Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#137) kBagyula válasza Nyúltáp (#136) üzenetére


kBagyula
senior tag

Szia!

Lassan nyílt titok lesz egy mindnetől független hazai trainsim programozása, de ez még a messzi jövő, a játékmotort eddig úgylátszik, hogy megtaláltuk hozzá... (de pszt..)

Ezen gyakorlatilag csak gyakorlunk, illetve készítjük a hazai - a Te szóhasználatoddal élve - ''modokat'' hozzá. Egyébként bárki készíthet hozzá olyat ami neki megfelelő, persze ha kedvet érez hozzá. (az oldalunkon minden levan írva ami kell hozzá és ott a fórum is ha végképp eltéved valaki az útvesztőben...)
[dicsekvés]
A követező kiadású sorozaton azonban a hazai kiegészítők is rajta lesznek, ezek számunkra a sikert jelentik.
A játék hivatalos oldalán a toplista 3. helyén voltunk (vagyunk), Bővebben: link ami nagy szám szerintem egy ilyen kicsi oszágtól ahol a hasonszőrű szoftver eladások egyenlőek a nullával.[/dicsekvés] :B
Mindenesetre a hazai tábor bővül, főleg olyanokkal akik szeretik a vasutat, szeretnek modellezni, illetve szeretnének megtanulni modellezni. Ez erre egy kitűnő könnyű példa.

És, hogy ne legyek ennyire OFF az épület egy nagyon jó ismerősöm munkája aki kb. 6 hónapja modellezik és a java részét a ''titkoknak'' tőlem tanulta meg (szinte a nulláról indult).
Sajna a PH! fóruma levágta a hsz.-em végét, amiben leírtam a modell tulajdonságait.
Mivel a bump és egyéb effektek a statikus ojjkteknél nem támogatottak így olyan amilyen, de szerintem említésre méltó lopoly objektum.
Jómagam a dinamikus részét vágom a kérdésnek, így a statikus résztől bizonyos távolságot tartok, de nem idegen tőlem ez sem.
Részemről jó érzés, ha egy hosszú ideje készített modell megjelenik a játékban és örömet szerez másoknak akik esetleg nem képesek ilyesmire...

:))

kBagyula

[Szerkesztve]

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.