Hirdetés

Astra kalandok @Bevezető rész

Sziasztok!

Hirdetés

Egy újabb kalandba kezdek, méghozzá a címben elárultan egy Opel Astra az áldozati bárány. Méghozzá egy 2001-es évjáratú 1.2 es VIVA G Astra. Fogadjátok szeretettel az újabb sorozatomat!

Az előzmények, hogy magamnak és páromnak már egy ideje nézelődtem én már mindenféle kocsit, persze a Merci megmarad és köszöni jól van Muteréknál. Szóval nézelődtem és mivel a családban már így is van kettő darab 1.2 es teljesen hasonló Astra, hát mondom nagy meglepetés nincs. Először árban a kategóriájának a tetején kezdtem el nézelődni, de nem győztek meg az ár-érték arányok. Aztán abszolút na mondom, ott van tőlünk 3 kilométerre az autó, hát nézzük meg.

Elmentem kívülről megnéztem, na mondom ez tök szép állapotban van. Jött a tulajdonos, kipróbáltam, körbe-néztem, egy két apróbb esztétikai hiba, de azon kívül nagyon egybe van, nem esik szét. Nem dohányzó, két gyári kulcs és főleg az, hogy nem volt lelakva egyáltalán. A hirdetésben 465000 FT volt írva, így a kissebb eszétikai hibák, ilyesmi miatt, amit később részletezek 430 000 Magyar FT ben állapodtunk meg. Szerintem ezt simán megérte.

De akkor nézzük a száraz tényeket.
Opel Astra 1.2 VIVA - legalapabb felszereltség, gyakorlatilag a szériájában a null extrá.
1.2 75 LE 4 hengeres benzines, sima 5 sebességes váltóval.
5 ajtós kivitel.
Ezüst szín.
Körülbelül ezek a legfontosabb adatai.

Szóval ami tetszett benne, hogy belül lényegében szinte 100%-os. Ülések is gyönyörűek, se kiszakadva, se kiülve semmi.
Pótkerék érintetlenül, csomagtér szintén patyolat tiszta. Műszerek minden működik. Még a belső levegő keringető váltó is. Ami kb csodaszámba megy. Kuplung tökéletes. Két sima gyári kulcs, még csak nem is távirányítós, hiszen központizár sincs gyárilag. Van benn egy rádió, ami cserés lesz Bluetooth osra. Természetesen a műszerfal közepén felül lévő kijelző beesve, de ahogy néztem a fülek nincsenek letörve, így csak vissza kell pattintani, na meg megerősíteni a füleket. Ez masszív szériahiba, majd mindbe így van en. A dudagombok nincsenek sem kiszakadva, sem hólyagosodva.

Próbaúton nézve, minden lámpa világít, gyorsít, fékez, kormányzás jó, egyenesen megy az úton, kézifék tökéletes. Így akkor mondom vágjunk bele.

Azért tudtam, hogy lesznek dolgok, amiket meg kell csinálni rajta, de ez minden használtautóra igaz.

Hamarosan jön az első szerelős rész :)

További epizódok:
Astra kalandok @Bevezető rész
Astra kalandok @Első rész

Lalikirály

Még van hozzászólás! Tovább