Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#701) shiftac válasza Fehercsoki (#699) üzenetére


shiftac
aktív tag

Szia!
Én neten keresztül rendeltem, de személyesen vettem át náluk egy Noctua ventilátort. Azt az árat fizettem, amit megrendeléskor is láttam a weboldalukon, szállítási költség így természetesen nem volt. A boltban a kommunikáció rendben volt, arra viszont még mindig neheztelek, hogy a gyári 6 év garanciából csak 3 évet adnak meg. Gariztatnom nem kellet még náluk, így ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom. Esetleg árukeresőn a boltról írt vélemények között keresgélj, hátha valakinek már volt tapasztalata azzal, hogy náluk hogy zajlik a garanciáztatás.

Xiaomi Mi 9 SE (LineageOS 21 - Android 14), Jabra Elite 3

(#702) smog86


smog86
senior tag

Sziasztok!

Mercateo-nál nincs regisztrálva esetleg valaki? Nagyon kellene valami (3000Ft értékben), de nem vagyok vállalkozó. :(

(#703) kpal


kpal
veterán

Valaki vásárolt már innen sportplaza.hu , megbízhatóak ?

(#704) Amu


Amu
tag

Piros pont nekik:
Mastercomp Elromlott a penem, visszavittem minden papír nélkül és szó nélkül cserélték!

Az adott szó nálam még sokat jelent

(#705) Jazz


Jazz
veterán

Sziasztok,

erről a boltról van valami tapasztalat? Monitort szeretnék venni. rufusz

Köszi!

free your mind

(#706) negroo


negroo
aktív tag

Sziasztok.

Szeretném a hezitálóknak javasólni egy profi boltot: óázis

Tök ismeretlenül csak a fórumon olvasni róluk, de profin kezelik a vevőket. Web shop ként üzemel kívétel a monitorok forgalmazása. Rendeltem is tülök egy gépre valót és elnéztem egy komponenst , mely egyből hívtak és rendezték az én hibámat. Így egy kört megspóroltak nekem és a monitorban is segítettek kíválasztani. Szóval gép kell moncsival jó szívvel ajánlom őket.:)

(#707) negroo válasza Jazz (#705) üzenetére


negroo
aktív tag

Ilyen alapon CBA nak is egy piros pont, mert a villanyás elfüstöltette a 9.900ft S.A.L és társai rádiós Usb hang teknikát és füstölten is vissza adta a pénzemet.:)

(#708) donjohnson válasza dragonfx (#617) üzenetére


donjohnson
addikt

ezt meg tudom erősíteni. egy szép, barna hajú csaj a pénztáros a pcland-nél, és ezek szerint már két éve ott dolgozik. :K

[ Szerkesztve ]

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#709) RAZERXX


RAZERXX
tag

Sziasztok!

tudtok olyan pc boltot ahol közvetlenül tudok fizetni kártyaszám stb....

S8, I5 6400 3200hz,Asus 150I Aura,Hiperx ddr4 2133 mhz 16g,R9 asus rog strix vega 56 ,ssd m2 Plextor,Samsung evo 840, FSP GOLD +700W

(#710) donjohnson


donjohnson
addikt

laptophardware.hu - fehérvári úti boltja
ingyen kaptam egy apró alkatrészt, ami fontos volt a gépemhez. ezúton is köszönöm nekik. :)

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#711) RAZERXX


RAZERXX
tag

Easy-Shop Kft előre kifizetem az árut mondván van raktáron majd közölték velem hogy kb 1 hónap múlva kapom meg !!! lehet tévedni értem én és ezzel nincsen semmi baj csak akkor ne adjanak előre kifizetési lehetőséget !!!

S8, I5 6400 3200hz,Asus 150I Aura,Hiperx ddr4 2133 mhz 16g,R9 asus rog strix vega 56 ,ssd m2 Plextor,Samsung evo 840, FSP GOLD +700W

(#712) hegti


hegti
aktív tag

Szép jó napot!
laptopszaki megbízható bolt? Samsung laptophoz akarok venni hálózati töltőt.

Mikor majd meghalok azt akarom,hogy a sírkövem körül ingyenes legyen a WIFI. Így legalább biztos lenne minden nap valaki aki meglátogat..!:)

(#713) Milka 78


Milka 78
nagyúr

Marha nagy piros pont a First Computernek a lassan 9 éves kapcsolatunk miatt.Mindig nagyon korrektek,segítőkészek voltak,sőt több esetben is saját pénzen kártalanítottak (a nagyker visszadobta az árút).
Ezen kívül szintén piros a MasterComp-nak is.Ők egy kissebb bolt,de szinén segítőkészek,nem volt soha gondom velük.
Emag is jól vizsgázott nálam,használtam a garifutárjukat is (Toshiba 500-as külső hdd) ami rekord 8 napos átfutással cserélve lett,de volt már pixel hibás tv-m is tőlük amit szintén lezavartak 2 hét alatt.Durván 20 rendelésem van tőlük amibe a faliórától a 300 literes kombi hűtőn keresztül az 50uhd tv-ig minden benne van.A BF-es diliháztól eltekintve elég gyorsak.
A rossz jellemzések ellenére 3 sikeres üzleten vagyok túl az Alzával is.Minden terméket mélyen ár alatt,akciósan fogtam ki és baromi gyorsan,sértetlenül meg is kaptam tőlük(Intel 600p,Zalman 300-as füles,Alcatel teló).

(#714) Mariass


Mariass
csendes tag

Eddig mindent az Aqua-ban vettem, mert mindig hozzáértő segítséget kaptam a vásárláskor, és a garanciális ügyek is korrekten működtek.
De 2017. márciusban a vásárlás után másnap nem akartak egy el sem induló merevlemezt cserélni azzal, hogy biztos leejtettem, (valóban ez az emberek szórakozása, vásárolnak drága dolgokat és ledobálják, hogy ugyanolyanra kicseréltessék) és a komoly pénzért vásárolt (alaplap-i7-7700k-32 GB DDR4 memória) vásárlásánál "elfelejtették" megmondani, hogy a dobozosnak árult processzorhoz nincs hűtő. Akkor hogy dobozos? Miért nincs feltüntetve ez egy 110 ezer Ft-os processzornál? A hűtő hiánya természetesen hétvégén derül ki, amikor össze akarom rakni a gépet.
Amikor felhívtam őket, olyan hűtőt ajánlottak, ami nem jó a 1151 processzorhoz. Gratulálok!
Tulajdonosváltás lehetett? Nagyon nem ajánlom őket.
Én soha többé nem vásárolok náluk.

(#715) negroo válasza Mariass (#714) üzenetére


negroo
aktív tag

Vásárlás másnapján mondom fagyizik a gépem? Erre nem a pénzt adták vissza, hanem drága költségemen vissza és tesztelték. Minden ingyen csináltak kivétel a RAmokat pénzért tesztelták le(darabb áron)! Gondoljátok utána oda mentem vásárolni? Ez régebben volt

[ Szerkesztve ]

(#716) Dr. Romano


Dr. Romano
veterán

Pozitív tapasztalataim születtek az alza.hu (valami frissen érkező cseh áruházlánc vagy mi) és az Aqua. Ezekről a helyekről érkeztek PC-m új alkatrészei. Teszt miatt mindkét helyen felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy érdeklődjek a rendelés állapotáról. Mindkettőnél első próbálkozásra felvették és korrekt infót adtak.
Persze nyilván az igazi teszt egy garanciális probléma megoldás intézésmenete lenne, de jelenleg erre még szerencsére nem kellett sor kerüljön. :)

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#717) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

Megszívtam az aqua szar garanciáztatásával, soha többet nem veszek ott semmit.

(#718) xfulop válasza Mariass (#714) üzenetére


xfulop
csendes tag

Későn reagálok de a jövőbeni olvasók kedvéért leírom, hogy intel K-s procikhoz már jó ideje nem "divat" hűtőt adni. Most megnéztem a termék adatlapját aqua-nál és oda van írva, hogy "hűtő nélkül".

Csak, hogy a témához is hozzászóljak: PCX-nél gariztatnom kellett egy olcsó egeret a görgője miatt. Nem telt sok időbe a csere viszont pár hónap alatt az új is görgőhibás lett de ez inkább széria hiba mintsem a PCX-é.

(#719) marcushun


marcushun
újonc

Tudtok néhány garanciálisan biztos boltot mondani, ami most 2017-ben is működik?
Egy lista is jó, csak saját tapasztalatok alapján ha kérhetem! :)
Előre is köszönöm mindenkinek! (Aqua-t, Ipon-t ismerem, így ezeken kívül lenne jó)

(#720) shteer válasza marcushun (#719) üzenetére


shteer
titán

oázis, iway

..szerintem jónak tűnik

(#721) Felhasználom


Felhasználom
tag

Sziasztok!
220 volt mennyire megbízható bolt? Garanciáztatás mennyire bonyodalmas náluk?

(#722) Dr.FantastiK válasza marcushun (#719) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

a COMPKER .hu ,, megbizhato, Garanciaba is ! :K

[ Szerkesztve ]

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#723) pit stop


pit stop
addikt

Turbado-t tudom ajánlani, eddig teljesen pozitív tapasztalatom van velük.
1 napot csúszott a rendelés, rögtön kaptam mailt meg sms-t. A számlán rajta volt minden szükséges adat. A telefon előttem bontották fel, gyárilag volt leragasztva. Minden tartozék megvolt. Személyesen vettük át az irodájukban - ott is teljesen korrektül elmondott minden dolgozó.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#724) Amu


Amu
tag

Piros pont ismét MasterComp-nak, routert vettem. 3 év után Számla, garipapír nélkül vittem vissza és 2 nap múlva kaptam egy újat helyette! :C

Az adott szó nálam még sokat jelent

(#725) Pécsi gyerek


Pécsi gyerek
addikt

Látom nem pörög a topik,de azért leírom.Gondolkoztam hogy veszek még egy b250- es lapot,egy g4560- al.Azért b250 mert nem sokkal drágább mint a h110 alaplap,ha azon biost kell frissíteni,pénzért a boltban.Sok helyen elkérnek 2-3 ezer forintot ezért.De ami jólett volna b250-es lap az 20 ezer körűl volt,és nem akartam annyit kiadni érte.Próbaképp mondom megkérdezem a boltba,ha màr ottvagyok.A srác közli velem,ha itt veszem a lapot,akkor az ingyenes.Ők örűlnek ha náluk veszek egy lapot,nem hogy még pénzt is kérjenek utána pluszba egy 3 perces bios frissítés miatt.Hát ez váratlanúl ért ebben a csakapénzedkell világban.Nagy meglepetésemben 14 ért vettem is egy h110- es lapot,amin tényleg kb 3 perc alatt megcsinálták a bios frissítést.Nyertem 6 ezer ft-ot most. Ők meg egy plusz visszatérő vásárlót.
Szóval pécsen az INFOLEX az egy ilyen cég.Megérdemlik ezt a bejegyzést.

(A srác elmondta azt is,hogy ha nem náluk vett lapon kell biost frissíteni, akkor az egy ezres.Azért sokkal barátságossabb mint a nagy pesti boltok 2500- as ára.Nem is értem...) :U

Gigabyte b360 hd3+i5 8400+4×4 gb ddr4 2400 mhz+fsp 460 80+Gtx 1060 6 Gb +zalman z1 neo

(#726) C. s.


C. s.
addikt

Sziasztok!

Itt is megkérdezem, mert a másik helyen sincs nagy élet. Ezekkel a boltokkal találkozott már valaki?

http://www.lealkudtuk.hu/
http://elektronicshop.hu/

[ Szerkesztve ]

(#727) Timyyy


Timyyy
őstag

Bestmarkt-ból vennék ssd-t és ramot, megbízható bolt? Garancia érvényesítés stb...

(#728) Dr.FantastiK válasza Timyyy (#727) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

velemenyek alapjan : igen !

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#729) AnNa997


AnNa997
tag

Sziasztok! :)
Egy Redmi 5-öt szeretnék venni,de két bolt között őrlődöm már egy jó ideje...
Turbado az egyik,ahol most 43ezer ft,de két év garancia van hozzá (elvileg gyártói is meg bolti is)...
A másik pedig az Eustock(41ezer szàllìtàssal),itt csak egy év garancia van,és picit tartok attól,hogy ha el akarnék valami miatt állni a vásárlástól,akkor elvileg Szlovákiába kell elpostázni,amit a vásárló áll...
Ti melyiket ajánljátok ? :)
(Garancia egyéb dolgok...)

