Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #34573 üzenetére
Semmit nem tudunk arról, hogy a gyártók hogyan implementálják a DXR-t. Ezt ugyanis lehet fallback layeren futtatni, illetve írni rá egy specifikus implementációt. Annyit tudunk, hogy az NV a Volta-hoz ír meghajtót, míg az AMD a GCN-hez, de itt annyi infó még van, hogy a GCN3-tól más lesz az implementáció, mint a GCN3 alatt. Minden más hardver a fallback layert használja.
A teljesítmény szempontjából két tényező van. Lesz ugye maga a számítás. Mivel a DXR is ugyanazt csinálja, mint más raytracing framework, így hasonló lesz itt a teljesítmény, mint mondjuk a Luxmarkban, persze a raszterizáció miatt itt közrejátszik majd az aszinkron compute hatékonysága, hiszen nem csak a sugárkövetést számolják az ALU-k compute shaderben, hanem más feladatot is. A másik tényező például a denoising speciális végrehajtása. Ehhez lehet használni egy rakás implementációt. A Microsoft gyári implementációja egy SAD-re épülő technika, ami a fallback layeren belül működik. Az NV valószínűleg a tensor magokat használja majd itt, míg az AMD valószínűleg a saját dedikált SAD/QSAD/MQSAD utasításait. A Vega 20-ban valószínűleg valami kevert megoldást alkalmaznak majd, hogy hozzájussanak a 4 bites feldolgozás extrém sebességéhez. Szóval ezek a tényezők összességében határozzák meg a végső sebességet.
Az AMD Vulkan-hoz írt implementációja eléggé speciális. A teljesítménynél az a probléma vele, hogy az Anvilt az AMD saját magára írja, tehát tök oké, hogy elvileg működhet gyártófüggetlenül, de annyira magára tudja szabni az egészet az AMD, hogy nem fog annyira gyártófüggetlenül működni. Értsd ezt úgy, hogy amíg a DXR esetében a gyártó önállóan dönthet úgy, hogy bizonyos dolgokat felgyorsít egy gyártói implementációval, amihez ad egy drivert ki és megy, addig a Vulkan-féle sugárkövetésnél az NV-nek és az Intelnek az AMD-t kell megkérni arra, hogy ugyan gyorsítsák már fel rajtuk a sugárkövetést.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Petykemano #34573 üzenetére
De hát te nem tudtad? Az nvidiának már nincs sok hátra mert az intel kivégzi őket.... Szóval hiába vezeti a benchmarkokat lassan már a múlté lesz a cég
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 1 / 2
- Xbox Series X|S
- Silent Hill f teszt
- További aktív témák...
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP Elite Dragonfly G2 2in1 i5-1135G7 16GB 512GB 13" FHD TouchScreen 100%sRGB 1 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest