Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz gejala #47711 üzenetére

    Still Wakes the Deep-et majd végignézem valakinél, a Hellblade 2 viszont számomra ocsmány, főleg az erőltetett ultraszélesvásznú képarány és a tonna mennyiségű filmes post process effektek miatt.
    Csak az a gond, hogy ezek szűk játékterű lineáris alkotások, míg például egy Avatar vagy Cyberpunk, Horizon 2 stb. hatalmas világot mozgat meg, miközben szebb is.
    Nálam a durván jól néz ki nem azt jelenti, hogy rárakunk a képre tonna mennyiségű post process effektet.
    Ha már UE4, nos számomra az UE4-es Atomic Heart semmivel nem csúnyább, mint ez a Nobody Wants To Die, sőt, ellenkezőleg!
    Az igazán ügyes fejlesztők raszteres megoldással tudnak elérni olyan vagy nagyon hasonló látványt, mint mások RT-vel. Nem mindegy, hogy egy adott fejlesztőcsapat mennyire tud jól bánni egy adott technológiával és hogy a művészek és pályadizájnerek mennyire tudják elfedni az esetleges technikai elmaradást (itt az Atomic Heart brillírozik, a Mundfish profi szinten tolja az UE4-et).
    A másik véglet is igaz: hiába van jó technológia a játék alatt ,ha a fejlesztő inkompetens vagy egyszerűen végtelen ostoba döntéssel szétcseszik az egész játékot, ami miatt ocsmány lesz a végeredmény, lásd Hellblade 2.

    Én értem, hogy UE5-nél ez a performance "normálisnak" tekinthető, de attól ez még pocsék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés