Új hozzászólás Aktív témák

  • Steve1207

    veterán

    válasz RobbyJr #523 üzenetére

    Miért ne lenne jó az, amit produkál? Ha UE5-ben kezdenek neki, akkor a jelenlegi teljesítményt oszd el kettővel kb. Még egy sztori címnél is rezeg a léc UE alatt, amikor 600p-ről skáláznak fel performance módban sokszor meg ezekkel trükköznek, közben a képernyő fele olyankor olyan, mint a szúnyogháló, sodokuzhatunk rajtuk pár pillanatig :D És így kapsz egy elviselhető látványt és teljesítményt (ha VR is kell nem is említve vagy ha konzolra is akarod hozni). És a példa egy átlagos és viszonylag kötött sztori cím.

    UE4 is csak azért jó mára, mert eltelt 10 év és felnőttek a hardverek a GTX korszak óta többszörös teljesítménnyel és megy erőből. Engine verzión belül is szinte alig vált bárki, fejlesztés évekkel ezelőtt kezdődik, tehát 2020 környékén már meg kellett lenni elméletben és elkezdeniük, amikoris az UE5 még semmi jóval nem kecsegetett papíron (mert később jött), UE4-ből meg látták ACC alatt hogy sok dologra már az se jó és nincs hova. WRC se rossz példa erre, de ott is aki még az EGO-hoz ért az F1-nél lehet és 21-22 között UE5-ben ők se láthattak sok jót az átlag hardverekre nézve.

    Evo szerintem a jelen pár hónappal ezelőtti buildjében is tök jól teljesít, eddig is 100-180 közötti fps-t tudtam kicsikarni belőle min max környékében 2560x1440-en ultran dlss quality mellett (a blurt vettem le csak) egy 4070 super mellett. De átlagosan a 115 és 135 között elvolt a legtöbb esetben bárhol. 100 fölött akkor is tartja, ha vannak előtted huszan a pályán (ha jól emlékszem imolában nézegettem ezt a bal-jobb bal sikánnál egyből, hogy mennyire esik vissza). Ez egy nagyon korrekt teljesítmény, ahhoz képest, hogy mi mindenre képes az engine és nincsenek megkötve, nem zabál plusz teljesítményt az UE oktalanul.

    Ettől függetlenül ezt meg kellett lépniük, UE4 nem naprakész mai szemmel, más nem volt és nem egy-két év alatt raknak össze cakpakra egy enginet, hiába jók bármi másban akár, ez egy új terület a nulláról felépíteni. Sajátnál kb úgy kell értelmesen tervezni, hogy az elköv 10+ évben ők azt és annak az alapjait fogják javítani és használni, akár új címnél is és fontosabb, hogy képes legyen xy-ra vagy belekerüljön akármi a háttérben, minthogy kezdeti években jól fusson.

    A lényeg, hogy engem pl tök pozitívan meglepett, hogy erre képes az engine kapásból. Gamermuscle-t meg nem csipázom, sokszor elfogult a saját ízlése felé sztem :D

    Szerk.: amivel elmehetett az idő, az az open rész és a karrier felépítése. Szerintem simán egy év plusz legalább csak ennek az alapjai, kiötletelése meg fapados integrálása, amikből még sokat nem láttunk.

Új hozzászólás Aktív témák