Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Undoroid
őstag
Sziasztok!
Ismét a szakértelmeteket szeretném segítségül hívni! Tudjátok, hogy teljesen kezdő vagyok ebben a témában, de remélem elnézitek ezt Nekem!
Nemrégiben vettem egy kezdőkészletet és szereztem hozzá egyszerű próbafeladatokat, amiket egymás után ki is próbáltam, de...
...de volt olyan feladat is, aminek a program legelején szerepelt egy sor, ami a példában szereplő főalkatrész nevét tartalmazta és minden esetben ".h" -kiterjesztésű (?) volt. Ahogyan ITT is: " #include <DS18B20.h> "
A próbafeladataim egytől - egyig a teljes programot tartalmazták, de amiben ez a sor benne volt ott már a feltöltésnél problémák akadtak...
Kérdés: mire szolgál ez a sor? Hogyan kell az ilyet pótolnom, mert nyilván nélküle nem megy a dolog!
Biztos pofonegyszerű a válasz, de Én nem szégyellek kérdezni, ha valamit nem tudok!
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 USB-C Dock (ELKELTEK) - CSAK RENDELÉSRE
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3268, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Panasonic CF-20 ütésálló, ipari notebook & tablet számlával, garanciával