- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Megoldások IBS/IBD-re
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gipsztigris
addikt
válasz daneel_hu #15158 üzenetére
Nem pillangószelep hiányzik, hanem szívó oldali vezérműtengely.
Nem csak időben tudják eltolni a szelepek nyitását-zárását, de még a szelepnyitás mélységét is tudja változtani.[ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
slett27
addikt
válasz daneel_hu #15156 üzenetére
No csak azért mert pl közös nyomócsöves rendszer benzinesben is van nemcsak dízelben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
veterán
válasz daneel_hu #15126 üzenetére
nekem nem gond, nem én fogom vezetni a leányzó, akié lesz, majd kipróbálja, de hiszem, hogy hegyi szerpentineken akar határokat feszegetni, főleg ha a gyermeke is ott ül hátul
többen közös erejővel meggyőztük, hogy ezek nem új autók, biztos lesznek dolgok, amikre költeni kell, inkább egy régebbi/olcsóbb/egyszerűbb autót nézzen, és maradjon kényelmesen pénz, ha költeni kell.
ajánlottak neki dízel vectrát 400e km-rel (azzal a megjegyzéssel, hogy nincs azzal baj, ha rendesen karban volt tartva, de ezt nem tudhatjuk) meg az 1,3-ért árult 2007-es, elvileg 170e km-t futott passattal is vannak fenntartásaim. egy városi olaszról előbb elhiszem, hogy egyszerű technika, nem taxi volt előző életében, és nem 700e km-ről tekerték vissza.
[ Szerkesztve ]
hanyas vagy, te disznó?
-
veterán
válasz daneel_hu #15121 üzenetére
közben kicsit lejjebb haladtunk a költségvetéssel, 1.4 benzines Musa? ez a 16 szelepes motor?
láttam Ideát is, nem vagyok nagyon durván háklis a beltérre, de attól a rosszkedvű műanyagtengertől majdnem megijedtem.[ Szerkesztve ]
hanyas vagy, te disznó?
-
csongi
veterán
válasz daneel_hu #15082 üzenetére
"Nincs már Fiat-csoport.
Stellantis van, legalább 16 márkával. (ebből állítólag ki lesz nyírva legalább 5)
Lényegében a Peugeot és a Fiat egyesült.
A cégvezetés sem olasz."
Igen, kiderul mire lesz eleg a jovobe.De a kiindulási pont nem ez volt, hanem az, hogy az autót szerető user (vagy autót nem szerető) miért nem veszi meg a sportos modellt akkor sem ha létezik ilyen?
Felre ertettem.Amugy sztem, SUV orulet van, a sportos nem keresett. Itthon leginkabb masodik autokent latom jelen a sportos autokat.
A frontot a SUV meretu autok kepzik.
Minden kategoria hizott mint a malac. -
csongi
veterán
válasz daneel_hu #15073 üzenetére
"Azt mondom, hiába lett volna, ezek az emberek nem veszik meg. Megveszik páran nyugaton esetleg."
Pont ez a lenyeg. Nem is nekik keszult volna, hanem a konkurenciatol venne el a vevot. De ehhez meg kell teremteni a lehetoseget, es a rendelesek kiszolgalasat.Sajnos nem jo a piaci ralatasuk. Erre a nyakugba kapjak kinat.Az olaszos mentalitassal ez nem versenykepes. A versenybe meg a kornyezet felélése a veszteseg. Megis csak az olaszos a jobb
Tulajdonkepen jol atgondolt a setup amit csinalnak. De a vasarlok nem igy gondoljak. Ha vevonek a 16 os kerek kell 150 Le motorral akkor azt fogja keresni. Illetve a minosegen javitani kell. A japanok is minuszbol alltak fel. Akaras kerdese.
Illetve cegeket kell erdekelte tenni, hogy vasaroljanak.
Nemeteknel A ceges flotta vasarlasok egyfele stabil alapot adnak. A cegek vezetoi reszvenyesek. Igy boritekolhato, hogy olyan autot vesz a cege flottaba.
Nem latom, hogy a Fiat csoport ebbe az iranyba mocorogna.
Szoval az olasz autoipar ismet egy nehez idoszak ele nez, de ez most lehet be is daralja.Kina eddig meg nem volt jelen a jarmu iparban. Eddig... -
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #15066 üzenetére
de a gyartonak konkurenciahoz igazodo, piackepes(!) kinalatot kell felmutatnia, nem kenyszer valasztasok ele tenni a juzert, hogy ez csak ezzel van, az meg csak azzal
foleg ha piacot akar (vissza)szerezni
ehhez jol atgondolt termekportfoliot kell nyujtania
ami amugy lathatoan nem igazan sikerult azzal, ahogy vegulis csinaltak, hiszen az eladasok nem fordultak tartos novekedesi palyara, sot, csak zuhantaktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #15073 üzenetére
ennek ellentmond, hogy a Polo/Ibiza TDI, Fabia RS megis letezett egy idoben ugyanazzal a 130lovas PD motorral a konszernen belul, mert naluk ez nem volt tema
aztan mindenki kivalaszthatta melyik bodet szereti melle jobban nezni
meg az 1.8 20vT motor sem csak Audi-ban volt, hanem a mindenben IS, 150-tol 240lo-igtöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz daneel_hu #15066 üzenetére
Kiragadtál egy pontot ebből a beszélgetésből. Itt nem (csak) a csúcskivitelekről van szó, és hobizoli sem azokra vágyakozva írta.
Bravo 1.8 T-Jet az nem egyenlő a Giuliettával, főleg úgy nem, hogy még csak nem is testvérmodellek, és teljesen másképp néznek ki. Ha nekem tetszik a Bravo de a Giulietta nem, akkor igenis legyen ott a 200 lovas 1.8 T Bravo. Hiszen a lehetőség adott, motorkínálat adott, és bele is lehet rakni.
A gyártó, úgy akar pénzt keresni, hogy kifejleszt egy futóművet és belerakja egy autóba, amiből készült 18e db (Thesis) vagy másik esetben 160e db (Lybra)?
Marea 4x4 tökéletes példa erre, Temprában ott volt a hajtás, ugyanaz a két autó. Még a Dedrához módosítottak a hátsó futúművön, hogy fogadja a hajtást ott is, bekerült a Temprába és a 155-be...
Bravo/Brava/Marea/145/146 miért nem?
Ugyanaz a futómű és a motorkínálat egy része is kompatibilis az összkerékhajtást kiszolgáló váltóval."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz daneel_hu #15059 üzenetére
170 lóerős csak dízel volt belőle. (ami igazából 165 le asszem).
Itt a lényeg azon van, hogy ott van a polcon a cucc, de nem használod. Egy 200 lovas Bravo2 1.75 HGT fájt volna? Deltában ott volt a motor, na meg az is még az ősi PS motorcsalád tagja, szóval amibe JTD ment, abba az is beugrik.
MiTo-ban van 170 lovas 1.4, Bravoban, Deltában miért nincs?
Egyébként a 159 és a Giulia is kaphatott volna 1.4 Multiairt alapmotornak, hiszen van hosszában beépíthető variánsa.
Összkerekes Lybra vagy 147/GT? Előbbi dízelként automatával? (156-ban volt mind a kettő opció).
A baj az amit hobizoli is ír, kifejlesztik egy vagon pénzért, és nem használják széles körben. Nézz meg egy VW csoportot, minden platformon van minden márkájukból (szinte), mindenféle megoldás minden modellben. Kifejlesztik, bakolják amibe csak lehet.
3 ajtós és kombi Bravo2, vagy Delta? (Stilo volt mindkét kialakítással).
Giorgiora is már bemutatókor kellett volna egy Croma vagy Thema utód.
Stellantison belül szerintem jól csinálják. Ott a P208, Corsa, Ypsilon, DS3 stb stb. pont annyira mások ezek, hogy szélesebb réteget tud megszólítani a platform. Ha csak negyed annyi Ypsilon fog fogyni, mint 208, az már +50e autót jelent.
Ez a 90-es évektől kezdve rendesen el van cseszve Fiat csoporton belül, eladásokon meg is látszik. Ritmo 2 millió, Tipo 2millió, Bravo/Brava 1,3 millió, Stilo 600e, Bravo2 350e db.
Lancián és Alfán belül ezek a számok ennél is rosszabbak (Thema 400e, Kappa 100e, Thesis 19e db)..."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #15058 üzenetére
Focus RS-ben ugy volt benne ez hogy 2.5millioval olcsobb is volt meg, mint egy 147GTA, amiben nem volt benne, es opciokent sem volt kerheto
szoval booooven belefert volna az araba, ha amugy 450-500EUR-ert meg lehetett venni ott markakereskedonel is gyari csomagolasbantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #15052 üzenetére
mondjuk az ilyen optikai csicsamicsak helyett a sportcsomagos* lehetett volna inkabb Punto Abarth SS motoros 180loval +sper
.... +306mm-s Brembo 4 dugos nagyfék vagy vastagabb stabrudak
gyartoi szinten ez a sper is egy filleres koltseg lenne igazabol, egy akkor 6.5-7millios autonal nem kene tetel legyen "sportos" menetteljesitmeny melle, kb mint az ABS vagy ESP is az lett... benne van aztan kesz
mint a 10millio 500 Abarth Competizione-nal is miert csak opcios ez, ennyiert benne lehetne kerdes nelkul is
a Focus RS-ben gyarilag benne volt 2002-ben, es a Quaife szallitotta bele, ami kb a csucs a szakmaban
mar a 90-s evek vegen is nehez volt ABS nelkul dinamikusabb autot venni, pedig ott sokkal tobb hardver kell + elektronika + szenzorok, a sper meg csak par plusz fogaskerek a diffiben, vagy akar meg az sem kell hozza lemezes/rugos is letezik
-----------
*:
kb mint a 188-s Punto HGT-bol is az "Abarth", ami kb egy spoilerszettben kimerult, es amugy semmi extra...
ami olyasmi mint az 1.2 16v Sporting is, de amugy semmilyen teljesitmenynovelo resze nincs
pl esetleg a 156/GT/GTV-bol 2.0 JTS motor 165lo 206Nm-l beeshetett volna a kazanfedel ala, mert Pratola Serra motor az is, mint a HGT-é is, hogy erezzuk mitol is Abarth ez, es azzal egy 7-l kezdodo 100-s sprtintet tudhatna
a 156 2.0 JTS 8.2sec 100-ra es 240kg-val nehezebb a bode, szoval szerintem konnyen megugorhato lett volna egy 7.5-s ido, ami a 1.8 HGT 8.6-hoz kepest nem rossz
mert azert pl a korabeli Clio RS 172 ill 182 loval 7.3 ill 7.1-s 100-s sprinttel 100-g azert meggyozobb mutatvany volt 5 misiert mar evek ota
vagy belegondolsz a Ford Focus ST170:
2.0 16v szivo, 173lo, 6-s valto, 300mm-s elso fekekkel
....egyebkent annyira egy alulertekelt modell az is
sokan nem is tudjak, hogy ilyen letezetttöbb drón kell ;P
-
slett27
addikt
válasz daneel_hu #14878 üzenetére
Már semmi. Mosonmagyaróváron volt a Linea (#14876) beültünk, nehezen indult, köszörült aztán gyök kettővel elindultunk és úgy is maradt. Padló gázon 15km/h.
Mondom itt valami nagy gáz van. Valamit németül írt ki a kijelző, nem tudom mi volt, de sípolt. Aztán nagy nehezen visszaértünk a kereskedésbe, ott ember ment vele egy kört óriási fehér majd fekete füstöt okádva a kocsi már ment. Nyilván maradt ott és eljöttünk.
Ez minek volt betudható, nem tudom.Mivel összesen 7db Linea volt a hahu-n ez volt egy egyetlen alternatíva.
Így Veszprémben találtunk egy Bravo 2-őt Dynamic 2008-ast Sport felszereltséggel.
Nem sokáig kellett győzködnöm feleségemet hogy ez jobb lenne. Csak egy kört kellett menni vele. 1.9 8v MJet 120LE bordó, 5 gang, digitális klíma. Egyetlen probléma a 340e km de reméljük megkapott mindent és mivel dízel is így még ugyan ennyit lehet beletenni.Képet lövök majd a kocsiról.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz daneel_hu #14650 üzenetére
"Akkor adtak egy 1 milliós ajánlatot, márkaszervizben." Különben soha nem mehet el a főnök 4x Malibura egy évben. Uram Isten ! De legalább az alkalmazottak keresnének jól ilyen helyen.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz daneel_hu #14642 üzenetére
Volt T-Jet is de autópályán megette a 8.5 litert simán. Kicsit sokallottam, persze dinamikusan is kellett vezetni, főleg M1 Tata - Bp szakaszon. Ezért gondoltam dízelt VAGY Grande Punto 1.3 JTD 90LE. Havi 1200 km ebből 1100 km pálya.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Freddy76
addikt
válasz daneel_hu #14621 üzenetére
Valószínűleg nem egyforma habitusú társat választottunk
cappa72: Azt azért már nem... Korábban a Mazda6 Kombi ésszerű kompromisszum volt (2,5 literes motorral, még jobban is tetszett a kombi), és azért a Stelvio sem egy tehén. A Ford Galaxy ellenben az...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Freddy76
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz daneel_hu #14286 üzenetére
Egészen biztosan én is így érzem de most bejártuk a piacot... vagy nem volt olyan állapotban mint hirdették vagy elvitték előlünk (kettőt is )
Az Astra meg itt van egy köpésre, kiderül. Adok egy kört az ördögnek ha nem akkor irány vissza Bravo / GP-ért.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #14287 üzenetére
Igazad van, de én sem írtam totál hülyeséget.
Manuálissal 206, TCT-vel 230 Nm a katalógus szerint a 135 pacis MultiAir.Amit tesztvezettem, az nyilván az előbbi volt, de csúcsnyomatéktól és teljesítménytől függetlenül a körítés sterilebb volt, nem is kevéssel. Pedig kisebb számokkal is lehetne hasonlóan vad karaktert és tűzijátékot csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #14278 üzenetére
C635, de évjárattól függően ez is lehet szinkronproblémás.
Egyébként azt a turbót szeretném én is felszerelni, ami a QV-ben gyárilag is van. Vagy ha már az alapmotorom ugyanaz, mint az Abarth Grande Puntóé, akkor úgy is fogalmazhatunk, hogy én egy MiTo esseessét csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz daneel_hu #13822 üzenetére
hat itt az utcan fa alatt allt a fekete Marea SW, arrol racsopog vmi ragados le, abba meg beleragad a porcica meg a szösz
lemostam, masnap kb ugyanugy nezett ki, pedig nem ment sehova
a VR651-s szinu 147-n ez nem latszik...legalabbis nem ennyire latvanyostöbb drón kell ;P
-
erx470
csendes tag
válasz daneel_hu #13804 üzenetére
Porlasztócsúcsok rendben, ezek lettek elsőkörben nézve, szépek, tiszták, nem kormosak, itt nincs kifújás.
Volt anno dízel autó amit használtam, és ott is volt hasonló hiba: az egyik porlasztó tiszta koksz volt, kiszedték, tűzkarikát cserélték és megoldódott a hiba, nem volt többé büdös az utastérbe.
Passz, hogy itt a Punto-nál mi a hiba...
-
gipsztigris
addikt
válasz daneel_hu #13667 üzenetére
MultiAir-el nincs baj, amíg nincs baj! De a nem megfelelő olaj, a ritka olajcserék, bizony nem sok időt adnak modulnak ebben a földi létben.
Akciósan 469 eFt a MultiAir egység.....+ az apró."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest