Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
Johnny_vT #10613 üzenetére
Szerintem ezt le tudjátok szűkíteni. Én szólnék valakinek hogy nyomkodja a féket, és megtapogatnám / hallgatnám az ABS modult. Szerintem az lesz a ludas, nekem is volt egyszer cserélve, bár ilyen hangot nem adott, csak hibakódot.
A fék mindig is működni fog, ezek szabályok az autógyártásban a kormányzás és fékhatás nem szűnhet meg soha, akár van szervo akár nincs. Max erősen kell nyomni rásegítés hiányában. De a hang is annak a jele, hogy működik, csak készül tönkre menni.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT #10613 üzenetére
Videó az témáról: https://photos.app.goo.gl/aPKHuFWeG9MY9KRNA
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
SpaceKombajn #10612 üzenetére
Sziasztok!
S60 2.4i
Tegnap lettem rá figyelmes, hogy a fék benyomásakor elektromos zaj hallatszik bal előről kb. addig amíg felépül a féknyomás, majd elengedéskor rövidebb ideig ismét. Nagyon hasonló a benzinpumpához, de ugye máshonnan jön és a fék miatt. Facebook-on mentek a találgatások, hogy vákuum pumpa, ABS pumpa (az az ABS kocka lenne?), stb. Volt valakinek ugyanilyen élménye? A kocsi most a garázsban áll, elgurulhatok vele a szerelőig? (Maga a fék működik.)A hiba egyidejűleg jelentkezett a bal hátsó féklámpaizzók (mind a kettő) kiégésével.
-
SpaceKombajn
aktív tag
Volvo gyári felniket ki gyártja?
-
Peti78
őstag
Sziasztok! mi az angol neve a csomagtartó nyíló részén lébő burkolat műanyag rögzítő patentjának?
-
Johnny_vT
senior tag
Jelentkezzen aki tudja mi a különbség, de a kinézett Liqui-Moly más specifikációt tud (WSS M2C 917-A a szükséges WSS M2C 913-B helyett). A viszkozitás még oké lenne, bár arra is sokan fújnak, hogy miért 5W-40 az 5W-30 helyett.
Szóval ezt beszéljétek még át szerintem. -
ufo13
tag
válasz
molnarpeter #10602 üzenetére
Igen. Van.
Az olaj leírása szerint arra ahhoz is jó. Itt az 5W40 a kérdés? :-)
De köszönök minden segítséget -
Xmodule
őstag
válasz
molnarpeter #10590 üzenetére
6honap garancia van. Jovo honapba viszem valto olaj cserere/atmosasra. 4 eve mar tuti a piacon van ez a motor meg valto. En sehol nem olvastam hibat ezekröl de lehet nem jo helyen keresgeltem.
-
válasz
r.levente75 #10596 üzenetére
Na ezért állok mindig ott olajcserénél az autó mellett. Amelyik szerviz szerint az 5W-40 is jó bele, oda többet nem vinném a kocsit.
-
válasz
r.levente75 #10593 üzenetére
-
válasz
r.levente75 #10591 üzenetére
5W-30 (Ford WSS-M2C-913B) kell bele, ahogy a kézikönyv és a motortérben lévő matrica is írja. 913 C vagy D is jó, visszafelé kompatibilis.
Pl.:
- Castrol Magnatec Stop-Start A5 5W-30
- Motul Specific 913D 5W-30
- Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
- Liqui Moly Special Tec F 5W-30
- Total Quartz 9000 Future NFC 5W-30
- Ford Formula F 5W-30Ki az az istenbarma, aki 5W-40-et öntött eddig bele?
-
r.levente75
addikt
Ki milyen motorolajat használna egy 2007-es 1.6 benzines Volvoba?
Eddig Castrol Magnatec 5w-40 ment bele. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Xmodule #10589 üzenetére
Használtan ott van garancia? Motor és váltó miatt kérdezem, új viszonylag a piacon mindkettő, ilyen motorból láttam olyat, ami eszi az olajat, illetve valamelyik topikban írtak ilyen váltóról, hogy elég hamar bekrepált (én jókat láttam, lehet egyedi eset volt).
Weareus: kivétel erősíti a szabályt, ezek alapján a Volvo nem romlik el
-
Xmodule
őstag
Na holnap megyek megnezni egy 2015ös Volvo v70 d4 8 sebességes automata 181 lovas joszagot 170ezer km van benne momentum csomag. 1 tulajdonos azt mondja inga kocsi volt (Német-Svéd vonalon) vovos szerviz szerzödessel. van hozza teli-nyari garnitura. vonohorgos ez fontos nekem. 4,6 misit ker erte. kivancsi leszek. gondolom ilyen alap dolgokat erdemes megneznem hogy a valto nem rangat e meg ilyesmi? km töl annyira nem tartok anno 200ezer volt a 2.4D V70 esembe amikor megvettem. most van ugye 330ezer de mar vagyom egy ujabb kocsira automataval.
1x elunk.
-
Weareus
addikt
Most az AC-pumpa kivétele és ellenőrzése, tisztítása fog történni.
Emlékeztem múltkorról, hogy azt a ricnis és menetes műanyag gyűrűt nem volt egyszerű leszedni jó pár éve sem a másik Volvo-kocsiról, szerencsére a szerelő ismerősöm kölcsönadott egy helyre kis célszerszámot.
Meglátjuk...Amúgy: mi van itt a totyikban, én szedek egyedül Béres-cseppet?
-
Weareus
addikt
Üdv. Az idei Volvo találkozóról tud valaki közelebbit? Annyit sikerült kideríteni, hogy június 15-én lesz.
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #10579 üzenetére
Megneztem azt a ex rendör kocsit. klasszul nezett igy ki meg minden de á nagyon szét volt már hajtva :S
Meg erdekelt is volna talán de nagyon talán megfelelö árért de amennyit kértek érte nem adtam volna soha igy ebben az állapotban.Na mindegy.
Volvo V70 D3 Manualis, 136hk, 2015 <-- ez ha jol sejtem akkor Ford motoros. Milyen ez a motor?
Most ugye a 2008as 2.4D vel furikazok jelenleg 322ezer km -el. A D3 asba van most 150ezer érdekelne hogy azokba is bele lehet e tenni olyan 400ezer körul anelkul hogy a motorhoz kene nyúlni. Nyilvan vezerles 180ezernel cserelve lenne meg a kötelezö olaj szuro stb. -
aneda
senior tag
válasz
Xmodule #10579 üzenetére
2012.08-tól jött egy (még egy) facelift, ekkor többek között változott az óracsoport is a lentiek szerint.
Ha rendőrautót akarsz venni, nézd meg előtte alaposan. A motor cserénél csak blokkot+hengerfejet cserélnek, a segédberendezések maradnak és sajnos azokon látszik meg a kilométer, nem a blokkon. -
FeRRaR1
őstag
válasz
Xmodule #10579 üzenetére
Évjárat függő volt, régiónként eltért hogy mikor tértek át a full digitálisra. (V70 és S80)
Nekem a felső verzió a kedvencem, a még félig analóg óracsoport, de már a beépített kijelző, újragondolt közép konzol.
Illetve ahogy a kolléga írta, az analóg cserélhető digitálisra, de a vízhőfok kijelzés az egyetlen haszna. Ami nem sarkalatos, mert a másik is szól ha gond van vele. Cserébe minden másban rosszabb (szerintem) erről korábban már regényeket írtam hogy miért
-
válasz
Xmodule #10579 üzenetére
Ha egyedi, erősebb a felfüggesztése, akkor utána szerintem probléma lehet az alkatrészellátottsága, amennyiben hozzá kell nyúlni.
A műszerfalból valóban létezik analóg és digitális. Azt nem tudom, hogy ez évjárat vagy felszereltség függvénye volt-e, de egyébként ha nagyon akarod, akkor ki tudod cseréltetni az analógot digitálisra, bár húde sok értelmét nem látom.
-
Xmodule
őstag
válasz
BigBlackDog #10578 üzenetére
Meleg mindegyik fék. Multkor néztem. Jol meg is égettem az ujjamat
Más:
Kacsingatok most egy ujabb ~2013 XC70 es felé. De ahogy nezem ebböl mintha két fajta konzolos lenne. Vagy ez csak felszereltség függö lenne?
Ti vennetek olyan XC70 et vagy mondjuk akarmilyen kocsit ahol a kasztni 230ezret futott de motor volt cserelve es az uj motorba 20ezer km van? Az egyik 2013as XC70 es ilyen amit neztem. Nyugdijazott rendörauto volt itt svédbe. Ilyen civilrendör kocsi. Szoval nincsen agyonfurkalva a muszerfal de megkapta az erösebb felfuggesztest meg a többi extrat amit a rendörkocsik megkapnak. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Xmodule #10577 üzenetére
Én is azt éreztem, hogy elől van a forrás. De kiderült, hogy nem. Még mielőtt szédszeded, szerintem próbáld ki, hogy egy ilyen dübörgő szakasz után félreállsz és megnézed, hogy nem melegszik-e valamelyik hátsó fék (óvatosan, nálam 120-150 fokra melegedett fel 1 kilométer alatt).
-
Xmodule
őstag
válasz
BigBlackDog #10574 üzenetére
Csak az elsö fekeket neztem. Akkor vetek egy pillantast a hatsora is. Pedig total olyan mintha elöröl jönne a hang de most mar nem vagyok biztos semmiben sem. Megnezem
-
lorcsi
veterán
válasz
BigBlackDog #10567 üzenetére
fú basszus..
ha lenne helyem..és nem lenne már egy volvo a családban...venném -
kelekyle
őstag
válasz
BigBlackDog #10567 üzenetére
Ugyanezt tapasztalom... beülök a céges Leonba, Octaviaba, Jettaba levezetek 600km-t zsibbad mindenem... azok után várom, hogy belüjek az S60-ba.... olyan felszabadulás és öröm fog el, amikor visszaülök a saját kis kocsimba...
-
-
N0rthF4c3
tag
válasz
Zsolt6907 #10557 üzenetére
Esetleg még megpróbálhatod kicsit átpörgetni a turbót, ami üzemmeleg állapotban, menet közben10-15 padlózást jelent, hirtelen gázelvétellel. Lehet, hogy a geomteria kezd el leragadni a korom miatt - hasonló hibát produkált nálam is, ezzel megoldódott.
Ha induláskor padlózva indulsz, hallasz elölről a motortérből egy ilyen kis füttyenést? Nem tudom máshogy mondani, frankón olyasmi hangja van... Az is a szoruló geometria jele... -
N0rthF4c3
tag
válasz
voyager4.4 #10560 üzenetére
Én rápórbálnék egy másik vezérlőre is a helyedben. Valahonna vadászni még egyet bontottan.
Hasonlót szívtam a légzsákvezérlővel, ami 1x csak azt mondta, hogy kampó, és fix légzsák hibám volt.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #10562 üzenetére
Volvo Fan Club Hungary
Volvo Rajongók Baráti Köre
Volso S60/V70 HungaryMindenhol barátságos a légkör és pörög a csoportokon belüli adok-veszek.
Sajnálom, hogy mennie kell, patent autó (volt)
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #10527 üzenetére
Ma tárcsákat fofákkal cseréltem. Sajnos ez a fránya hang még mindig van. Probaltam csinalni egy hang felvételt róla. ITT-> HANG
Ja amugy 2.4D szoval dizel alapbol van hangja de ez a kalapalo hang nem a motorbol jön.Nem tudom mi lehet. Kerék, fék kihuzva. (Féket amugy is kellet már cserélnem.)
Van itt egy kar ami ugye tartja a kereket (sorry de nem tudom magyarul a nevét). Na itt a gumik már eléggé el vannak kopva. Ez okozhatja ezt a hangot? De miért csak 80km/h lehet a legerösebben hallani? Olyan szinten berezonal hogy a hangfelvetelen lehet is hallani ott a közepe felé hogy még a belsö muszerfal is bele nyekereg.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
lorcsi #10565 üzenetére
2017 decembere óta van nálam. Azzal tisztában voltam, hogy valószínűleg nem 10-15 évre akarom megtartani, de azért ennél több időre terveztem.
Céges lesz helyette, annál is marad a páratlan hengerszám (csak 5 helyett 3), viszont amíg megérkezik, átmenetileg egy 1.4 TSI Leont kaptam. Szép autó, meg majdnem új (egy éves sincs), minden patent benne, de 100 kilométer levezetése után visszaültem az S60-ba és visszasírom. Kicsit hangosabb, meg a dízel azért nem olyan finom járású, de úgy érzem, hogy a Leonban minden teljesen szintetikus és csak a funkcionalitás volt a lényeg tervezéskor mindenek felett. A Volvo sokkal otthonosabb és sokkal jobban szerethető, meg tud menni is, ha odalép az ember.
Szóval nem könnyen engedem el, de nincs értelme megtartani, ha csak szoborként állna az udvaron.(#10564) kelekyle: Köszönöm szépen, első körben megpróbálkozok azzal!
-
lorcsi
veterán
válasz
BigBlackDog #10562 üzenetére
mi történt h enynire nem jött be?
mióta van nálad?
1-2 éve? -
kelekyle
őstag
válasz
BigBlackDog #10562 üzenetére
Volvo S60/V70 csoport szerintem erre remek hely, én is ott vettem az enyém, ami HAHU-n fent se volt.
-
voyager4.4
senior tag
válasz
voyager4.4 #10560 üzenetére
Update: mentem ma egy kört a verdával murván, persze csak ésszel, nem jött elő a hibajelzés. Én már passzolom.
-
BigBlackDog
veterán
Elsősorban azoktól kérdezném, akik jártasak a Volvo´s fórumok, facebook csoportok világában; hol lenne esélyes megbízható vevőjelöltet, gondos leendő gazdát keresni egy S60-nak, ha jó kezekbe szeretném csak továbbadni? (Honda esetén ott volt például a crxforum.)
-
ufo13
tag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy 2006-os V50 1.6D autót 144 000 km van benne, első magyarországi tulajtól egy 74 éves Úrtól.
Most jönne a vezérlés csere / vízpumpa és olajcsere.Tudtok segíteni, hogy milyen olajat, milyen gyártóét tegyem bele?
Mennyi olaj megy bele egy olajcserémnél?Napi 220 km-t megyek vele.
Minden építő hozzászólást köszönök. -
voyager4.4
senior tag
Sziasztok !
Hibakeresésben kérnék segítséget (ismét).
Tudom távgyógyítani nem lehet, de hátha valakinek eszébe jutna valami.A száraz adatok:
Volvo S80 2001-es, 2.4 szívó benzin, automata.
Menet közben ABS és kipörgésgátló "lámpa" világít.
Hibakód: ABS-0070 Pump motor Faulty Signal (Volvo márkaszerviz kiolvasása, még a régi javított vezérlővel)
valamint
CEM-1a06 15-power supply Signal too low (ez lehet az utólag beszerelt indításgátótól ?)A történet pedig röviden: az autót az ABS hibával vettem, akkor már a vezérlő egység volt javítva, egy ideig jó is volt, a tulaj elmondása szerint ,majd ismét elromlott.
Több szerviz szerint is a vezérlő a hibás nem a pumpa (ezt nem is nagyon értem). Beszereztem a vezérlőt bontottan, volvora specializálódott szervizes be is szerelte. A hibát jelző lámpa el is tűnt, mire hazaértem az autóval kb. 20 km ismét kidobta a hibát. Szervizt felhívtam, hogy fújkáljuk meg kontaktszprével, vagy történjen valami. Visszamentem, csinált egy hibakiolvasást, a fenti hibakódot olvasta ki természetesen. A villamossági szerelője szerint hibás a most beszerelt vezérlő is. Hazamentem, ismét 20 km. az ABS lámpa nem jelzett hibát a hazaúton (a kiolvasás előtt igen) és érzésre működött is az ABS. Másnap kb 5m után megint kidobta a sárga lámpát... Itt tartunk most, remélem érthető voltam, ha nem akkor sorry, de nem vagyok nagy műszaki zseni.Ha valaki tud segíteni itt, vagy privátban, telefonon, kézrátétellel stb. azt megköszönöm.
-
Zsolt6907
újonc
Az a kar a hellyén van . Ha kissebb 3000-es fordulatig pörgetem megy mint a vihar . nincs gond , ereje is meg van , nagyon is . Fogyasztás mos 5,9 átlagba , előtt 5, 5 volt
-
ffodi
veterán
válasz
Zsolt6907 #10557 üzenetére
Ha odalépsz neki, hallasz olyasmi hangot, mintha hirtelen feltekerted volna a (szellőztető)ventilátort?
Ha igen, akkor 90% hogy turbócső (és annak "tömítése"), ha nem, akkor még ami hirtelen eszembe jut, az az örvényszelepeket és az aktuátort összekötő műanyag "kar" problémája....ha ez leesik (márpedig leesik, mert elkopik), akkor magasabb fordulatokon (tipikusan magasabb fokozatok esetén) pont ilyen hibaüzenetet dob és a motornak elmegy az ereje.Első hiba esetén, ha ép a turbócső, akkor pár ezer forintból orvosolható a baj, ha nem, akkor néhányszor 10k.
Az örvényszelepeknél ha megint csak szerencséd, van, akkor pár ezer Ft egy új "kar" +van hozzá gyári javító kit is. Ha nincs akkor ismét többször 10k.Emellett persze lehet még sok más gond, de ezek tipikus "szériahibák".
-
Zsolt6907
újonc
Üdv mindenkinek ! Egy kis segítséget szeretnék kérni . Volvó s60 d5 136kw autóm van 2008 kiadás . hiba üzetenetben azt írja , Motr szerviz szükséges . Csak a sárga három szög világít vele , Motor jel a jobb oldali kijelzőn nem . Az autó jól meg , kb 3500fordulaton jön elő ez az üzenet, és megtorpan , nem pörög utána már . Igy idő után magától eltűnik. Mekkora a baj , és hol kellene kersni ? olajcsere után vagyok kb 2000 km-rel . több olyaj jött le , volt ben gázóllaj , téi uzem után . Olaj csere után nyomtam be DPF tisztítót , akkor még nem volt semmi gond , pörgött 4500- 5000 et is minden gond nélkül .
Tolató rederra is ilyet ír ki , ott mi lehet a gond Szeriz szükséges park . radar.
Eőre is köszönöm -
Viktor8.
tag
Köszi a segítséget.
Akkor nem aggódok, csak kicsit furának találtam,hogy ennyire melegszik.
-
Viktor8.
tag
Hali! Adott egy 2002es V70 D5. Az normális, hogy a középkonzol, és a lámpa kapcsoló melegszik? Nem tűz forró de lehet érezni,hogy meleg. Pl ha van benne kazetta akkor az is átmelegszik egy idő után, viszont az melegebb mint a középkonzol. Esetleg valami elektronika hiba lesz?
A segítséget előre is köszi!
-
lorcsi
veterán
válasz
FeRRaR1 #10549 üzenetére
ezt nem reklám, hanem egy törtésteszt,d e tök jó
-
válasz
Weareus #10550 üzenetére
Nekem NGK került bele ~40e kilométeres óraállásnál. Most léptem át a 80e kilométert, az Udvarihoz tervezem vinni nagyszervízre kb. 2 hónap múlva (vezérléscsere, miegymás), meglátom majd, hogy ők mit mondanak, mert újra esedékes a cseréje (tudtommal 40e kilométer a csereperiódus a sima gyertya esetében).
Lényeg, hogy én semmi változást nem érzékeltem sem fogyasztásban, sem semmi másban a gyári és az NGK között.
A másik, hogy Facebookon a Volvo csoportokban (persze minden másban is) akkora idióták vannak, hogy az leírhatatlan. Talán a felkerülő információk 10%-a ha értelmes, de alapvetően érdemes fenntartásokkal kezelni mindent, amit ott olvasol.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! HP Omen Gamer laptop! I7 7700HQ / GTX 1050Ti / 32GB DDR4 / 250SSD+1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest