Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39019) V/ válasza #16729600 (#39018) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.

Én erről beszélek:
Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
Jogtalan kifizetés
Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.

Hogyan segítünk...
A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.

Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.