Vicces ez a digitalco, bár könnyen lehet, hogy a vásárlók kergetik őket az őrültbe és ezt szenvedem meg én velük.
Csak egy vacak porszívót rendeltem (szóval semmi kényes [amikről sokszor kiderülne, hogy nem passzol a többi alkatrészhez/környezethez], nagy értékű, vagy nehezen szállítható, nagy mennyiségű, csak egy szál egyszerű cucc), majd a rendelést követő másnap teljesen véletlenül észrevettem, hogy a visszaigazoló automata email-ben van egy link, amivel külön jóvá kell hagynom a már előre bankkártyával kifizetett rendelést is (addig érvénytelen), úgyhogy máris csúszott az ügy egy napot (bár ennyi belefér).
Csak azért néztem meg újra az email-t, mert megláttam a hivalkodó "NAGYON FONTOS" dolgot a levél tárgyában, ezért megnyitottam és átfutottam újra, hogy mi lehet olyan fontos, amire ennyire fel kell hívniuk a figyelmet = mi az, amit >50% nem olvas el benne soha, és nekik már elegük van belőle, hogy senki nem olvassa végig alaposan, ezért odaírják a tárgyba, hogy fontos végigolvasni...
Aztán ma felhívtak telefonon, csak hogy elmondják feladták a csomagot.
Ha már felhívtak, gondoltam informális panaszt teszek, hogy hülyeség ez az email visszaigazolás, és hogy még telefonon is külön felhív most engem, hogy gyakorlatilag harmadjára is erősítsem meg a vásárlási szándékom.
Erre valami olyan reakciót kaptam, hogy "bocsánat, de én csak a munkám végzem, nem én döntök erről", úgyhogy elköszöntem és letettem a telefont.
De legalább most már tényleg-tényleg-tényleg fel is adják a porszívót.
Ennyire nagy divat lett mostanában, hogy az emberek össze-vissza rendelgetnek minden félét, de utolsó pillanatban lemondják, nem veszik át, vagy kamu adatokkal adnak le rendelést? Vagy mire fel ez a tripla megerősítős játék azokkal is, akik előre fizettek bankkártyával? (Jó, tudom, a kártya is lehetne mondjuk lopott, vagy valahogy talán visszavonható néha a tranzakció a banknál, de...)
Drágább, kevéssé kelendőbb és nehezebben visszacsomagolható (érts visszaküldés esetén is újként eladható) cuccokat is szoktam rendelni utánvéttel is, és a nagyobb boltok nem szoktak problémázni, csak küldik és kész.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."