Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- GoodSpeed: Harcban az adathalászokkal - az AI tud segíteni?
- flymi: Segítségkérés! Ausztráliában élő ismerőse van valakinek?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Janos250
#2942
üzenetére
Koncepció szintjén szerintem még mindig a két processzoros felállás a legegyszerűbb.
Könnyebb delay-jel beállítani az fps-t az egyiken, míg a másikon mehetnek az alacsony késleltetésű feladatok.
Lehet egy erős proci izomból leviszi a 25 ms-et mondjuk 5 ms-re, de még nem tudom mennyire lenne bonyolult belőni az fps-t delay nélkül.
Az egész "grafikus futószalagot" egy ciklusba kéne rakni, belépési feltételnek meg a timer?
Vagy mennyire bonyolult egyenletes megjelenítési sebességet tartani változó fps-el. Az se zavar, ha 40 helyett 200 fps van, ha nem gyorsul be a grafika (változó offset két képkocka között).
Hmm, ezzel a kísérlettel elleszek egy darabig.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

ekkold
