Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz namaste #8410 üzenetére

    Anno a 970-es műsor kirobbanásakor volt róla szó, hogy minden SM-hez rendelve van egy kiemelt ROP blokk / MC, amihez 128-bites busszal van bekötve. A többi esetében 64-bites a busz.

    (#8411) HSM: A kártyák versenyképességét hasonlítottuk össze - itt a lelkes hobbista szempont talán 0.01%-os súllyal fér be.

    Async: igen, téves ez a feltevésed. Nem ok nélkül hívják a grafikai munkát futószalagnak vagy pipeline-nak - a tesszelátor kiköp egy adag háromszöget, a következő lépcső (mondjuk a scanline konverzió) elkezd rajtuk dolgozni, de közben a tesszelátor már a következő adag háromszöget rágcsálja. Mint minden kiszámíthatatlan inputú futószalagon, itt is folyamatosan előfordulnak kisebb-nagyobb megállások - az aszinkron compute egyrészt arra való, hogy ezeket az ALU oldalon csökkentse, másrészt új, eddig nem a GPU-n végzett számítási feladatokat is be lehet hozni ingyen vagy alacsony ALU-költséggel. A PhysX pl. kitűnően elfuthatna egy aszinkron compute pipeline-ban, GPU oldalon igen kevés sebességveszteséggel. Valószínűleg az nVidia már vadul dolgozik ennek a megvalósításán ;]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés