Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz zsid #45584 üzenetére

    Az XeSS-nek az a gondja, hogy egyelőre Intel hardveren jól fut, NV hardveren nagyjából OK, AMD-n pedig lassú.
    Hiába van DLSS 2.0 szinten a minősége, ha nem fut univerzálisan jól.

    Szóval továbbra is marad a csúcs az aktuális DLSS zöld hardverrel, utána minőségben lemaradva inkompatibilisen az XeSS, majd a legtöbb képhibával valamint manuális után-állítást igényelve az FSR2.0 (ellenben univerzálisan).

    #45587 Petykemano
    Papíron lehet FineWine. De a gyakorlatban, amíg kompatibilitási layert futtatnak legacy APIval, addig az csak a sz*rnak egy pofon lesz.
    Fél - egy kártyányi szint a maximum, amit tudna gyorsulni a számítási kapacitás alapján. De szerintem ahogy jön a Battlemage, úgy lesz elfelejtve az Alchemist.

    Bár a compiler közös, ha jól gondolom, nem lesz akkora rokonság az Intel architektúrái között, mint a GCN családban, szóval szkeptikus vagyok a FineWine-t illetően.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés