Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- [K2]: Synology NAS és a felhő
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Ren Hoek
#9311
üzenetére
Szerintem nem fog ehhez 5 év kelleni. Konzolokon már ki van taposva az út.
Az AoTS sebességéből pedig kár kiindulni, mivel még béta állapotú sincs.
Egy ilyen programot NEM SZABAD olyan kész programokhoz hasonlítani, amik a végletekig lettek optimalizálva kiadás előtt.(#9313) gbors: Ja, látom.
Igen, pontosan ez a gond, hogy a játék szimulációjához tartozó dolgokat elég nehézkes skálázni, mint pl. a fizika, vagy AI. Itt persze nem a particle-esőre gondolok amit pl. a GPU-PhysX tud, hanem a valódi, játékmenetre ható fizikára. Ha viszont nem tudod skálázni, akkor a megcélzott leggyengébb procin is futnia kell, amire a kiadó igényt tart, az összes egyéb folyamat mellett is, kiemelve a GPU driverét is. Ugyanez komolyabb gépeken, mivel ugye az is elvárás, hogy az aktuális gamer konfigokon is jól menjen.
Szval én arra akartam utalni, hogy userként, ha csak a most érdekelt, jobban jártál az Nv-vel, de ennek mindenki más itta a levét. Ami már a DX12-vel nyilván remélhetőleg csak a múlt, de ide tartozik, ha meg akarjuk ítélni az Nv és az AMD driverét.(#9321) sayinpety:

Mondjuk nekem a véleményem, hogy egyik gyártót sem kell félteni.
(#9324) gbors: Remélem nem akarod a BSOD-s gumicsontot ismét előszedni... Rendesen megírt programokat kell használni, és nincs gond. Aki meg sz@rt akar majd eladni, annak úgyis híre megy majd.
(#9335) Abu85: Hát ez a forma hatalmas.... Azóta is ezen röhögök: [link]...

(#9350) gbors: Számtalan gondot vet fel ez a modell is. Pl. a szál nem feltétlen független egy másik száltól. Pl. 4 szál vs 4 szál egészen más egy i3 és egy i5 esetén, vagy egy FX4000-nél.
Azonkívül gond, hogyha fixen limitálod a driverek szálait, akkor vagy túl sok erőforrást teszel nekik félre, vagy más szituációkban a sok is kevés lehet. Szerintem ez nem lenne kellőképpen rugalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Munkahelyek tízezreit szünteti meg az AI
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- iPhone topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Szemüveges topik
- További aktív témák...
- Apple iPad Mini 6 64GB,Átlagos,Töltővel,12 hónap garanciával
- HP EliteBook 840 G9 i7-1265U 16GB 512GB 14" FHD+ 1 év teljeskörű garancia
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10400 / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Ultimate előfizetés akár 4166 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Igen, pontosan ez a gond, hogy a játék szimulációjához tartozó dolgokat elég nehézkes skálázni, mint pl. a fizika, vagy AI. Itt persze nem a particle-esőre gondolok amit pl. a GPU-PhysX tud, hanem a valódi, játékmenetre ható fizikára. Ha viszont nem tudod skálázni, akkor a megcélzott leggyengébb procin is futnia kell, amire a kiadó igényt tart, az összes egyéb folyamat mellett is, kiemelve a GPU driverét is. Ugyanez komolyabb gépeken, mivel ugye az is elvárás, hogy az aktuális gamer konfigokon is jól menjen.


