem kérhet anyagi ellenszolgáltatást sem. Miután megnézték a hibát, azután ki tudják próbálni egy másik gépben, ahol a kártya ugyanannál a tesztnél jó eséllyel kifagy. Ezután a boltnál a laszti. Ők ugyanezt végigcsinálják a nagykernél, és így tovább, majd a rossz kártya visszajut a Gigabyte-hoz. Természetesen mindenki megkapja a garikártyát. Akinek ebből anyagi vesztesége van, az a Gigabyte. Mivel a termék még csak pár hónapja van a piacon, az sem lehetséges, hogy valamelyik ügyfélnek a sorban már lejárt a garanciája.

Új hozzászólás Aktív témák