Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Rap, Hip-hop 90'
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Skywalker: Revealed
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Távol álljon tőlem, hogy ezt védjem, de alapvetően borzasztóan nehéz zárt middleware-eken keresztül effekteket építeni egy játékba úgy, hogy azok az effektek probléma nélkül is fussanak és még gyorsak is legyenek. Jellemzően csak a problémamentesség sikerül, vagy az sem. Ezért hülyeség már a GameWorks koncepciója is, hiszen nyílt formában ugyanaz sokkal gyorsabb lehetne.
Az pedig, hogy a kamera megjelenít valamit, nem biztos, hogy valóban ki is lesz számolva a benchmarknál. Persze itt az Ansel bezavarhat, ez nem véletlenül egy kritikus tényező a játékoknál. Ennek az integrálását ugyanis kegyetlenül el lehet rontani (és hajlok afelé, hogy az FFXV esetében kötöttek kompromisszumokat a működés érdekében), és ha az adott motor nincs igazán felkészítve erre, akkor rengeteg olyan kényszerű döntést igényel, amely még az Ansel nélküli futtatás sebességét is radikálisan csökkenti. És itt visszatérünk oda, hogy nem volt idő vagy szimplán humánerőforrás normális portot tervezni. Mert ezek a problémák kezelhetők, csak programozókat kell ráállítani, amely programozók persze a Square Enixen belül már az EIDOS Labs részlegén dolgoznak. Egy csak konzolokon jártas csoport nem feltétlenül tud jó minőségű PC-s portot kreálni. Ez pedig nem feltétlenül az NV hibája, hiszen a Square Enix hülyeséget csinál azzal, hogy a PC-ben valamennyire is jártas szakembereket elviszi nyugatra, de a keleti játékok portolását már nem adja oda nekik. Az NV-nek maximum annyi esze lehetett volna, hogy nem csak middleware-eket ad, hanem szakembereket is, de a GameWorks modellben beálltak arra, hogy a szakemberek már nem kellenek, mert könnyen integrálható formában szállítják az effekteket. Az a kommunikáció megy félre a médiában, hogy ettől mindenki jól optimalizált, gyors portokat várt, holott már magába a koncepcióba van kódolva a rossz sebesség.
Persze rácsodálkozunk megint, hogy jött egy GameWorks cím, és az effektek bekapcsolása után egyáltalán nem olyan, amilyenre számítottak a PC-s játékosok. Persze értem én, a remény hal meg utoljára, de alapvetően maga a zárt kód lehetetleníti el az egész rendszert attól, hogy gyorsan fusson. Nem véletlen, hogy amíg a Far Cry 4 tele volt GameWorksszel, addig a Far Cry Primal csak azért csúszott egy hetet PC-n, hogy lejárjon a szerződés, így ne kelljen GameWorksöt rakni bele. A Far Cry 5 pedig már ott tart, hogy GPUOpennel készül. Persze oké, az Ubisoft más kategória, azért nekik még mindig elég nagy a tapasztalatuk a PC-ben, míg mondjuk az Square Enix keleti stúdiói kizárólag konzol fókuszúak. Ők egyszerűen nem feltétlenül képesek többre önmaguktól.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Tervezzen neked chipet a Samsung!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Lexus, Toyota topik
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black - 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3489, 100% Akksi
- Apple iPhone 14 pro 128GB,Újszerű,Dobozával, 12 hónap garanciával
- Dell Latitude 5430 14" Touchscreen i5-1235U 16GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3905, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

)