[ Szerkesztve ]

(#730) Dr.FantastiK válasza AnNa997 (#729) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

Turbado , vilagos !

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#731) AnNa997 válasza Dr.FantastiK (#730) üzenetére


AnNa997
tag

Van vele tapasztalatod is? Pl hol szervizel?
Nagyon fontos lenne nekem,nem akarom megszívni :(

(#732) Dr.FantastiK válasza AnNa997 (#731) üzenetére


Dr.FantastiK
őstag

van , nem szervizel semmit !! egyszeruen 'cserel '' , kapsz masik ujjat !!

Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!

(#733) AnNa997 válasza Dr.FantastiK (#732) üzenetére


AnNa997
tag

Prémium garanciával igen...

[ Szerkesztve ]

(#734) xlaxix


xlaxix
tag

Sziasztok!

XXLGSM-ről mi a véleményetek? Megbízható?
A fórumon is és más oldalakon is olvastam róla, de a legtöbb írás 2010-es vagy régebbi. Írták páran, hogy gyors, rugalmas és megbízhatóak, viszont néhányan a garancia érvényesítésére panaszkodtak. Régebben a mobilaréna is tőlük kapta a telefont tesztre (mostanában nem tudom kapnak-e, annyira nem követem az új telefonok tesztjeit), ezért gondoltam először megbízhatónak, de mégis a több negatív vélemény elbizonytalanított. Viszont ez a 2010-es dátum eléggé vízválasztó, mert annál újabb véleményt nem emlékszem, hogy találtam volna. :D Pedig azóta már sok idő eltelt, biztos változott valami.
A Tékozló Homár blogon is volt egy írás erről a GSM-ről, ott is garanciás problémát írtak és addig fajult a probléma, hogy ügyvédhez fordult a vásárló. Itt a cikk, ha valakit érdekel: Tékozló homár

Az a mobil, amit kinéztem, ennél a GSM-nél 20000-el olcsóbb, mint más helyeken, de nem merek tőlük rendelni úgy, hogy egyáltalán nem tudok semmit róluk.

Előre is köszi! :)

(#735) nTopee


nTopee
csendes tag

Ide leírnám edigitalos tapasztalatomat. Ismerősöm rendelt tőlük egy elég drága villanysütőt, amit kiszállításkor nem bontott ki.(amatőr hiba) A sütő utána jó pár napig ott állt dobozban, majd miután kinyitották, egy elég nagy fizikai sérülést találtak rajta(ajtónál be volt nyomódva/el volt törve, nem kis ütést kaphatott.)
Persze egyből utána néztünk neten, szállítás után napokig nem jeleztük ,hogy baj lenne vele, így a fizikai sérülés nem az üzlet problémája, már kezdtünk beletörődni hogy az a pénz elúszott.
Próba szerencse alapon azért visszavittük, elmondtuk a csajnak hogy mi történt, majd ő is közölte velünk, hogy ez nem az ő felelősségük innentől, de aztán valahogy elintézte, és visszakaptuk a pénzt.
Mindig érdemes próbálkozni, van, hogy szerencsésen végződik a dolog.
Ez alapján én elég pozitív véleménnyel vagyok az edigitalról, máshol nem biztos, hogy így kezelték volna a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#736) pyxystyx


pyxystyx
tag

(#737) bigrob


bigrob
őstag

Sziasztok!

Mikor szokott a Decathlonnál kerékpár kiárusítás vagy nagyobb akció lenni kerékpárokra?
Úgy hallottam, hogy a szezon végi kiárusításnál akár 40% kedvezménnyel is lehet kerékpárt vásárolni. Azt szeretném tudni, hogy ez kb. mikor várható? Januárra tippelek.

Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!

(#738) #32577792


#32577792
törölt tag

Egy gyakorlati tapasztalat alapján NEM ajánlom az oázis computert
Oázis
Eset: családtag vásárolt egy alaplapot, egy asrockot. Vásárolt hozzá memóriát, SSD-t, cpu-t.
Az első naptól probléma volt a memóriával, majd cserélte őket, gondolván azok nem jók. Tette ezt még két alkalommal, majd miután ezekkel sem lett jó, úgy döntött, hogy eláll a lap vásárlástól. Megírta a papírt, elküldte ennek a cégnek. Majd bevitte a lapot.
Az átvevő tüzetesen és célirányosan elkezdte vizsgálni a lap cpu tok lábait, még oda is nyúlt, majd diadalittasan jelezte, hogy tönkre tette a lapot, mert egy láb elgörbült!
Nem veszi át és garit is elvesztette ezzel. Vásárlók könyvébe írtunk, ahova azt írta a cég képviselője, hogy "vélhetően" a vevő okozta a sérülést...
Azóta többen is mondták, hogy hasonlóan jártak ilyen lappal.
Ma ismét megpróbálta átadni a lapot, nem voltak hajlandóak aláírni, hogy nem veszik át az elállás tárgyát képező lapot!
Megyünk békéltető testület elé, ha kell bíróságra is. Undorító ez a mázolmány cég, amíg nincs gond, minden happpy, ha gond van, szarnak a vevőre.

NEM ajánlott az oázis computer, annak ellenére sem, hogy nyomatja itt a szponzori versenyeket.

(#739) kmanGOD


kmanGOD
újonc

Sziasztok!

Videókártya vásárlás előtt állok, de nem tudom honnan rendeljem meg. Olvasgattam a rossz boltok topicjában és itt is, de nem nagyon segített. Aqua-t, PCX-et, Konzolvilágot és Ipon-t nézegettem, de mivel nem én nem igazán vásároltam még náluk, nem nagyon tudom milyenek. Árban nagyjából egy szinten vannak, szóval a garancia érdekelne főként. Melyik bolt lenne ezek közül a legmegbízhatóbb garancia terén?

(#740) ReDBuLL0307


ReDBuLL0307
újonc

Sziasztok. Igy karacsony utan egy kerdes. Rendeltem 3terméket az Aqua-bol. Azt igertek ma megjon erre kaptam a mail (mivel nincs raktaron a valasztott tetel) 14 nap is lehet mire kikuldik. Na jo mondom torlom visszakapom a pénzt rendelek olyat ami van raktaron. Szoval a kerdesem az lenne ha valaki volt mar ilyen penzvisszafizetos szituba hogy kb mikor utaljak vissza a penzem? (baratnom ajandeka is benne van a rendelesbe nem akarom hogy 15 napig alljon benne a penzem. Valszokat varom elore is koszonomn a segitseget fiuk :)

(#741) Freiherr válasza ReDBuLL0307 (#740) üzenetére


Freiherr
őstag

Nekem egyszer 32 napig ültek egy 60k-s tételen. 30. napon írtam rájuk, utána utaltak is, kb. 3 éve volt ez.

XXX

(#742) C. s.


C. s.
addikt

Sziasztok!

Az Oázis hogyan csomagolja be a termékeket? Műszaki cikk esetén ráírják, hogy törékeny?
Biztonságosan kipárnázzák, mint az Alza vagy olyan semmi módon hánykolódnak még az érzékeny dolgok is, mint az Aqua által küldött csomagban?

(#743) Serpiko válasza kmanGOD (#739) üzenetére


Serpiko
addikt

PCX illetve konzolvilág ezzel eddig gondom nem volt gyorsak és pontosak voltak.

A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs

(#744) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Vicces ez a digitalco, bár könnyen lehet, hogy a vásárlók kergetik őket az őrültbe és ezt szenvedem meg én velük.

Csak egy vacak porszívót rendeltem (szóval semmi kényes [amikről sokszor kiderülne, hogy nem passzol a többi alkatrészhez/környezethez], nagy értékű, vagy nehezen szállítható, nagy mennyiségű, csak egy szál egyszerű cucc), majd a rendelést követő másnap teljesen véletlenül észrevettem, hogy a visszaigazoló automata email-ben van egy link, amivel külön jóvá kell hagynom a már előre bankkártyával kifizetett rendelést is (addig érvénytelen), úgyhogy máris csúszott az ügy egy napot (bár ennyi belefér).

Csak azért néztem meg újra az email-t, mert megláttam a hivalkodó "NAGYON FONTOS" dolgot a levél tárgyában, ezért megnyitottam és átfutottam újra, hogy mi lehet olyan fontos, amire ennyire fel kell hívniuk a figyelmet = mi az, amit >50% nem olvas el benne soha, és nekik már elegük van belőle, hogy senki nem olvassa végig alaposan, ezért odaírják a tárgyba, hogy fontos végigolvasni...

Aztán ma felhívtak telefonon, csak hogy elmondják feladták a csomagot.
Ha már felhívtak, gondoltam informális panaszt teszek, hogy hülyeség ez az email visszaigazolás, és hogy még telefonon is külön felhív most engem, hogy gyakorlatilag harmadjára is erősítsem meg a vásárlási szándékom.
Erre valami olyan reakciót kaptam, hogy "bocsánat, de én csak a munkám végzem, nem én döntök erről", úgyhogy elköszöntem és letettem a telefont.

De legalább most már tényleg-tényleg-tényleg fel is adják a porszívót. :))

Ennyire nagy divat lett mostanában, hogy az emberek össze-vissza rendelgetnek minden félét, de utolsó pillanatban lemondják, nem veszik át, vagy kamu adatokkal adnak le rendelést? Vagy mire fel ez a tripla megerősítős játék azokkal is, akik előre fizettek bankkártyával? (Jó, tudom, a kártya is lehetne mondjuk lopott, vagy valahogy talán visszavonható néha a tranzakció a banknál, de...)

Drágább, kevéssé kelendőbb és nehezebben visszacsomagolható (érts visszaküldés esetén is újként eladható) cuccokat is szoktam rendelni utánvéttel is, és a nagyobb boltok nem szoktak problémázni, csak küldik és kész.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#745) Kiscsőke válasza janos666 (#744) üzenetére


Kiscsőke
aktív tag

Szerintem örülj neki, hogy még fel is hívtak, sok bolt még akkor sem hívja az embert 1 hét alatt, ha a terméket nem lehet elküldeni, mert mondjuk a Pick Pack pont már nem létezik, vagy már nem beszerezhető. Csak ha érdeklődsz akkor nyögik ki, hogy "Ja nem tudjuk küldeni, kellene egy cím, vagy nem lehet beszerezni."

A remény hal meg utoljára! (meg a patkányok)

(#746) sanyi0627


sanyi0627
senior tag

Sziasztok
Valószínű nem ide való.
A4team ről tud valaki most valamit?
Legalább egy hónapja felújítás alatt ezt írja a honlap.
Köszi
Üdv

[ Szerkesztve ]

http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html

(#747) sanyi0627 válasza sanyi0627 (#746) üzenetére


sanyi0627
senior tag

Közben kiderült.
Megszünt a bolt.

http://logout.hu/bejegyzes/sanyi0627/uzleti_szabalyzat.html

(#748) tknof1871


tknof1871
őstag

Üdv! Ha van személyes átvétel, mert van boltja a városban (konkrétan Győr érdekel), az már arra utal, hogy az adott webshop az megbízhatóbb mint az amelyik csak futárral tudná küldeni címre vagy ilyen-olyan átvételi pontra az árut?

Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

(#749) janos666 válasza tknof1871 (#748) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Szerintem semmi logikus, objektíven megalapozott összefüggés nincs.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#750) kicsako


kicsako
őstag

Rufusz Computer tapasztalat:

Tavaly vettem egy Hyperx Kingston Cloud Stinger headsetet, idén tönkrement. Zúgott folyamatosan a mikrofonja. Visszavittem garanciáztatni, 4. hét elteltével hívtak, hogy valóban rossz, de beszállítói probléma miatt nem tudnak újat adni, de árban egyező terméket választhatok. Ez tegnapi történet, így a cseretermék még nincs meg, de már ez is hatalmas pozitívum a boltra nézve.

Régóta náluk vásárolok mindent, főleg mert 2percre vannak tőlem, de eddig sosem volt problémám. DVI - > HDMI átalakítót is vettem 1x náluk, nálam valamiért nem működött, de náluk igen, ettől függetlenül visszavették. Ezután ajánlottak egy minőségibb terméket hogy próbáljam ki, ha nem jó nyugodtan vigyem vissza aznap még visszaveszik kibontva is, de sajnos azzal sem ment. Gond nélkül visszavették. Többször voltam már bent náluk szakmai kérdésekre választ keresni, mindig segítettek. Csak ajánlani tudom az üzletet!
:K :K :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.