Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csendes

    addikt

    válasz fudi2002 #59601 üzenetére

    Ha még nem járt le a kötelező jótállási idő (1 év), akkor ragaszkodj hozzá, hogy írásos jegyzőkönyvet (dátum, aláírás, stb.) adjanak arról, hogy miért nem végzik el a javítást. Utána tájékoztathatod őket, hogy külső szakvélemény alapján a meghibásodást nem a rootolás okozta és a harmadik fél által elvégzett javítás költségét meg kell majd téríteniük. Ha nem sikerül rendezni a vitát, akkor békéltető testülethez fordulhatsz. Illetve a tablet értékétől függően érdemes lehet bírósági eljárást is indítani, ha a békéltetés nem eredményes.
    Nyilván a forgalmazó, illetve a szerviz is beszerez ilyenkor szakvéleményt, tehát elhúzódhat a dolog, illetve nem egyértelmű a kimenetel. Egy custom ROM is okozhat hardver hibát, például túlmelegedés miatt. Rootolásnál is megtörténhet, hogy valaki átállítja a CPU vezérlést nagyobb teljesítményre és ez hibát okoz.
    Ha a tabletre a kötelező jótállási időn felül vállaltak jótállást, akkor csak az 1 év után hivatkozhatnak arra, hogy szerepelt a feltételek között a rootolás (ha valóban így volt), egyébként önmagában a rootolás a kötelező jótállást nem érvényteleníti, hanem nekik kell bizonyítani, hogy a nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást.

  • tjb007

    nagyúr

    válasz fudi2002 #59601 üzenetére

    A nagy gyártóknál, világmárkáknál (vagyis pontosabban a szervizpartnereiknél) figyelni kell erre, mert szeretik ilyenek miatt (ráfogják, hogy arra vezethető vissza a hiba, és el is van ennyivel rendezve az egész) megvonni a garanciát. Nem szabad fogást szolgáltatni nekik.

    (#59602) Motion_Blur

    Annyit megér (bőven).

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés