- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Pajac: PassMark - Lenovo ThinkCentre M83 i3-4130 HD 4400
- Parci: Ég veled, KEndre! :(
- sziku69: Szólánc.
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kNG
senior tag
Azóta annyi hír, hogy kaptam egy e-mailt, miszerint átadták a csomagot a futárcégnek. A termék státusza továbbra is "lefoglalva", de legalább már érkezett némi infó. A korábban elhangzottakkal ellentétben a termék nem ma érkezik meg, várhatóan holnap fog. Az ügyfélszolgálat sajnos úgy néz ki semmivel sem tud többet, mint amit egy mezei felhasználó is lát az Alza oldalán (aztán lehet csak én kaptam ki egy kezdő ügyintézőt).
-
lowzor
veterán
Az bug vagy feature, hogy egy szaros számítógépházat 5000Ft-ért akarnak kiszállítani?
-
kNG
senior tag
Sziasztok!
Kedden rendeltem egy terméket az Alzától, 1 db volt raktáron. Előre kifizettem, mai házhozszállitással. Mai napon a rendelés státusza (továbbra is, kedd óta) "lefoglalva" a csomagszámra rákeresve nincs találat, ennek ellenére a weboldal azt írja ki, hogy ma fogják kiszállítani a csomagomat. Számomra ezek az értesítések összeférhetetlenek, ebben a formában értelmezhetetlenek. Furcsállom az esetet, mert általában a kiszállitás előtti napon szoktam kapni értesítést arról, hogy a csomag feladásra került (és a csomagszámra keresve is információhoz jutok). Előfordulhat, hogy ma ténylegesen kiszállítják a terméket, járt már valaki hasonlóan? Ügyfélszolgálat csak annyit tudott mondani, hogy mai kiszállitással látják a rendszerben.
Köszi!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
MaxxDamage #6906 üzenetére
-
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
nem találtam keresővel első pár nekifutásra: nagyértékű hw esetén (tv-monitor, 200-400k) van mód kiterjeszett +3 év garancia vásárlásra a vásárlást követően, garanciaidőn belül is, vagy csak vásárláskor, ezt tudja valaki? -
-
Peace
nagyúr
válasz
MaxxDamage #6902 üzenetére
Beadtam RMA-t Kingston oldalon, köszi!
-
-
Peace
nagyúr
Hibásan érkezett 32 GB-os RAM KIT-em. Felhívtam őket és azt mondták, hogy mivel felbontott termék, nem fogják újra cserélni, hanem pénz visszafizetés. De én szeretnék ilyen terméket azon az áron, amit kifizettem érte. Ragaszkodhatok hozzá, hogy cseréltessék a Kingston-al és küldjék ki nekem Alza boxba a cserélt terméket felár nélkül? Jól gondolom?
-
akkójóva
tag
Sziasztok!
Lehet off, de valamennyire talán ide tartozik. Én is vettem az alzától kuponnal tv-t, először 55-öset utána pedig 65-öset, most pedig az 55-öset szeretném visszaküldeni. Van esetleg valamilyen alza partner, akivel olcsóbb lenne visszaküldeni? Ha nincs, tudnátok ajánlani egy olcsóbb futárszolgálatot? Vidéki vagyok, így sajnos a személyes bevitel nem opció. -
abdulka1
őstag
Sziasztok!
Van egy utánvétes rendelésem amire ellőttem egy GVH-s kupont, de valamit elrontottak, és bár az első visszaigazolásnál a kedvezményes ár szerepelt, sajnos a második e-mailben és a számlán már a teljes összeg van, és persze annyit is kellene fizetni.
Jeleztem a problémát de lemondani már nem volt lehetőség, ezért azt írták, hogy vegyem át, és visszaadják a kupon árát.
Ezzel nem lenne baj, de időközben változott a helyzet, és nincs szükségem a cuccra, ezért nem szeretném átvenni, viszont így biztosan bukom a kupont is.
Esetleg van ötletetek, hogy milyen módon tudnám megmenteni a kedvezményt? -
davdivid
csendes tag
válasz
nincsilyenxx #6893 üzenetére
Tegnap hívtam őket, azt igérték hogy értesítenek, szóval még ma is hívogathatom őket
-
-
fatal`
titán
válasz
torma1981 #6890 üzenetére
Mondjuk én olyantól álltam el, ahol más is volt a számlán, lehet, hogy ezért nem térítették vissza.
Meg az is lehet, hogy a visszaszállítás költségét neked kell állni, ami ha nem vetted át pont ugyanannyi lesz, mint amit fizettél (bár ezzel konkrétan nem tudom, hogy szórakoznak-e).
-
fatal`
titán
-
davdivid
csendes tag
válasz
nincsilyenxx #6881 üzenetére
Most derült ki, hogy az én rendelésem össze van készítve és még ők sem értik, hogy miért nem került még feladásra 1 hét alatt. Szóval az enyém még a futárig se jutott el.
-
Rendo84
senior tag
Sziasztok!
Ha előre kifizettem egy terméket, amit foxpost automatába kértem, de idő közben történt változás miatt szeretnék elállni a vásárlástól annak mi a menete?
Feltétlen át kell vennem a csomagot? Vagy elég jeleznem és a futár majd visszaviszi nekik az automatából, ezt követően látják teljesen bontatlan és vissza utalják az árát? -
nincsilyenxx
csendes tag
Azért elmehetnek most már a "tudjukhova". 04.12 délben rendeltem meg a tv-t, ráadásul úgy hogy azt írta a rendszerük Készleten, azonnal szállítható. Ezzel nincs is baj meg is érkezett 2 nappal később a futár cég raktárába, ahol szépen lepakolták és ülnek rajta. Most jelenleg 21-i szállításom van, kíváncsi vagyok holnap jön-e az sms hogy még nem költ ki a tojás ülnének rajta még picit.
-
válasz
PrometheusX #6869 üzenetére
Nekem kettot kuldtek, de utana kaptam 1000ft-os kupont.
-
davdivid
csendes tag
-
davdivid
csendes tag
válasz
atee_13 #6874 üzenetére
Nálam szintén ez a szitu. Az utolsó sufni-webshop is korrektebbül kommunikál a vásárlóval.
Azért még reménykedek benne hogy kézhez kapom ezt a tv-t, mert kb az utóbbi fél év legjobb ajánlata volt és voltak jó páran akik megkapták már. Mondom ezt úgy, hogy kb fél éve a megfelelő tv-t keresem, egyre feljebb tornázva a keretet. Ha esetleg változna valami az ügyben akkor írok/írj!
-
davdivid
csendes tag
válasz
PrometheusX #6869 üzenetére
Te legalább kaptál "sajnáljuk, de..." sms-t, èn még azt se
-
atee_13
őstag
válasz
Executioner #6864 üzenetére
Akkor rendeléskor ne rakjon olyan rubrikát, h mit üzenek a futárnak. Írja ki, h a futár nem hív fel, üljél az ajtóban egész nap és akkor nem választok házhozszállítást.
// +Ne gyűjtögesse a telefonszámom, ha nem hív.
-
atee_13
őstag
Üdv!
Szállítással kapcsolatban érdeklődnék. Mára kértem rendeléskor feltüntettem az üzenjek a futárnak részben, hogy érkezés előtt hívjon és 5 perc múlva ott leszek.
Erre ezt látom a futáros oldalon:
17.04.2023 11:39Dunaharasztinot deliveredconsignee not present
Nemfogadott hívásom nem volt. (my.gw-world.com)Chat es azt írta felvette velük a kapcsolatot és ír majd e-mailt. Természetesen ő se jelzett még.
Ez mennyire normális eljárás manapság az alzánál?
-
fatal`
titán
válasz
CptAdamica #6860 üzenetére
Én eddig bármit vásároltam cégesen, ugyanannyi gari került a számlára, mint, ami az adatlapon szerepel.
Szerintem a jogszabályok szerint fel is kéne tüntetniük, ha eltér. Amit mindenképpen buksz az a 14 napos elállás. Néhány terméknél működik (500k alatt, ha jól emlékszem), de pont a videókártya kivétel.
-
CptAdamica
veterán
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy alzán megadják e a 36 hónap garit erre a termékre céges vásárlás esetén? Hogy szokták ezt jelölni?
-
Kaba
veterán
Az Alza tv gariztatása, hogyan zajlik jelenleg?
-
Ciccuka
veterán
Felesleges 3000-as kupon esetleg maradt valakinek?
-
flegga92
senior tag
Mondjuk a legutóbbinál többszörösen hibáztak és nem sok kellett hogy ordítsak az ügyintézővel, pedig egy nyugodt ember vagyok.
De valóban, arra mennek ami nekik megéri.
Volt egy Xiaomi TWS fülesem ami 13k volt. 1,5 évesen alig kezdte tölteni a tok a fülhallgatókat, persze kellett sos más így vettem másikat, mondom úgysem lehet kapni ezt a típust, csak vissza adják a pénzt.
Erre 1 hónap után küldték javítás után ami annyit jelentett, hogy át tették a fülhallgatókat egy erősen használt, karcos töltőtokba, ami ugyan a fülest töltötte, de az usb csati félig ki volt törve, így az csak akkor töltött ha feszítetted a kábelt. Ez is ment vissza egyből. Aztán megint 1 hónap után jött a régi füles egy fóliás töltőtokban.
Rá 2 hónapra a két füles kezdett szarakodni, nem párosodott, eldobta a BT-t.
Na ekkor már nyomatékosan beírtam, hogy köszönöm kérem vissza az árát.
1 hónap múlva küldtek egy másik Xiaomi TWS-t csak az épp kapható Basic verziót ami akkor 6k volt.
Nem reklamáltam, mert podcastra tökéletes volt ez is és újra indult a gari. -
abdulka1
őstag
válasz
flegga92 #6853 üzenetére
Én a hibás SSD visszaküldésénél aláhúztam, hogy cserét kérek, de mégis a jóváírás jelent meg a fiókomban és e-mailben is. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és ő is csodálkozott rajta. Megnézte, volt raktáron és még az ára is megegyezett az általam vásárolt árával, el is intézte a cserét.
Itt az egérrel kapcsolatban a "most jóval drágább áron árulják, mint amikor én vettem" az ami a miatt a jóváírást erőltetik. -
válasz
rooszpeter #6852 üzenetére
Amennyiben a csere nem megoldhato vagy a javitast nem tudjak elvegezni akkor ebben az esetben a jovairas a kovetkezo. Most 36ezer egy logi prox.
-
flegga92
senior tag
válasz
rooszpeter #6852 üzenetére
Személyesen viszed vissza, vagy postázod?
Ha személyesen viszed akkor ott jelezd az ügyintézőnek, ha postázod, nyomtasd ki a lapot amit legenerál az elvágós rész felett ott van, hogy "Kért megoldási mód", itt jól láthatóan húzd a javítást.
Egy hónapja nekem is automatikusan jóváírást rakott be, de ezen jeleztem, hogy cserét kérek (alapból hibás volt) és végül cserét kaptam.
Viszont jártam úgy is egy nyaklánccal, hogy hiába cserét kértünk inkább visszaküldték a pénzt. Akkor épp nem volt raktáron, de később lett, és azóta is kaphatóm persze drágábban... -
rooszpeter
csendes tag
sziasztok,
kb 3-4 hónapja vásároltam alza-ban egy Logitech G Pro wireless egeret. az akkumulátor mára kb fel órán keresztül tudja életben tartani az egeret. Most reklamáltam az alza-nal, viszont a megoldás preferált módja jóváírás, amit nem tudok állítani. Szeretem az egeret, s most jóval drágább áron árulják, mint amikor én vettem. Tudom kérni, hogy cseréljék és ne jóváírják? Ráadásul League of Legends Edition, amit már nem is árulnak
köszi, ha megosztja velem, akinek van ilyen tapasztalata
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Raspberry Pi
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Hálózati / IP kamera
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Új DLSS4 4K Gamer PC Ryzen 5 7600/RTX 5070 12Gb/32Gb DDR5/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- Új DLSS4 Gamer PC Ryzen 5 5600/RTX 5060 Ti/16Gb-32Gb DDR4/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- Új 2K Gamer PC R7 5700X/RTX 5060 Ti/32Gb DDR4/500Gb NVME SSD/750W 2-3Év gari
- BENQ ScreenBar Plus Computer Monitor Light
- Kedvező ár! Lenovo E460 laptop (14/i5-G6/8GB/128SSD)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Dell Optiplex MT/SFF/Mini 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! Asus ROG B450-F R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB CM MasterBox NR600 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest