- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Az órajel önmagában ma már nem sokat ér. A mai motorok az explicit API-kkal explicit párhuzamosan generálják a parancsokat. Tehát az órajel és a magok száma együtt számít.
A Raytracing árnyékok lényegében csak a memória-sávszélességtől függnek. Ugye itt az a buktató, hogy a raszterizációval ellentétben a memóriaelérések sugárkövetésnél eléggé véletlenszerűek, vagyis nem lehet rá optimálisan építeni a gyorsítótárakkal, miközben azért a raszerizálásnál azért viszonylag jellemző, hogy a lokalitási elv érvényesül. A Raytracing árnyékoknál különösen a sávszélesség a döntő fontosságú, hiszen nincs árnyalási munka, ami a többi effektnél inkább meghatározza a teljesítményt.
A játékok sebessége nagyban függ a leképezőtől. A motorok régóta olyan megoldások felé mennek, amelyek jelentősen javítják az árnyalás hatékonyságát. A tiled light tree, illetve a texel shading lesz a vezető irányzat a következő generációban, amelyek lényegesen gyorsabbak a mai, sokszor light culling nélkül deferred shadinghez képest.
Az API csak egy interfész, amivel elérhetsz a hardverhez. De maga az API nem igazán határozza meg a leképeződ munkáját.
A mai motorok egészen extrém szinteken skálázódnak. A mag igazából már nem probléma. Ez addig volt gond, amik a legacy API-k feldolgozási modellje egy száltól tette függővé a leképezést. De pont emiatt hoztuk az explicit API-kat. Dobáljuk is a magokat a procikba, mert innentől kezdve ez többet fog írni, mint az órajel.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#00137984 #39088 üzenetére
Azért nem biztos hogy a raytracing árnyékok és a megfelelő szintű elsimítás kell e a játékosok nagy részének.Lehet hogy ők csak egy kis szelete a játékos társadalom tortájának.Olcsó megoldásként jöhetne mindenkinek ,de extra összeget nem fizetnek ki érte.Ha a konzolok i s tudni fogják majd,akkor terjedni fog. Addig csak egy cég drága megoldása egy rég meg nem oldott problémára.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Philips LCD és LED TV-k
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Jogász topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Energiaital topic
- Motoros topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- További aktív témák...
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i5 9500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650XT 8GB Cooler Master MB600L Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged