- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- droidic: A Coffee Lake titkos nyolcmagos processzora – CC150
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy S24 FE - tapasztalatok
- Argos: PH!arckép
- weiss: Pant* rant
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
imi123 #32876 üzenetére
Pont nem kaptak nagy támogatást. Ennek a modellnek az a lényege, hogy a PS4-re vannak jól optimalizált PSSL shaderek, amelyeket lefordítanak nem szabványos IR-re PC-n. Ezáltal a szabványos IR-nél nem kell foglalkozni az AMD hardvereivel, így az Intel és az NV megoldásainak megfelelő alternatív eljárások választhatók, viszont korlátozó marad a shader modell. Ezt alapvetően az id software mellett alkalmazza a Frostbite team, az Eidos Labs részlege, pár indie (pl.: Rebellion), és most már az Ubisoft is.
Hosszabb távon a shader modell 6.x lesz a sztenderd. Az nagyjából képes ugyanarra, amire az AMD kiterjesztései, és támogatható vele az Xbox One is. Ergo végeredményben szabványos DXIL vagy SPIR-V IR-re hozod át a konzolról a sebességet, amit így megkap az Intel és az NV is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest