Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Abu85 #29115 üzenetére

    Érdekes mód a játék erőforrás igénye nem lényegesen kisebb Mantle alatt sem. Ott 5 szálat eszik meg 6 helyett [link] a 12-ből, ami azért nem egy eget verő különbség. A processzor összterhelésében nem volt jelentős különbség, ahogy a futási sebességben sem. Szval nekem nem úgy tűnik, mintha a rajzolási parancsok előkészítésére vagy a driveres háttérszálakra ment volna el a processzor ereje, mert akkor 100X jobban kellett volna fusson Mantle alatt, és sajnos nem ez volt a helyzet.
    Nyilván tisztában vagyok vele, hogy a DX11 alatt ez mennyire korlátozó tényező, hogy egy magra van csomó minden korlátozva, plusz a driveres ellenőrzések overhead-je, de ettől függetlenül mégis a gyakorlatban az jön ki, hogy eggészen jól karban tudták ezt tartani a fejlesztők, és amíg ezen API képességein belül maradtak, addig nem okozott ez olyan borzalmas nagy bajokat.

Új hozzászólás Aktív témák