Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bbchris
senior tag
Hogyan lehet a Premierben az effekteket meghosszabítani a két filmrészlet között ? Mert ugye csak a végére illtve elejére lehet odatenni a translationt . Bosszantó az is hogy nem látom animálva hogyan is néznek ki az effektek és mindig meg kell néznem a lejátszóval .
Lehet valahonnan még kiegészítő effekteket letölteni vagy úgy kell venni hozzá ? -
bbchris
senior tag
SZtem a legjobb az hogyha előszőr jó minőségben exportálod és valami konverterrel gondolok itt Total Video vagy VirtualDub-al stb konverterrel olyanná alakítod amivé szeretnéd . Alapból észrevettem a Premierben hogyha divx-et használok írtó galádul menti el , tiszta ködfoltos stb .
[ Szerkesztve ]
-
bbchris
senior tag
Hú még én is kezdő vagyok ebben , én úgy csináltam csak sajnos rövid részlet volt kb 6 perces , hogy DV formátumban mentettem el majd Total Video konverterrel átkonvertáltam DivX-be . Mivel náld hosszabb a film ott valószínű ahogy az előző hozzászólásokban is írták vagy a Canopus vagy Intel codec-el tömörítsd össze és azt konvertáld át divX-be .Hétvégén nekiesek én is lepróbálom a dolgot .
-
bbchris
senior tag
Honnan lehet olyan Nitro vagy bevezető videókat letölteni adobe premierhez ? A régi adobe 5-ös cd-jén voltak olyan híradós videók meg mindenféle bevezető videók .
-
bbchris
senior tag
-
bbchris
senior tag
válasz Attila444 #635 üzenetére
És bizony tényleg nagyon jól kihasználja a 4 magos rendszert nem is kicsit . Pár perc alatt lekonvertálja a videókat . Nem tudom te hogy szoktad de valahogy az a verzió jön be hogy DV avi-ba mentem majd Power Video konverterrel WMV-re konvertálom át , így kapok aránylag normális minőséget .
-
bbchris
senior tag
Sajna csak a cinepack vagy canopus codec-ek jók vagy a dv . Mindegyik nagy méretű valóban éppen ezért érdemes utána átkonvertálni video konverterrel pl moviemaker (wmv formátumba ) , virtualdub vagy Total video konverter vagy bármi hasonlóval divX-be vagy Xvid-be .
[ Szerkesztve ]
-