Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Egon #34491 üzenetére

    Mert működött az NV-nek is a HDR SDK-ja. Ezért nem értem, hogy miért álltak le vele. Az tisztán látszik, hogy a Microsoft szabványos HDR-je nagyon köhög. Ezt már akkor lehetett sejteni, amikor az Xbox One konzolokba nem a saját megoldásukat, hanem az AMD Photonját tették be.

    Felesleges AMD vs. NV hitvitát csinálni ebből is. Ez csak HDR. Jelen pillanatban nem sok haszna van a mai panelekkel. A tipikus ANSI kontraszt a legtöbb kijelző esetében 10 stops, de maximum 12, és ehhez igazából még nem kell HDR. Maximum az a selling point, hogy bizonyos kijelzők ki tudják rakni a direkten tone mappingolt képet, így azt láthatod, amit a fejlesztő akart. De ezt igazából el lehetne érni szabványosan is, az egész csak egy fixen specifikált szoftver a FreeSync 2 HDR mögött. Valószínű, hogy a FreeSync 2 HDR összes, ma még abszolút egyedi tulajdonsága szabvány lesz olyan 2-3 éves távlatban, akkor már felnőnek a feladathoz a kijelzők is, nem csak ANSI kontrasztban, hanem pixelszintű vezérléssel, stb. Úgy már lesz értelme magának a HDR-nek is.

Új hozzászólás Aktív témák