- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
-
LOGOUT
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
válasz
Malibutomi #8098 üzenetére
Ahogy Abu írta, a hagyományos DirectX V-sync is megvárja, és legalább annyi, jellemzően több késést okoz. Ha pedig nincs semmilyen szinkronizálás, akkor mindig töredezettek lesznek a képkockák, ami még 120 valódi fps mellett is látható, sőt zavaró (persze tudom, hogy van aki már <=60fps mellett is kikapcsolja a V-sync-et, de most beszéljünk igényes és maximalista szemszögből, ne arról, hogy mi az ami még élvezhető bizonyos emberek számára).
A hangsúlyt én inkább oda tenném, hogy egy fixen 60Hz-es impulzus jellegű képmegjelenítés gyakorlatilag tökéletes mozgókép élményt eredményez. Legalább olyan (gyakorlatilag tökéletesen) folyamatosnak és élesnek látod így a mozgást (60Hz-es impulzus módban), mint ha sample and hold alapon dolgozik a kijelző (ahogy az LCD-k 99%-a) 120-140 valódi frissítéssel (amire viszont már csak az LCD-k kis része képes). Csak épp sokkal nehezebb stabil 120fps-t kicsikarni egy gépből, mint stabil 60-at. Mert tudjuk, hogy egy papíron kétszer annyi nyers erőt felvonultató hardware még nem feltétlenül produkál kétszer annyi fps-t, sőt... Sok tényező jön számításba, hogy mikor mi a limitáló ebben, és van amit nehezebb leküzdeni, mint a többit.
Ezért lenne sokkal hatékonyabb és ésszerűbb, ha inkább az impulzus meghajtást kezdenék prómótálni, nem pedig azt hazudni, hogy ezek az újabb sync megoldások "a de facto megoldás"-ok minden mozgásmegjelenítési problémára, mert szerintem nem, vagy legalább is messze nem az optimális megoldások. Pontosabban akár sample and hold, akár impulse drive, a szinkronra mindkét esetben oda kell figyelni, mindkettőnél törekedni kell a minimális lagra. Csak ez a sync marketing most elfelejti az eye tracking motion blur jelenség tényét, amire ez nem ad optimális megoldást. Az impulzus módot viszont szorgalmazhatnák a kijelzőgyártók felé a VGA gyártók is, kölcsönös reklámkampányokkal. Főleg mondjuk kiegészítve az ilyen új szinkronizálási megoldásokat.
Ha pl. én csináltam volna az nv kampányát, akkor nem a 120-140Hz-es LCD-k kaptak volna G-sync logót, hanem 60Hz-es, de impulzus módban hajtott háttérvilágítású LCD kijelzők, és ezekre optimalizáltam volna a rendszert. Ami persze nem hajszolja az embert arra, ahogy vegyen 2-3 Titan-t SLI-hez, hogy legyen 144fps-e, de az igényesebb játékos, aki viszont nem lát a dolgok mögé, annak csak annyi jött volna le, hogy a G-sync logó egyet jelent az éles mozgóképpel, és ráadásul nem is kell hozzá SLI rendszer Titan-okból.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #8098 üzenetére
Ha semmi szinkron nem lenne, akkor igen egy hangyányit nő, ez pusztán abból ered, hogy ellenőrizni kell a kijelző frissítését. De a V-synchez képest meg csökken.
De ezek hardverből eredő lagok. Elkerülhetetlen a hozzáadásuk. És a G-Sync extra lagja csak 1-2 ms. Tehát nem kritikus. A grafikus driver DirectX alatti extra parancskötegelése általánosan sokkal többet ad hozzá ehhez az egészhez mindenféle megjelenítés mellett, akár +5-7 ms-ot is. Szóval ezt is elvehetnék, igaz akkor a teljesítmény 20-30%-ot is esne.
-
janos666
nagyúr
Azon túl, hogy eleve egy zsákutca az egész!
Eye tracking motion blur
Ezen a G-sync és Freesync nem segít, csak a rengeteg (>>60) valódi folyamatos képfrissítés (szerezz stabil 120 minimum fps-t játékok alatt CFX rendszerrel, hajrá!), vagy ~60Hz-es impulzus üzemmód (a kijelző ciklikusan felvillan, majd elsötétül, nem folyamatosan világít). Utóbbi gyakorlatilag csak fix frissítési sebességgel életképes.
Illetve a G-sync modulnak mégis van gyakorlati előnye!
Alacsony késleltetéssel dolgozik. Ha most magas egy kijelzőnél az input lag, mert lassú a hardware, vagy bugos a szoftver, akkor azt ez a VESA szabvány nem oldja meg. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Mr Bond 007 #8094 üzenetére
Így van, elég csak elolvasni a videó alatti kommenteket.
-
daveoff
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lesz. De ugyanaz, mint a G-Sync csak a VESA VBLANK szabványára építve. A G-Sync is erre épül. Csak azért kell hozzá G-Sync modul, mert a szoftver, ami ezt működteti nem kapcsol be a modul nélkül, vagy más olyan modullal, ami ugyanezt támogatná.
A FreeSync egy olyan szoftver, ami kihasználja a szabványt. Igazából ez nem az AMD megoldása, hanem a VESA-é. Bárki írhat hozzá szoftvert. Akár az Intel is, vagy az NV. A monitorgyártóknak az egész tíz extra sor a Firmware-ben, ha még nem rakták bele. -
-Solt-
veterán
Abu, lesz cikk a “FreeSync”-ről?
Ha nem, akkor mondj már pár szót róla légyszíves...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Mr Bond 007 #8087 üzenetére
Természetesen lehetséges. Bár a Frostbite 3-at nem ajánlott nagyon piszkálni. Ez a motor tele van olyan optimalizálási megoldásokkal, amelyeket a Direct3D eleve nem ajánl, mert nem megbízhatók. Viszont a DICE beépítette, mert ezek nélkül jóval lassabb lenne a játék. Cserébe megkaptuk a "DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG" hibákat. Nem viccből nem ajánlják az extrém optimalizálási megoldásokat. Sokat lehet nyerni, de nagyon instabilak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A mai driverekben is vannak tartalékok. Sok is. Az a kérdés, hogy megéri-e egy évig egy játékra optimalizálni +10-20%-ért.
Például ott a DiRT Showdown, ami nagyon gyengén ment GeForce-on. Másfél évet töltött azzal az NV, hogy kellő mértékben átlapolják a compute és a grafikai munkát, és csak erre az egy motorra. Nyilván lényeges tapasztalat volt, de valójában ennyi időt beleülni ebbe nem biztos, hogy megéri, mert mire begyorsult, addigra már itt volt a GRiD 2, amihez ezt a melót újra kell kezdeni.
Van egy szint, ameddig az NV és az AMD is elmegy a driverben, de ezen túl már túl időigényes az egész, és a specifikus kód miatt csak egy játékra vagy motorra használható.
-
-Solt-
veterán
válasz
adamssss #8083 üzenetére
Jaj ne legyél már ilyen ellenséges!
ITT van egy teszt a 6970-ről 2010 decemberében, és ITT egy évvel később. Nézd meg mennyit gyorsult...
A 45%-ra meg az írtam, hogy akkor nagyon jó eredmény, ha "valós", tehát ha ez a 45% nem 3db 4K-s monitoron 45% úgy, hogy 10 helyett kapsz 15 FPS-t!
Tehát, hogy összegezzem, én csupán arra próbáltam felhívni a figyelmedet, hogy, ha ez a 45% tényleg igaz, és adott generáción ekkora pluszra képes, akkor az bizony szép eredmény... gyakorlatilag olyan, mintha kaptál volna két generációt ajándékba.
(#8080) Malibutomi: Úgy-úgy...
-
-Solt-
veterán
válasz
adamssss #8078 üzenetére
Akkor nézz utána ezeknek az "akár" kifejezéseknek!
Full HD felbontáson egy GPU-s rendszereknél maximum 10-15% "valós" gyorsulást szokott hozni a driver optimalizálás.
A 45%-tól meg nyugodtan ess hanyatt, mert ha az "valós", akkor az olyan mintha két generációt ugrottunk volna... szerintem...
-
Többet nem linkelek. Az egyikben van egy egy kártyás 16%-os gyorsulás, a másikban 35%, szintén single gpu. A többi játék is 10-20% között van. És ez csak egy dirver. Az FC3-ban egyes vgak-nal 30-40% lett a gyorsulás a játék kiadásától, az utolsó driverig. (nálam 35-30 volt, bár igaz ebben patchek is voltak)
No, szóval ezért nem estem hanyat attól a 45%-os Matle-tól.
-
-
mcwolf79
veterán
válasz
KillerKollar #8072 üzenetére
Mi készül 20 nm-en?
Ha a Maxwell-re gondolsz akkor tévedsz. Pont a rossz kihozatali arány miatt nagyon valószínű, hogy az még 28 nm-es lesz.
[forrás középtájt]Ja,és ez valszeg az asztali szegmensre is vonatkozik, mert állítólag nem nyernek vele annyit, hogy megérné akkora selejtaránnyal gyártani 20 nm-en.
-
KillerKollar
őstag
Igen és ez nem jelentheti azt hogy megint késni fog?Egyenlőre ha kiadnak egy új patch-et akkor kijavítanak 2-3 régi hibát és kreálnak 2-3 új hibát.Mellesleg a mantle patch megoldást jelenthet azok számára akiket különböző DirectX hibával dobál ki a játék,ez is elég gyakori hiba,igaz csak azoknál oldaná meg akinek olyan kártyája van ami támogatja a Mantle-t.NV kártyák tudtommal 20 nm-en készülnek már,de nem tudni mikorra lesz elég jó a kihozatal így azt sem hogy mikor jönnek majd az új kártyák,de tudtommal nem halasztottak el semmi,hiszen soha nem volt hivatalos álláspont arról hogy mikor jönnek,legalábbis az asztali gépekbe szánt kártyák,csak pletykálták hogy tavasszal kijöhetnek,de ha jól tudom azt is azért mert valami régebbi roadmapon ez volt megjelölve.De lehet hogy tévedek.
(#8071) korcsi
Tudtommal GCN architektúrás GPU-kat fog támogatni a Mantle első körben.
-
Gainka
őstag
válasz
KillerKollar #8069 üzenetére
Atya világ
Százszor le lett már irva hogy bugos a bf4 valszeg ezért nem döobták még ki rá a mante-t.Abu85
Lehetséges hogy a konzol=amd+mantle stb, szoval ezek miatt halasztotta el az nvidia az uj kártyákat kiadását? Van valami köze hozzá vagy az nvidia nem is foglalkozik ezzel?
-
KillerKollar
őstag
A Battlefield 4 Mantle patchről lehet már tudni valami pontosabbat?Tudom jelen állás szerint január...ezelőtt meg december vége volt...és abból nem lett semmi.Esküszöm jobban örültem volna ha azt mondják hogy január 31.Oké hogy az a legvége de legalább egy pontos dátum és tudjuk hogy úgy készítik és előre tudják hogy akkor ki kell adniuk.Persze úgy is késhet valami hogy pontos megjelenési dátuma van(lásd: Watch Dogs), de így hogy január van egy olyan érzésem hogy megint nem fog kijönni ebben a hónapban,csak várunk,várunk,várunk aztán a hónap végéig semmi konkrétum utána meg nagy elnézéskérés közepette bejelentik hogy de februárban kijön.Nem nem pontos dátum,valamikor februárban...Ha már Decembert lekésték legalább megmondanák napra vagy legalább hétre pontosan hogy mikor jön ki mert így megint időhúzásnak tűnik ez a január,mert abban benne van hogy most már bármelyik nap kijöhet hogy ne panaszkodjon annyira a nép hogy mekkorát késik,de igazából a vége előtt úgysem fog,de lehet hogy akkor sem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
adamssss #8066 üzenetére
Nézd meg a linket. Felülről a hatodik kép.
Mantle alatt az egy gépbe helyezett VGA-kat egy nagy GPU-nak látja a program. Mindegy mit raktok mellé. Ha az IGP és a dGPU támogat Mantle-t, akkor lehet rajtuk aszinkron feldolgozást futtatni.
DX alatt valszeg a 260X lesz a max.
-
Hm. Akkor lehet, hogy én voltam elszállva a 100% vagy több növekedéstől. Mindegy. Annak is kell örülni ami van, és legalább van irány ami mentén a következő 6-8 évben lehet fejleszteni.
Az kiderült már, hogy a kaveri mely vga-kal hogyan tud együttműködni mantle és dx alatt. Konkrétan egy 290 érdekelne.
-
Sonja
nagyúr
-
Valamit lehet már tudni arról, hogy mikor szűnnek meg a 290 ellátási problémái. 2-3 héten belül vennék, de most perpill sehol sincs.
-
HSM
félisten
Épp idevág, köszi!
(#8057) Abu85: Így már értem, köszi! Nem is az ID a lényeg, hanem hogy más lesz-e neki. Ugye az XT2-re írja nekem a 866-ot.
Akkor ezekszerint a jobb fogyasztás és a magasabb teljesítmény kizárólag ennek az új 3-as powertune-nak tudható be, plussz az alacsony, 850Mhz-es alapórajelnek? Csak azért kérdezem, mert akkor engem ez egyáltalán nem fog érinteni, a PowerTune2-es XT2-m is koppra húzott power limittel megy, kézzel belőtt fesszel, még furmarkot is bírja tuningolva.Szóval itt én ilyen felhasználásnál úgysem vennék észre semmit ezekszerint, ha XTL lenne.
Viszont gondolom, így olcsóbb, spórolósabb, de ahhoz képest gyorsabb 280X-ek lesznek gyárthatók a jövőben... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínű lesz külön ID-je. De fogalmam sincs, hogy az mi lesz. A PowerTune lesz egy kicsit fejlesztve. Megkapja a 3-as verziót, mivel a Tahiti még mindig a 2-est használta, míg a többi GCN-es GPU már a 3-as vagy jobb PowerTune-nal dolgozott. Ugye a Bonaire a 4-essel, míg a Hawaii az 5-össel.
A 3-asról annyit tudni, hogy hatékonyabban tudja az órajelet paraméterezni Mantle alatt. A 2-es PowerTune-nal is működni fog ez, de esélyes, hogy lesznek olyan szituációk, ahol a 3-as verzió 5-7%-kal is gyorsabb lehet, mert nem veszi annyira vissza az órajelet a jobb menedzsment miatt. -
HSM
félisten
Amúgy ki lehet valahogy deríteni, hogy egy adott kártyán XT2 vagy XTL a GPU? Lehetőleg bontás nélkül.... TSMC data extractor nekem eddig minden 280x-emre azt írta, Asic revision ID:866. Ez kiírná? Mert a legfrisebbet egy hete kaptam karácsonykor garis cserére, friss, mint a hó, és az is még ez a 866 revízió, pedig már rég XTL-nek kéne lennie a hírek alapján...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #8051 üzenetére
Azt mondták nekem, hogy lesz egy GM107. Az Maxwell. Szerintem azt már a Q2-ben bedobják, de legkésőbb a computexen.
Azt is láttam, hogy elsősorban az energiahatékonyságra gyúr. Strukturálisan sokban hasonlít majd a Keplerre, csak alapvetően olyan változásokat vezet be, amivel az egységnyi tempó melletti fogyasztás jelentősen visszaesik. Leginkább telefonba fejlesztik ezt az architektúrát. Mindent alárendeltek ennek. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Jön az R9 M290X. Ugyanaz mint a HD 8970M csak 950 MHz-en teker, és a memória is 5 GHz-es. Kb. annyit tud, mint egy R9 270.
A legfrissebb adatok szerint egyetlen új GPU lesz az év első felében, ami az NV GM107. A többi átnevezés az AMD és az NV oldaláról is.
-
_NCT
addikt
Intel nekem nem kéne, felesleges, nem használnám ki. Mármint Core i5 4 magos és innen felfelé. AMD van mert inkább net, film, játék, zene és olcsóbb is. Sokkal.
Ha filmeket konvertálnék, digitalizálnék, 3D-ben dolgoznék, lenne esetleg értelme.
Nem panaszkodom, 3 éves alaplapom + procim van és eddig még mindenre elég volt amire kellett. (Asrock 870 Extreme 3 + Athlon II 640). Nem vagyok nagy gémer, de amikor akartam játszani, sosem hagyott cserben, eddig még elegendő volt, igaz BF4 óta érzem azt, hogy bezony lassan 3.5 éves konfig lesz...
-
_NCT
addikt
BUÉK!
AMD-nél mennyire hihető, hogy maradnak az FM2+ uPGA foglalatnál? Néztem Roadmap-et, 2015-ig biztos. De nem akarnék megint majd 2-3 év múlva új alaplapot + cpu-t venni, mert éppen úgy döntöttek, hogy 23db foglalatot legyártanak addigra. Picit bosszankodok, AM3-as alaplapom van és ugye nem volt valami hosszú életpályája.... Aztán 2 éves konfigomat gyakorlatilag cserélhetem alaplapostól + cpu-stól, ha erősebb procira vágyom.....
-
HSM
félisten
válasz
hugo chávez #8044 üzenetére
Hű, de még mennyi.... Köszi a linket.
Én is így emlkeztem, hogy van benne, bár álmomban se gondoltam volna, hogy ennyi...
-
HSM
félisten
válasz
daneeeeee #8040 üzenetére
Erről nem tudok sajnos biztosat.
De nem szokott az AMD "utólag" fullosabb karit kiadni.
Viszont évek óta hallani, hogy a fullos csipjeibe is rengeteg redundáns részt terveznek, hogy javítsa a kihozatalt.
Nézd meg most pl. a PS4/Xbox one APU-it, azokban is ott figyelnek komplett extra blokkok....
Talán Abu85-t lehetne erről megkérdezni, hátha van valami infója erről. -
válasz
Malibutomi #8033 üzenetére
simán lehet igaz - geometriailag a 12 CU / blokk sokkal logikusabb, mint a 11. vszleg amúgy redundanciának van benne, hogy jobb legyen a kihozatal.
-
Mr Bond 007
őstag
-
Z10N
veterán
AMD Radeon R7 260X: 896/56/16
AMD Radeon R9 260 OEM: 896/48/16
AMD Radeon R7 260: 768/48/16
AMD Radeon R9 255 OEM: 512/32/16 -
Sonja
nagyúr
Viszont már csak Januárban jön.
"yup and it will get Mantle and Truaudio in Jan too!"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem érinti a Mantle-t. Az EA minden olyan dolgot szüneteltet, ami nem javítás. A Mantle az egy javítás a DirectX-es device_hung bugokra.
Emellett a Mantle-t a Frostbite team fejleszti és nem a DICE.Az persze kérdés, hogy azokkal a hardverekkel mi lesz, amelyeket ledob a DX, és nem tudnak rá Mantle-t rakni, de valszeg idővel azt is megoldják. Ha nem egyeznek meg a gyártókkal a túlzott driveres optimalizálás levételéről, akkor lebutítják a BF4 DirectX módját.
-
Sonja
nagyúr
Have Battlefield 4′s Woes Delayed AMD’s Mantle Roll-Out?
Earlier this month, Electronic Arts announced they would be halting all development on future Battlefield 4 projects as they ironed out kinks with the core game. Now, it looks like AMD’s Mantle rollout may be affected as well.
-
Mr Bond 007
őstag
Még szép hogy nem akarják erőltetni!
Nem hiába kellett hozzá az amd. A többiek érdeke az volt hogy ne legyen semmi ilyen jellegű fejlődés ahol ki tud domborodni a Gcn fejlettsége a többiekkel szemben. Persze az egész elbukhatott volna ha nem az amd nyeri el a konzolos szerződéseket.
-
Z10N
veterán
válasz
Mr Bond 007 #8017 üzenetére
Persze, viszont a Zold es Kek kozeliek nem annyira biztos, hogy ezt eroltetni akarjak majd. Nagy fegyverteny, hogy az uj konzolokban csak AMD van es raadasul kozel azonos, amivel az irany ki lett jelolve. Erdekes lesz annyi biztos.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Oxide előadás. A Mantle teljesítményéről. Fut is egy program benne. 42 percig megy.
-
Z10N
veterán
260 hivatalosan is kiadva (768SPU)
280-rol meg semmi hir, kulonos -
HSM
félisten
Ugyanakkor a friss, szép címek, ha nem vágysz irreálisan sok FPS-re simán elfutnak egy 7870-en is, Full-HD-ben. Szóval aki kicsit is kompromisszumképes, annak nem kell bankot rabolnia. Egy Tahiti aztán végképp mindent visz Full-HD-ban, és nem kerül többe, mint mondjuk 4 éve egy hasonlóan erős 5850. Szvsz ezeknek az új kariknak (Hawaii meg Titán-féleségek) FullHD felett van csak létjogosultságuk, ahol pl. a Tahiti 32ROP-ja már kevés sok-sok FPS-hez és magas élsimításhoz.
-
Z10N
veterán
A 280-rol (7950) semmi uj hir/kep. Mi lehet ennek az oka?
-
ez a piac jelenleg öles léptekkel zabálja fel a fogyasztói bizalmat. 2009 óta vizuálisan nincs igazi előrelépés - technikailag biztos javult a képminőség, de ez élménybe egyáltalán nem fordul le. az utóbbi 15 hónap 4 (szerintem) legszebb játékából egy alatt fut igazán modern motor, a többi 3-ból 2 "patkolt" UE3, rengeteg grafikai munkával megtámogatva, a negyedik pedig egy indie stúdió ügyes kis terméke (BF4 ebben most nincs benne, még nem láttam élőben). ehhez képest az aktuális csúcshardver ára folyamatosan megy felfelé, a vele elérhető FPS a top játékokban pedig ismét lefelé tart. ha nem most van jó pillanat egy diszruptív beavatkozásra, akkor nem tudom, mikor.
-
TTomax
félisten
válasz
KillerKollar #8008 üzenetére
Az originben ott is ki tudod választani melyik.exet inditsa...már most is be tudod állitani hogy 32/64bitesként induljon,gondolom ott lesz a mantle is mint kiválasztható opció...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
ricshard444 #8005 üzenetére
Igen valószínű, hogy a játékok külön exe-t kapnak Mantle-re. Ha nem azt indítod, akkor marad a DirectX.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A TrueAudio jöhet, mert az ártani már nem árthat egy Vista óta alapjaiban tönkretett hangzásvilágnak. De a Mantle az túl agresszív beavatkozás egy még működő rendszerbe. Ennek súlyos következményei lehetnek azért. És itt alapvetően egy sérülékeny ökoszisztémáról van szó, mert azt tudjuk, hogy miért csinálják, és azt is értjük, hogy miért nem jó a szabvány API, de a Mantle szegmentációt jelent. Még ha mondjuk egy 5 éves távlatban jót is fog tenni, mert ez nyilvánvaló, akkor is az legalább 5 év szopást jelent innentől. És aki nem akar szopni, az elmegy majd konzolra vagy Steamgépre. Lehet, hogy xy effektet nem tud majd bekapcsolni, de ez lassan érdektelen lesz, a legtöbb ember fel sem fogja, hogy mik azok a csúszkák és beállítások a menüben. Én azért nem vagyok meggyőződve arról, hogy a Mantle annyira jót tesz majd a piacnak rövidtávon.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
janos666 #7998 üzenetére
Ha 3rd party hangkártyád van, akkor lesz egy belső interfész, amit lehet támogatniuk a többieknek. Ezzel a hangkártya lemásolja az AMD beállításait. A Realtek már jelezte, hogy őket ez érdekli, de szerintem a többi alaplapi hangcuccot gyártó cég is így van ezzel. Akinek ez hátrányos az a Creative. Őket ezzel simán ki lehet végezni. Meg ez nem olyan, mint az Aureal csata régen. Itt a TrueAudio terjedése automatikus, mert akkor is megveszi a user, ha nem tudja, hogy erre szüksége van. Pár hónapon belül behozzák a Creative install bázisát, és akkor még ott van az is, hogy az EAX támogatása nehézkes, míg a TrueAudio kód PC-re egy copy-paste a PS4-es portról. Ezzel a Creative nem tud versenyezni. Az NV vagy az Intel tudna, mert ők is meg tudnák oldani ugyanazt, amit az AMD, és szintén automatikus lenne a rendszerük terjedése.
De igazából az egész tök lényegtelen, mert jelenleg a TrueAudio az egyetlen életképes alternatíva a hangzásra. Vagy igazodsz hozzá, vagy lemondasz róla. Nincs harmadik választásod, mert a Creative támogatásával már leálltak a fejlesztők. Esetleg a konzol lehet alternatíva. Az természetesen "bekapcs és működik" rendszerű.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
adamssss #7996 üzenetére
Egy jól paraméterezett sztereóhoz képest egy rosszul paraméterezett 5.1 biztos nem szól majd olyan jól TrueAudio mellett. A támogatás persze csak szoftveres kérdés, de az tényleg fontos, hogy a TrueAudio számára mindegy, hogy sztereód van-e vagy 7.1-ed akár. Ki tudja keverni mindkettőre, de mivel a sztereót és főleg a füles helyzetét nagyon könnyű meghatározni, így technikailag ezen fog majd a legjobban szólni a rendszer. Ezután pedig sima sztereón. A 5.1/7.1-en, ha nincs tökéletesen ismert pozíció, akkor jobb lesz, mint eddig, de nem lesz annyira jó, mint sztereóval.
-
válasz
janos666 #7998 üzenetére
én most úgy vagyok vele, hogy az AMD bizonyítson egy kicsit. borzasztó sokat dumáltak az elmúlt hónapokban, várom szeretettel a Mantle-ös BF4-et meg az első TrueAudios játékot (a Thief lesz, ha a memóriám nem csal, ahová tényleg nagyon passzol a technológia). ha ezek jók lesznek, és ne adj' Isten kihoznak egy olyan drivert is, ami legalább a HD6000-es széria szintjén van problémamentességben, akkor elgondolkodom rajtuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASUS ROG-STRIX-RX5700XT-O8G-GAMING RX 5700 XT 8GB GDDR6 OC PCIE
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER AERO OC 16G - Alza garancia 2027.11
- ~ÚJ MSI GeForce RTX 5070 SHADOW 3X OC 12GB GDDR7 - Konzolvilag garancia 2028.09.13
- Eladó hibátlan MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO!
- ASUS TUF RTX 5070Ti OC 16GB GDDR7 Videokártya! BeszámítOK
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch OLED 64GB fehér játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M WIFI R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800XT 16GB Zalman Z1 PLUS Chieftronic 750W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest