Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz Hieronymus #12 üzenetére
Köszönöm a választ, ezekkel én tisztában vagyok.
Nem is feltétlen a részecskeszűrő, az még ridegtartásban is kibír 100 ezret, inkább a soha fel nem melegedő olaj és a DPF tisztítás alatti extra befecskendezett üzemanyag hígulása a motorolajjal, megspékelve a 25-30 ezer km-es csere intervallumokkal igazán finom. -
aero.
veterán
válasz Hieronymus #8 üzenetére
Nem erre reflektált a kérdés, hanem, hogy "az ilyen motoros autó mire való".
Egy 3 hengeres ugyanúgy való napi 200km-re, mint egy dízel, fogyasztásban elhanyagolható különbség van a mai benzines és dízel technika között. Óvodába, boltba leugrani meg úgy nagyjából egyik se, de ha két rossz közül kell választani, akkor benzines, inkább hibrid.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
ha neked mániád a napi 200km mászkálás oda dízel kell nem benzin meg 3 henger
Ennek semmi köze egymáshoz, teljesen mindegy az üzemanyag, ez a legjobb felhasználási mód bármilyen motornak
100k km kb a motor csere egy 3 hengeres turbós autónál
Már bocsáss meg, de ezt a badarságot nem kellene terjeszteni, ez max a te Puretech motorodra igaz, ami egy konstrukciós katasztrófa (lásd még 1.0 Ecoboost)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest