Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09256960

    törölt tag

    válasz Yany #52228 üzenetére

    Isten egyszer nagyon megharagudott az emberekre úgy döntött mohóságuk miatt megbönteti őket...pusztulniuk kell.
    gyszer csak dörömbölnek nagy dírrel durral a mennyország kapuján.
    -Igen mi a kérdésed kérdezte Szent Péter ?
    - A 10 GB mindenre elég !!!
    -De ez nem kérdés... mindegyis jelentette az esetet Istennek.
    -Akkor az magához hívatta prófétát egy esélyt adok az emberiségnek...
    Ha el tudod magyarázni ezeknek az embereknek hogy működik a videókártya...
    Magyarázta az szent írásokkal, hieroglifákkal, mennyei manával ahogy csak sziszifuszi küldetése engedte.
    Majd eléjárultak az emberek hogy megtudják sorsukat.
    Szent Péter csak ennyit mondott elcsukló hangon:
    A Kovid marad ! :DDD

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Yany #52228 üzenetére

    A Frostbite teljesen más kategória. Az kvázi nem is szabályosan fut a DirectX 11-es implementációkon. Kb. olyan ez, mint az Ashes of the Singularity. Dan Baker nyilatkozta régen, hogy ha minden gyártó DirectX 11-es implementációján szabályosan futnak, akkor az harmadolná a sebességet. De a gyártók a tipikusan használt motorokat leprofilozzák, és egyszerűen bizonyos DirectX 11-ben sok teljesítményt zabáló szabályokat megkerülnek. Azt hazudják például az API-nak, hogy megcsinálták a törlésre váró erőforrások ellenőrzését, de közben nem. Ezzel egy rakás teljesítményt nyernek, csak ha véletlenül olyat törölnek, ami még kell, akkor marha nagy kapituláció van ám. "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" hibaüzi a Battlefieldek alatt? Ugye-ugye egyszer-kétszer már előfordult. :)

    Lehet egyébként így dolgozni, de nagy teher ez az AMD és az NVIDIA számára, hiszen gyakorlatilag minden egyes patch-hez új meghajtóverzió kellhet, tehát ahogy fejlődik a játék, úgy kell fejleszteni a meghajtót is. Ez egy rakás erőforrást leköt, és a top játékokra bevállalható, de mindre egyszerűen nem lenne kapacitás. Még az NVIDIA-nak sem. Az explicit API-kkal viszont ez már nem gond, azok ebből a szempontból jobban működnek. Cserébe máshol van velük probléma, de összességében ez egyszerűbben kezelhető ám a befektetett erőforrásokat tekintve.

Új hozzászólás Aktív témák