Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • letmein

    csendes újonc

    Alza garanciával nagyot szopok. A másfél éve vett videokártyám meghalt (Sapphire 5600xt), már a windows se indult vele. 3 év garancia van rajta, nem probléma visszaküldöm. Azért anyáztam, mert a jelenlegi helyzetben max a pénzt kaphatom vissza, ami még az áremelkedés előtti, abból meg épkézláb kártyát nem kapok.

    Eddig egyszer szart be PC-s alkatrészem: Ipon-nál garanciafutárral (nem kellett fizetnem a visszaküldésért) kevesebb mint két hét alatt le lett rendezve. Ez volt a viszonyítási pontom.

    Alzának postán feladva csomag (-5k), másnap jön a posta értesítése az küldemény átadásáról. Ez volt kedd. Csütörtökön hívtam őket mi van, mondták utánanéznek még aznap visszaírnak. Persze csak másnap üzentek, hogy náluk ugyan nincsen, küldjem el a feladóvevényt. Elküldtem, ezután semmi egy hétig. Se egy bocsánat, se egy keressük, ott rohadt valahol két hétig amire szóltak, hogy "átvették". És persze ettől a naptól számolják a jogszabályban előírt 30 napot, amit maximálisan ki is használtak.

    Ezek után rohadt nagy szkepticizmussal olvasom, hogy kicserélik. Ezt a videokártyát az árukereső szerint február óta nem árulják sehol, akkor is másfélszer annyiért amennyiért én vettem.

    Mit lehet tenni, ha visszaküldik a hibás terméket, vagy egy másik hibás terméket? Mert valahogy nehezen hiszem el, hogy nem adtak el minden videokártyát az elmúlt egy évben.

    szerk.: látom a garanciálisan visszaküldött termékek elkeverése nem ritka náluk

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés