Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Tecsa #1417 üzenetére

    Persze valamivel jobb mint mint egy sima utcai autó, de attól még alkalmasnak kell lennie az utcai közlekedésre, hiszen a vásárlók 90% ott használja az M-s autókat is.
    ...és innen kezdve óriási a választóvonal.
    Az utcai autónak megbízhatónak kell lennie, elviselhetően kell fogyasztania, nem lehet benne olajat, vagy kopó alkatrészeket alkalomszerűen cserélni x üzemóra után, a rugózásnak meg kell birkóznia fekvőrendőrrel, úthibával...az autónak az M-s csomagban is halknak kell lennie, és sok kényelmi funkció is elérhető kell maradjon..stb-stb.

    Az utcai autó nem versenyautó, egy jó utcai autóból..pl. egy m-s Bímerből lehet csinálni versenyautót, és akkor sokkal kezesebb lesz a pályán, kis merevítés, kis csere itt-ott, kis súlycsökkentés, állítható futómű...ilyenek.
    Utcai ruhában, az utcára sportos, a versenypályára jó bohóckodni, de ha köridőre mész akkor bizony tolerálni kell az autó utcai sutaságát.
    A játékban a játékos ráadásul anyagi és a sérülési kockázat nélkül viszi el a saját határáig az autót....és aztán megítéli.

    Biztonságosan kell menni vele, és utána azt megtartva gyorsan, és akkor megmarad a jó érzés.

    Mindez nem igaz persze a versenyautókra, annak jónak kell lennie pályán is.

  • Jack@l

    veterán

    válasz Tecsa #1417 üzenetére

    Mondjuk a játék fizikáján még lenne mit csiszolgatni, pont az ilyen utcai kocsik mozgásán. Sima F458-at is szörnyű vezetni alap setuppal.(de még setupolva is éppen elviselhető kategóriába esik)

Új hozzászólás Aktív témák