Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz odorgg #6481 üzenetére

    Pont azt mondta Keldor, hogy villog a képernyő. Ez nem a stabil termék jellemzője. Ezek a VGA-k már be vannak biztosítva a fagyás ellen. Ha nagy a terhelés, akkor a termék inkább lecsökkenti az órajelet. Nem olyan a tuning mint régen, hogy elmentél x órajelig lefagyott és az a vége. A PowerTune-nak az a feladata, hogy minden szempontból akadályozza meg a fagyást, még akkor is, ha az a tuning visszavételével jár. Nyilván így, ha a fagyásig keresed az órajelet, akkor számos funkcionális problémát is kaphatsz. Ezért kell az órajelet a funkcionális hibákig keresni már.
    Az NV-nek nem kell ilyen gondokkal megküzdeni. Ők eléggé gyengére tervezték a GeForce GTX 680 tápellátását. Hamarabb megadja magát a VRM, minthogy a jól megfeszelt GPU határait elérnéd (nem is érdemes feszelni, mert kevés a TDP limit). Ráadásul a 225 wattos limit sem a tuningot erősíti, továbbá a védelem is sok késéssel dolgozik, így a fagyás veszélyére lassabban reagál (rossz esetben a fagyás megtörténik a reakció előtt). Az AMD-nél 300 watt a limit, ami lehetőséget ad arra, hogy a 925 MHz-es alapórajelet, akár 1200 MHz-re pakold. Azért ez nem ugyanaz, mint az 1006 MHz-et 1150 MHz-re emelni, ahogy a GTX 680 esetében átlagban lehet. Ha a Radeon HD 7970-et is csak 150 MHz-et lehetne húzni, akkor ilyen problémák nem lennének, ellenben ezen a terméket 200-300 MHz-et is tekerhetsz feszemeléssel. Messze nem ugyanaz a terhelési szint.
    Az OC-ra éhes vevőkkel nincs kicseszve. Pont, hogy ők vannak előtérben azokkal a módosításokkal, hogy fix lesz a 3D órajel, ha emelt a VGA feszültsége. Ez biztosítja funkcionális stabilítást. Ellenkező esetében a termék nem stabil. Mondhatják azt is, hogy vedd vissza a tuningot, de nem. Próbáltak megoldást keresni, hogy ne kelljen visszavenni az órajelet és a feszt.

Új hozzászólás Aktív témák