Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seederking

    őstag

    válasz csoty #5575 üzenetére

    Igen pont ez az amiről szó van.De sok ember beéri ennyivel,hogy "áá úgy sem tudsz mit tenni azt csinálnak amit akarnak" stb...De a varázsszó a vásárlói jogok érvényesítésében/tudatában rejlik.

    Karácsony előtt vettem egy 1Tb-os hdd-t ami 2 hét használat után rosszalkodott erőteljesen.Hdd sentinel teszt után 5xx bad sector-al szembesültem.Fölhívtam a boltot,hogy mire számíthatok.Ők közölték,hogy majd karácsony után,januárban várjam a cserét/javítást mert zárva lesznek szabadság miatt.
    Nos én nem hagytam annyiban mivel tisztában voltam vele,hogy 14 napos csere/javítási/vissza fizetési joggal rendlekezem.Megkérdeztem melóba egy jogászt,hogy most besz..pt@m-e.Azt mondta szó nincs róla.Írt nekem egy levelet amiben a bolttól kérem írásban az említett jogomhoz való elutasítás okát.
    Bevittem a papirkámat,,a pultos csaj először megpróbált lerázni./Nem tudjuk cserélni mert nincs 1Tb-os stb stb.Elmondtam,hogy írásban kérem a választ és,hogy miért.
    Hátrament a góréhoz 1-2 perce és vissza jött azzal,hogy,,,,,,,, 1.5Tb-osra tudjuk cserélni 3e ráfizetéssel.
    Kapásból elfogadtam:)

  • Pala

    veterán

    válasz csoty #5575 üzenetére

    Na igen...nem tudom a dolog jogi hátterét (hogy őszinte legyek, nem is érdekel), de ha egyszer x összegért megrendelek y terméket és véglegesítem a rendelést, akkor mindkét félnek illene magát tartania a benne foglaltakhoz. Ha egyszer 61k-ért rendeltem meg, akkor annyiért is szeretném megvenni. Ha menet közben árat emelnek, akkor ennyi erővel én is megtehetném, hogy odamegyek, és egy kategóriával erősebb vga-t kérek ugyanazért a pénzért... tuti néznének nagyot! Pedig ez kb. ugyanaz a viselkedés lenne, csak a másik oldalról. :D

Új hozzászólás Aktív témák