Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- VHS digitalizálás
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: Norton 360 Premium: 75GB Cloud PC Backup for 10 Devices 14.99€-ért? Igen!
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#00137984
#39088
üzenetére
Az órajel önmagában ma már nem sokat ér. A mai motorok az explicit API-kkal explicit párhuzamosan generálják a parancsokat. Tehát az órajel és a magok száma együtt számít.
A Raytracing árnyékok lényegében csak a memória-sávszélességtől függnek. Ugye itt az a buktató, hogy a raszterizációval ellentétben a memóriaelérések sugárkövetésnél eléggé véletlenszerűek, vagyis nem lehet rá optimálisan építeni a gyorsítótárakkal, miközben azért a raszerizálásnál azért viszonylag jellemző, hogy a lokalitási elv érvényesül. A Raytracing árnyékoknál különösen a sávszélesség a döntő fontosságú, hiszen nincs árnyalási munka, ami a többi effektnél inkább meghatározza a teljesítményt.
A játékok sebessége nagyban függ a leképezőtől. A motorok régóta olyan megoldások felé mennek, amelyek jelentősen javítják az árnyalás hatékonyságát. A tiled light tree, illetve a texel shading lesz a vezető irányzat a következő generációban, amelyek lényegesen gyorsabbak a mai, sokszor light culling nélkül deferred shadinghez képest.
Az API csak egy interfész, amivel elérhetsz a hardverhez. De maga az API nem igazán határozza meg a leképeződ munkáját.
A mai motorok egészen extrém szinteken skálázódnak. A mag igazából már nem probléma. Ez addig volt gond, amik a legacy API-k feldolgozási modellje egy száltól tette függővé a leképezést. De pont emiatt hoztuk az explicit API-kat. Dobáljuk is a magokat a procikba, mert innentől kezdve ez többet fog írni, mint az órajel.
-
Televan74
nagyúr
válasz
#00137984
#39088
üzenetére
Azért nem biztos hogy a raytracing árnyékok és a megfelelő szintű elsimítás kell e a játékosok nagy részének.Lehet hogy ők csak egy kis szelete a játékos társadalom tortájának.Olcsó megoldásként jöhetne mindenkinek ,de extra összeget nem fizetnek ki érte.Ha a konzolok i s tudni fogják majd,akkor terjedni fog. Addig csak egy cég drága megoldása egy rég meg nem oldott problémára.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Assetto Corsa Rally
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós kamerák
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Hardcore café
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo 14 Ideapad 3 FHD LED Matt i3-1115G4 4.1Ghz 8GB 256GB SSD Intel UHD Graphics Win11 Garancia
- VADIÚJ Bontatlan! Honor 400 Lite 8/256 AMOLED 120Hz Velvet Grey, Dual SIM 2év gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240, 100% Akksi
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

