Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére

    sirály :)
    Ahhoz hogy meg tudjuk ítélni milyen a köridő, ahhoz pl. tudni kell hogy vezetsz. Óriási különbség van akár már egy normál 5km-s pályán, ha kuplungolva váltasz lefele is,...vagy csak tologatod a váltót.
    Egy E30 normális vezetés mellett, azaz minden váltás elkuplungolva, minden visszaváltás kuplungolva, egy sincs elspórolva! Jóval nagyobb élmény mint a köridőket döntögetni.
    Senkinek sem tanácsolom hogy a köridő fontosabb legyen mint a vezetési stílus, ha van kuplungpedálod, és H váltód, akkor már csak azokkal lehetsz versenyben akik szintén így vezetnek, a tologatós kétpedálos arcokkal nem.
    Vannak autók amiben felesleges a kuplung, mivel a valóságban is kétpedálos technika. De kis utánajárással meg lehet tudni melyik milyen.
    De legyél rátarti erre, ne csábulj el a köridők felé..a szim hiába jó szim, ha maga a szimes arcade.
    pályavágások, idióta moddok, pocsék vezetési stílusok születnek a köridőkből felszínes hajszolásából.
    Amit nyersz vele az ...ha valóban jól sikerült elsajátítani, akkor egy magányos vezetés (gyak. offline hotlap), teljesítményféltés.
    Sajnos nagyon erre ment el minden, nem csak a szimes piacon, sikerélményt kell árulni, nem kűzdelmet.
    Az autókezelés zseniális az AC-ban, ekkora kínálat mellett persze nem mind, de nagyon jó az arány, és hajtástól függetlenül, előlhajtásban is jó, hátulhajtásban is jó.
    Az autókezelés online bizalom kérdése, ha kiteszed a pedál app-t akkor azért látod mások vezetési stílusát, de pl. replay-ben nem :(
    Tehát ez a Nurgburgring-s idő lehet jó, és rossz is. Attól függ hogy használod az autót.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés