- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiraktam az első részt
-
-
Findzs
addikt
Gratulálok, balesetmentes közlekedést!
Volt ilyen 1.2 G astrám is, még a színe is ilyen volt (ezüst) csak abban volt klíma is meg központi zár.Nagyon jó kocsi volt szerettem. 5 évig volt meg.
Amit cserélnem kellett:
-középső dob
-hátsó lengéscsillapító
-féktárcsa +betét
-vezérlés +vízpumpaEzeken kívül semmi baja nem volt és kb 6 litert fogyasztott.
Amire nagyon kell figyelni az az olaj.
5w30, 5w40
Vastagon van szedve a kézikönyvében hogy még utántöltésre sem használható 10w vagy afölötti olaj.Nekem az eneos olaj jött be legjobban. Még a hidrotőke csattogó hangja is megszünt miután elkezdtem azt használni.
-
válasz
Lalikiraly #26 üzenetére
Na hát egy tucat dolog történt a kocsival. Nemsoká jön a rész róla.
-
Van szerelő szerencsére
Ezzel nincs problémám. Előljáróban holnap kap új gumikat a kocsi és jön az új autórádió is bele
Már egy tucat dolog lett megcsinálva rajta. Napokon belül szerintem a hétvégén jön a következő rész...
-
5 éve volt G Astrám, célnak megfelelt, minden problémáját lehetett kezelni. [link]
1.8-as benzines volt automata és törve is volt (lökhárító oda volt, meg én kötöttem vissza a műszerfalon elég sok mindent), ennek megfelelően olcsón vettem. Igazából hosszútávon kényelmetlen volt de úgy nagy negatívot nem tudok róla mondani. Esetleg annyit hogy merj barkácsolni mert a szerelők le tudnak húzni vagy legyen ismerős szerelőd. Youtube videók alapján otthon is sok mindent meg lehet oldani ezeknél. -
btoth0413
kezdő
Kis 1.6 Ideges, ment mint az állat, futóműve is csendes volt.. Nagyon jó autók!
-
btoth0413
kezdő
Nekem volt egy G Astta 1.6 nagyon szép állapotban.. Olyan mint az elektromos autó kb
-
-
válasz
Hieronymus #8 üzenetére
Na.
Bármelyik motornak az a jó, ha ritkán melegszik be, hűl vissza, kevés terhelésváltás van.
Az, hogy van, aminek jobban árt és van aminek kevésbé, egy másik dolog. -
zolikaDB
veterán
Dehogy van beesve a kijelző mindbe
Az én 20 évesemben sem volt így. Apósom 23 évesében sincs. Meg a környezetemben egyikben sem.
Hogy néz az ki ha be van esve?
Amúgymeg balesetmentest!
Nekem 1.4 volt, nem is ment az olyan rosszul. Gondolom, állapotot nézted, nem a motorerőt!
Ez láncos, nem? -
válasz
Hieronymus #17 üzenetére
Köszönöm szépen a jó kívánságokat
Amint ez a post lekerül a főoldalról jön az első rész
-
Királyom, gratulálok az új járműhöz.
Sajnos ritkulni fognak az Astra kalandok sorozat részei.
Kevesebb gond lesz vele. -
Anyóséknak volt ilyen 1.2 Astrája anno. Újonnan vették szalonból, az volt az első nyugati autójuk. Két emlékem van vele. Az egyik, hogy mennyire halk volt a kocsi másik az, hogy mennyire lassú. Akkoriban egy öreg 1.9 szívódízel Peugeot 305-öm volt. Kopott szar motorral is ugyanúgy ment mint az Astra.
-
Sziasztok.
Klíma nincs benne sőt szinte semmi. Még központizár sem. A kaszni igen szép, van pár hiba, majd fotózom őket. Ne izguljatok hamarosan jön az első rész. Nem spojlerezek semmit. Várjátok csak -
"Nem is feltétlen a részecskeszűrő, az még ridegtartásban is kibír 100 ezret"
A szűrő ki fogja bírni csak a tulajdonosa nem, télen.
A telítődés első szintjén általában jeleznek a rendszerek, ki kellene menni autókázni a pályára. Ha ez nem segít, általában nem segít mert meg kellene tartani néhány szabályt. Üzemi hőmérsékleten lévő motorral, folyamatosan egy határ fordulatszám tartományban kell tartani a motort. Utána bedobja a szerviz jelet a fedélzeti számítógép.
Ha nem viszed szervizbe egy idő után vészhelyzeti üzemmódba vált a motor. max tempó kb 90 és jobb napokon az éticsiga is legyorsulj az autót.
Ekkor már a szervizes jóindulatán múlik a pénztárca vastagsága.
Kitisztítják, és keveset fizetsz. Kitisztítják és már nem tisztul vagy jelentősen károsodik a szűrő, jön a pénztárca lapítás esete.
Kisem tisztítják, csak cserélnek. Ez esetben okosban hasznosítják újra a DPF-t.
A Fordhoz viszonylag olcsón lehet PC és adatkábel kombóval megoldást találni a statikus tisztításra.
A cégnél volt egy Ford Tranzit, ami naponta 2 x 9 km-t futott.
Télen 7 - 10 naponta kellett tisztítani a filtert."DPF tisztítás alatti extra befecskendezett üzemanyag hígulása a motorolajjal"
A motorolaj hígul a gázolajjal. A gázolaj egy része csapódik ki a dugattyúhenger felületén, aminek a egy részét a gyűrű lehúzza az olajba. indig időben kell cserélni. Illetve a modern autók jelzik a motorolaj állapotát. -
aero.
veterán
válasz
Hieronymus #12 üzenetére
Köszönöm a választ, ezekkel én tisztában vagyok.
Nem is feltétlen a részecskeszűrő, az még ridegtartásban is kibír 100 ezret, inkább a soha fel nem melegedő olaj és a DPF tisztítás alatti extra befecskendezett üzemanyag hígulása a motorolajjal, megspékelve a 25-30 ezer km-es csere intervallumokkal igazán finom. -
A válsz egyszerű.
A dízel nem szereti a rövid távokat. Nem tud beindulni a részecskeszűrő öntisztulása.
Taxizni és óvodába járni vele nem érdemes. Az autópályázás optimális terhelés a dízel száméra.
Az óvodázás és bevásárlás az elektromos hajtás erőssége. Nem kell az üzemi hőmérséklet elérésének problémájával foglalkozni.
Taxizni jelenleg egy rendes hibrid a legjobb. A jövőben tisztán elektromos hajtás lesz a befutó. -
Dr. Mózes
aktív tag
Gratula a jó vételhez, kívülről tényleg pofásan néz ki.
Klíma van benne?
Nem túlságosan vérszegény az 1.2? -
lowzor
veterán
Ilyenen tanultam vezetni, csak az 1.4-es volt, szerettem vele menni.
-
aero.
veterán
válasz
Hieronymus #8 üzenetére
Nem erre reflektált a kérdés, hanem, hogy "az ilyen motoros autó mire való".
Egy 3 hengeres ugyanúgy való napi 200km-re, mint egy dízel, fogyasztásban elhanyagolható különbség van a mai benzines és dízel technika között. Óvodába, boltba leugrani meg úgy nagyjából egyik se, de ha két rossz közül kell választani, akkor benzines, inkább hibrid. -
"Ennek semmi köze egymáshoz, teljesen mindegy az üzemanyag, ez a legjobb felhasználási mód bármilyen motornak"
Ez azért így sem igaz.
Napi 200km taxizás nagyvárosban, főleg télen.
Napi 200km utazás főleg autópályán.
Napi elhanyagolható km utazás. Gyerek szállítása az oviba, bevásárlás.Melyikhez ajánlod a benzinest, a dízelt vagy az elektromosat.
-
aero.
veterán
ha neked mániád a napi 200km mászkálás oda dízel kell nem benzin meg 3 henger
Ennek semmi köze egymáshoz, teljesen mindegy az üzemanyag, ez a legjobb felhasználási mód bármilyen motornak
100k km kb a motor csere egy 3 hengeres turbós autónál
Már bocsáss meg, de ezt a badarságot nem kellene terjeszteni, ez max a te Puretech motorodra igaz, ami egy konstrukciós katasztrófa (lásd még 1.0 Ecoboost) -
Azzal te ne törődjél, ha megfelelő gazdája van és megkapja mindig az olajcserét nem lesz vele gond. Most év végén pl kötelező vezérlő cserére viszem. (olajban futó szíj PSA 3 henger turbo)
És a közhiedelemmel ellentétben nem, nem kell félni tőle.
Az ilyen motoros autó nem arra való mint egy dízel, ha neked mániád a napi 200km mászkálás oda dízel kell nem benzin meg 3 henger.Az hogy nem tudjátok mire való egy bizonyos motorral rendelkező autó az nem a gyártó hibája.
100k km kb a motor csere egy 3 hengeres turbós autónál, mond meg nekem én azt hány év múlva fogom elérni?
Számolj kicsit.Nekem már most megérte 6 évre, semmi pénzért nem vennék olyan agyon használt autót mint amiről a cikk szól inkább akkor új és fizetem 7 évig a törlesztőt.
Ez az én véleményem lehet jönni a kimustrált BMW-kkel meg AUDI-kkal csak nevetni tudok azokon az érveken.
A munkatársam pár hete adta el az istenített BMW-jét mert hogy a már a gatyája ráment, most SEAT Cordoba-ja van és boldog az élete. -
Freiherr
őstag
Ez fasza sorozat lesz! Remélem néhány csontváz kiborul, de csak a mi szórakoztatásunk érdekében.
-
Én tegnap voltam műszakin a 6 éves Opel-emmel amibe 25k km van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Sziasztok!Egy újabb kalandba kezdek, méghozzá a címben elárultan egy Opel Astra az áldozati bárány. Méghozzá egy...
- ZIDOO médialejátszók
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- i7-14700K vagy i5-14600K
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A55 128GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Samsung S23 Ultra 256/8GB Fehér / Új állapotban / Áfás számlávál / 12 hónap jótállás
- Keresünk dokkolókat
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ZOTAC TRINITY OC RTX 3090 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest