Hirdetés

2024. május 17., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39001) b12gege válasza V/ (#39000) üzenetére


b12gege
csendes tag

Most 240,25 USD-re megnéztem, a Paypal árfolyamán 71.084 forint. Gondolom át kell váltanom előtte, mert a magyar bankszámlám forint alapú, de ha nem is nekem kell, akkor is váltja a PP automatikusan.
TW-nál nézve dollár küldése forintban ugyanerre az összegre, 72.705 ft-ra jön ki...

(#39002) V/ válasza b12gege (#39001) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, de nem biztos hogy sikerül a TW $-os számlát hozzáadnod.
Nem kell átváltanod, csak forintban megy ki a pénz és az automatikus.
Megnéztem bankomnál Erste, csak 70718 Ft-ot ad ennyi dollárért, az OTP meg 72774 Ft-ot

(#39003) b12gege válasza V/ (#39002) üzenetére


b12gege
csendes tag

Tehát azt mondod, hogy ha a bankszámlámra utalom ki, akkor nem a PP belső konverziós számaival dolgozik, hanem az otp-s árfolyammal megy ki az összeg?
Sorry, ha hülyeségeket írkálok, de még eddig soha nem utaltam ki pénzt PP-ról, eddig mindig el tudtam költeni, most viszont volt több eladásom is, ami után a kapott dollárt nem tudom mire költeni.

[ Szerkesztve ]

(#39004) V/ válasza b12gege (#39003) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt írtam, ma annyival ment volna ki, amit te is írtál, a 71.084 Forint az ő árfolyamukkal, de most ez nem olyan nagy a különbség.
A két bank összegéhez lehet nagyjából hasonlítani, mintha egy deviza utalás érkezett volna a forintos bankszámládra és ők ennyit adtak volna érte, de mindkét banknál az ilyen jóváírásokra fizetni kell díjat is.
Maradva az Erste banknál, kapom a 240 $-t, ők adnak érte 70718 Ft-ot, ez a PayPal-tól kapott pénztől kevesebb és levonnak még 2151 Ft-ot, lényegében 68567 Ft lesz a számlámon, 2517 Ft-al kevesebb mint amit PayPal ad.
Az OTP ad érte 72774 Ft-ot, de ő is levon 1759 Ft-ot és így 71015 Ft marad meg. Ami 69 Ft-al kevesebb, mint amit PayPal ad.
De ez csak elméleti számítás mert nem a bankszámládra indult ez a $ mennyiség, jelen pillanatban csak az a lehetőséged van hogy kiküldöd a bankszámládra és ennyit kapsz érte vagy elvásárolod.

Röviden a lényeg, ha minden költséget beleszámolsz, akkor nem biztos hogy az az összeg amit a PayPal ad a 240,25 $-ért nagyon kevés lenne.
Egy dolog még, ha nincs bankkártya a PayPal fiókodhoz hozzárendelve, akkor csak havi 21000 Ft a maximum amit kiutaltathatsz.

[ Szerkesztve ]

(#39005) luk88


luk88
tag

Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem, elolvastam az összefoglalót, de szeretnék megerősítést kérni.
Egy külföldi oldalon, nevezetesen az allegro.pl nevű piactéren szoktám vásárolni több kevesebb sikerrel, a logisztikát megoldották eddig mert szerencsere olyan területen, ami elerhető volt, arra járt pont egy magyar logisztikai cég futárautója, na hát szivességet tettek, gyakorlatilag.
Most viszont nem igazán lehetséges ezt kivitelezni.
Az eladó rugalmasnak tűnik, visszaírt azonnal, fel is ajánlotta. Dpd-vel tudja küldeni paypal utalás.
A termék vagy szolgáltatás fizetése opciót kell választani, az eddig tiszta.
Adatokat megadni célszerű, mármint a vásárolni kívánt termék adatait. más egyebet? Feltüntetni, hogy mi az, esetleg lementeni az oldal tartalmat ?
Előre is köszi ha valaki válaszol.

[ Szerkesztve ]

(#39006) V/ válasza luk88 (#39005) üzenetére


V/
Topikgazda

A legegyszerűbb az lenne ha ő küldene egy pénzbekérőt, amelyen az ő részéről minden rajta van, mit ad le mennyiért, szállítási költség stb., de előtte te elküldöd neki név, cím, telefonszám és a paypal azonosító e-mail cím adatokat, akkor ezt be tudja oda másolni.
Amikor küldöd a pénzt, kevés a karakterhely de ami mindenképp kell a név, cím, telefonszám utalás arra hogy mit fizetsz. Nem biztos hogy elegendő lesz teljesen körbeírni a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#39007) luk88


luk88
tag

Gyakorlatilag mintha kiállítana egy számlát?

(#39008) V/ válasza luk88 (#39007) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de nem olyan NAV-os számla. Valami ilyesmi az ő nézetében, az hogy milyen adat legyen rajta azt lehet választani:

[ Szerkesztve ]

(#39009) luk88 válasza V/ (#39008) üzenetére


luk88
tag

Megtalaltam, ez jonak tunik. Eleg sok visszajelzese van az eladónak, rakerdezek hogy kuld e egy ilyet.
Vallalhato igy a dolog gondolom.

Ugylatom 4000 karaktert lehet a megjegyzesbe irni.
Szerzodesi feltetelekhez esetleg valami ?

(#39010) V/ válasza luk88 (#39009) üzenetére


V/
Topikgazda

Valóban, most lehet többet írni, így lényegében te is beírhatsz mindent, hogy mit veszel meg, de ugye általában az eladó írja hogy mit ad el.
Ha ez egy hirdetési oldal akkor magát hirdetés azonosítóit. De ha küldd "számlát" azon a lényegi dolgok rajta.
Magadnak meg lemented ha vannak képek, a pontos hirdetést, ha az esetleges reklamációhoz kell.

(#39011) luk88 válasza V/ (#39010) üzenetére


luk88
tag

Valahogy igy gondoltam, akkor minden tiszta. Köszönöm a segítséget !

(#39012) #16729600


#16729600
törölt tag

Egy kis tanulságos történet a paypal hihetetlenül gerinctelen hozzáállásához egy kártyacsalásos történetben.Ennek alapján, mindenki eldöntheti, hogy igénybe veszi-e a csodálatos "szolgáltatásukat (pff ).

Adva van egy paypal fiókhoz csatolt VISA kártya. A fiókot 2 lépcsős azonosítás védte.A Gmail fiókot szintén.Pár napja jött sms a párom telójára a paypal-tól, hogy vásároltak 1600USD értékben a [Grailed.com] -ról. Azonnal telefon paypal-nak,( akkor még jó egy óra múlva elérhetőek voltak, addig hallgattam Wagner operát a kapcsolásra várva ) bankba rohanás, kártya letiltás.Google-nál kezdeményezés a fiók újra birtokba vételét.Segítőkészek voltak: újra bejutottunk a fiókba.Paypal 3-5 napos választ ígért.Közben leesett állal néztem, a csalónak szánt értesítéseket.Ennek hatására felvettem a kontaktot a Grailed supportjával.Az egyik tétel még nem került postázásra, szó nélkül refundolták az 1100 USD tételt. A másik tétel már úton volt a csaló felé amcsi postával (UPSP).Paypal tudta a nyomkövetési számot.Nem lépett az USA hatóságok felé semmit, nem tartatta vissza a csomagot, hogy ne keletkezzen kár.Lóf@szt se csinált.Szépen 5 napig nézegethette a nyomkövetést és nyugtázta, hogy a csaló felmarkolja a cuccot.Grailed-es admin is haját tépte, hogy nem léptek semmit.Tegnap jött levél,no nem a paypal-tól, hanem az admin sráctól. hogy ők akkor feljelentést tesznek az FBI-nál csatlakozzam be a panasszal hozzájuk [FBI Internet Crime Complaint Center] . Valamint, írt, hogy innentől a VISA chargebackben bizhatok ( de csak talán ).Tehát a paypal hátradőlve ( remélem egy jó Havanna szívarral a kezükben ) nem csináltak semmit a kárenyhítésért.530€ pápá és ha nem vagyok tüsténke, akkor bukta a fennmaradó 1100USD is.Of course paypal azóta se válaszolt semmit és felhívni se lehet őket, mert egy munkatárs átkapcsol egy olyan mellékre, amit 2 órán belül se vesznek fel.( 3X próbáltam felhívni őket )

[ Szerkesztve ]

(#39013) V/ válasza #16729600 (#39012) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak egy kérdés, melyik kétlépcsős védelem volt a PayPal-nál? Ha sms védelem akkor a telefonhoz is hozzáfért valaki?
Ha Google hitelesítő alkalmazás volt akkor már érdekesebb a helyzet, mert azt nem a PayPal felől tudták feltörni. De a jelszó az nem volt azonos a két helyen?
Ha a Google-nál kellet kezdeményezni a fiók igénybevételét akkor azt törték fel.
Ilyen esetben szerinted a PayPal mit lát? Azt hogy a jogosult vásárolt.
Indítani kell a jogosulatlan vásárlás jelzését és kivizsgálják 3-5 vagy 15 nap.lehet hogy gerinctelenségnek tűnik, de leírták hogy mi az eljárási rend az van folyamatban.
A Googel-t azt továbbra is használjátok?
Ezzel nem a PayPal-t védem mert nem tudni a teljes történetet, de ehhez hasonló esetben ki kell deríteni hogy merről is indult a dolog, itt nekem a Google tűnik hibásnak.

[ Szerkesztve ]

(#39014) Vjankovics82


Vjankovics82
senior tag

Sziasztok!

5 nappal ezelőtt ez küldte a paypal:

Egy közelmúltbeli ellenőrzés azt mutatta, hogy e-mail-címe és jelszava más webhelyen veszélybe kerülhetett. Bár ez a biztonsági szabálysértés nincs összefüggésben PayPal-számlájával, szeretnénk ellenőrizni, hogy számlája biztonságban van-e. Ezért jelenlegi jelszavát letiltottuk és Önnek egy újat kell létrehoznia.

nem tudok új jelszót létrehozni mi lehet a baj?

(#39015) V/ válasza Vjankovics82 (#39014) üzenetére


V/
Topikgazda

Pontosan milyen formában jött és ha e-mail akkor milyen címről? Amire kaptad az a PayPalnál a kapcsolattartásra megadott dolog volt?
Én ilyen értesítőt soha nem kaptam, nem is szokták letiltani a jelszót.
De ezt találtam a Neten.

[ Szerkesztve ]

(#39016) #16729600 válasza V/ (#39013) üzenetére


#16729600
törölt tag

Google hitelesítő alkalmazás volt.A jelszó gmail vs paypal teljesen különbozőek voltak.A jogosultságot cáfolnom kell , lásd csatolt képek.A Grailed aukciós ház és mind a két eladó kapott üzit a paypal-tól, hogy nem authorized az utalás, mégis megkapták a pénzt.Érdekes . hogy amazon.com és amazon.de is visszautasította a vásárlást, mert ott is próbálkozott a csaló.Paypalon miért ment át akkor? Nem szokatlan, hogy paypal számlatulajdonosa regisztrált cím helyett USA címre, USA IP ről rendel? Ez csak amazonnal verte ki a biztosítékot és tagadták meg a teljesítést?Valamint jelezve lett paypal felé a fiók feltörése, miért nem állították le UPSP-nél a kézbesítést, ha tudták, hogy csaló vásárolgat?Ne már. :W
első vásárlás:

második vásárlás:

(#39017) V/ válasza #16729600 (#39016) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké akkor van élő jogosulatlan vásárlás dispute a PayPal-nál, az akkor indítható ha megtörtént a vásárlás. Értem én hogy kell egy felelős, de biztos hogy a PayPal okozta?
Most már hogy írtad az Amazont, egyértelmű hogy a Google a felelős, őket is kellene egy kicsit nyaggatni.
A címet nem a PayPal-tól vette át hanem a Grailed-en megadottat használták, az ip cím meg lehet dinamikus és nem biztos hogy valójában USA.
De ezek nem PayPal vásárlási tétel képek, ezzel nem igazán tudok itt mit kezdeni.
Jogosult vásárlást úgy értem, hogy ha a védelmekkel ellátott felhasználói fiókba belépve történik a vásárlás az belülről jogosultnak látszik, ha nem az akkor jelezni kell feléjük.

[ Szerkesztve ]

(#39018) #16729600


#16729600
törölt tag

parancsolj, itt vannak a paypalos képek is, még a nyomkövetési szám is ott van, ezzel annyira nem lehet megfogni, mert tele vagyok ilyen képernyő mentésekkel ( azért remélem nem Te jársz el ügyvédként a paypal képviseletében itt a ph-n) :) De akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Kiváncsian várom az újabb paypal felmentő tézist.( úgy látszik a megmagyarázhatatlant is lehet magyarázgatni meg csiszolgatni )

(#39019) V/ válasza #16729600 (#39018) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi, de nem erről beszéltem kaptál e-mailt az szokott is jönni. De nem kell már csatolni semmit, értem a problémát.
Félreértesz valamit. Semmi közük a szállításhoz, nekik nem kell megállítani.
Ahhoz van közük, hogy az e-mail-ekben is olvasható tranzakció azonosítóhoz tartozó kifizetéseket, ha az jogtalan, akkor visszavonják és a pénzt visszaadják a PayPal fiók tulajdonosnak. 10 nap a vizsgálat általában.
Nem érdekli őket hogy mi van azzal ami ki lett fizetve. Ne várj el olyat amire nincs felhatalmazásuk és nincs rá szükség.

Én erről beszélek:
Biztonsági/csalással kapcsolatos problémák
Jogtalan kifizetés
Ebben az esetben a számlájáról egy olyan kifizetést hajtottak végre, amelyet Ön (vagy bárki, aki az Ön nevében kifizetéseket hajthat végre) nem engedélyezett.
Egyéb biztonsági/csalással kapcsolatos problématípus
Ebben az esetben egyéb biztonsági vagy csalással kapcsolatos probléma merült fel, például:
más módon, jogosulatlanul beléptek a számlájára; jelszavát vagy PIN-kódját feltörték; a szolgáltatáshoz való hozzáférésre használt eszközét elvesztette, ellopták vagy inaktiválták.

Hogyan segítünk...
A jelen felhasználói megállapodás rendelkezéseinek függvényében célunk a probléma kivizsgálása, és a probléma 60 napon belül történő megoldása. Továbbá, ha az Ön problémája:
egy váratlan számlázási megállapodás kifizetésekor a következőt fogjuk tenni 10 munkanapon belül, miután értesített bennünket: megtérítjük a kifizetés összegét; vagy ismertetjük, miért nem tudjuk megtéríteni Önnek az összeget.
egy másik PayPal-számlára indított helytelen kifizetéskor, ezt fogjuk tenni: azonnali erőfeszítéseket teszünk a kifizetés nyomon követésére és ingyenesen értesítjük az eredményről; a lehető leghamarabb kompenzáljuk (és legkésőbb azon munkanap végén, amikor tájékoztat bennünket a problémáról) azzal, hogy a számláját olyan állapotba állítjuk, amelyben akkor lenne, ha a kifizetés a küldő fél által meghatározott feltételek mentén történt volna.
Ez azt jelenti, hogy: ha a helytelen kifizetés következtében Önnek kevesebb pénz maradt a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal jóváírja a számláján a különbséget.
Amennyiben a helytelen kifizetés következtében több pénz lett a számláján, mint amennyi a meghatározott feltételek mentén történő kifizetés esetén lenne, a PayPal levonja a többletet a számlájáról.
Itt van teljes, egy táblázatban a végén hogy mikor nem jogosult a kártérítés.

Természtesen az a legnagyobb gond hogy a pénz elment.
De az a másik probléma, hogy azoknak akiknél a szám hordozott telefonra nem jött meg az sms, azoknak azt javasoltam hogy használják a hitelesítő alkalmazást, ami ezek szerint nem biztonságos.
Ha van rá kapacitásod, azt azért érdemes lenen kideríteni hogy akkor hogy is történt ez a "feltörés", biztos érdekelne mást is hogy ne kerüljön ilyen kellemetlen helyzetbe.

[ Szerkesztve ]

(#39020) Skillet


Skillet
addikt

Sziasztok.
Kis segítséget kérnék. Összefoglalót már olvastam, csak nem akarok elrontani valamit. Paypal visszatérítést igényelnék nemsokára, mert egy ebayen vásárolt árut visszaküldenék egy német cégnek. Az ebayen a cég már elfogadta, hogy visszaküldöm! A postán miként adjam fel a csomagot, mely megoldás erre a legjobb? Illetve kérjek számlát, vagy elég a fizetési bizonylat (blokk) is a PayPal-nak? A csomagot le kellene fotózni blokkal együtt? Ami körülményes, mert mire a blokkot kapom, a csomagot már behúzta az ügyintéző. Vagy elég külön-külön kép?
:R

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#39022) V/ válasza Skillet (#39020) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay topikban az Összefoglalóban van segítség ehhez is.
Azt kell mellékelned a posta költség visszaigényléshez ahol látszik hogy ki, kinek és mennyiért küldte el és a nyomkövetési szám.
Ezek rajta vannak a feladóvevényen, az ajánlott ,elsőbbségit nem tudod kikerülni, így ez a rendelkezésedre áll mellé elég a nyugta, nem kell a számla.
Mindenképp rá kell pontosítani a visszaküldési címre az eladónál.
Nem annyira körülményes, ha megkéred akkor le tudod fényképezni

(#39023) V/ válasza #16729600 (#39021) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez volt a kérdésed:
Akkor szűkitsük le egy kérdésre a vergődésemet, ha van 5 napja a paypalnak megakadályozni egy csalással szerzett árú kézbesítését, ezt miért nem teszi meg? Ezt te hogyan is gondoltad?


Megpróbáltam megmagyarázni, hogy ez nem a dolguk, ha jogtalan kifizetés történt ők a szerződési feltételek szerint visszaadják a pénzed. Ezzel részükről az irányodban el van minden intézve.
Miért kell nekik mást tenni még? Téged károsítottak meg, neked kell feljelentést tenni.
Az hogy ők majd esetleg milyen jogi lépéseket tesznek az téged miért érintene?

(#39024) Vjankovics82 válasza V/ (#39015) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Erről a címről : service@intl.paypal.com

Amit küldtél ugyanazt az email kapta? Nem vágom az angolt!

(#39025) V/ válasza Vjankovics82 (#39024) üzenetére


V/
Topikgazda

A szöveg ugyanaz csak angolul ami neked lett írva és scam.
Annyit nézz már meg hogy a levelező programodban az eredeti megjelenítése esetén az e-mail fejléc biztos PayPal-ra mutató-e. A Received: részeknél
Tényleg nem találkoztam olyannal hogy ők csináltak volna ilyet.
De akkor a jelszó cserével kell kezdeni, a belépési képernyőn a Having trouble logging in? vagy a Problémája van a bejelentkezéssel? kellene kezdeni. A Chrome néha nem jól működik ezen a részen.

[ Szerkesztve ]

(#39027) V/


V/
Topikgazda

#39026 sz. szunya1 hsz.
Jah jah a végtelenül jogkövető és korrekt cég vs. nyomoronc és/vagy félkegyelmű átvágott esete ez, ha nem rohangálok fűhöz fához, akkor most 1100USD vel jobban meg lennék károsítva.És ha vennéd a fáradtságot és olvasgatnál akár angol vagy német nyelvű fórumokat tapasztalhatnád, hogy kapásból pattintják le a károsultakat hasonló ügyekben, mindenféle ürüggyel.De mindegy is.Neked szent a paypal,bankok, aliexpressz.Mi károsultak meg félkegyelműségünk okán bekaphatjuk.Részemről befejeztem, aki olvassa a sztoryt majd levonja belőle a konzekvenciát.

(#39028) Vjankovics82 válasza V/ (#39025) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Nem megy tovább megadom az új jelszót! Ki pipálja mind kettőt rányomok pörög a kör és annyi!

(#39029) Vjankovics82 válasza Vjankovics82 (#39028) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

kép link

Így néz ki!
Mentem és semmi! 😤

[ Szerkesztve ]

(#39030) V/ válasza Vjankovics82 (#39029) üzenetére


V/
Topikgazda

Próbáld már meg böngészőből De biztos hogy nem kamu értesítés volt?

(#39031) Vjankovics82 válasza V/ (#39030) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Samsung böngészőből is próbáltam gépen is ugyanaz! Emailemet felismeri! Kapom a kódot ott a telszámom is arra is kapok kódot!

(#39032) V/ válasza Vjankovics82 (#39031) üzenetére


V/
Topikgazda

A jelszó változtatáshoz kapod a megerősítő kódot és azután nem tudsz belépni?
Tegyél még egy próbát belépni mobil app-on keresztül az eredeti jelszóval, ha most ott sem jön össze azzal vagy egy újjal akkor halaszd holnapra a dolgot. Lehet hogy sok próbálkozás miatt ideiglenesen blokkolt a rendszer.

(#39033) Vjankovics82 válasza V/ (#39032) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Igen kapom a kódokat! Utána beírom az újat zöld pipa rányomok és sehová tovább!

Régi jelszóhoz kiírja letiltva csináljak új jelszót!

(#39034) LuckyL válasza #16729600 (#39012) üzenetére


LuckyL
őstag

bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz és vissza fogod kapni a pénzed, ha a paypal magától nem adja vissza (lehet hogy feljelentést is kell majd tenned)
továbbá nem ártana az eszközt amiről hozzférsz az accountokhoz vírusellenőrizni, de ha telefonról van szó leginkább gyári állapotba visszaállítani és minden jelszót megváltoztatni
ugyanis nekem teljesen egyértelmű a lerásból hogy hackelés áldozatává váltatok
(jobban meg kéne nézni milyen appokat szedtek le oylan telefonról, ahol internetbankoltok és bankkártyát használtok)

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#39035) Peter.70


Peter.70
őstag

Sziasztok,
Regisztráltam egy paypal fiókot, aminél beállítottam a kétlépcsős azonosítást egy token alkalmazással. Időközben a paypal és a token alkalmazást nyújtó cég között megyszűnt a szerződés. Ezért nem tudok belépni a fiókomba. Mi lehet a megoldás?

(#39036) Vjankovics82 válasza Peter.70 (#39035) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Lehet hogy nálam is az a baj!? 😟

(#39037) V/ válasza Peter.70 (#39035) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki kell kapcsoltatni, ezt a PayPal telefonos ügyfélszolgálat felhívásával tudod megoldani, van már magyar telefonszámuk 1 777 7944, hogy ne külföldi tarifa legyen, de továbbra is angolul kommunikálnak 9:00-tól hívható.

(#39038) Peter.70 válasza V/ (#39037) üzenetére


Peter.70
őstag

Köszönöm szépen

(#39039) Vjankovics82 válasza V/ (#39037) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Még jó hogy tudok angolul 😁 semmit

[ Szerkesztve ]

(#39040) V/ válasza Vjankovics82 (#39036) üzenetére


V/
Topikgazda

Mert nálad is a Symantec VIP Access alkalmazás volt használva? Nem írtad hogy lenne belépési védelmed.
DE mégegyszer pontosítottam, nem a PayPal-tól kaptad ők nem cserélnek jelszót, ez egy phishing e-mail volt.

[ Szerkesztve ]

(#39041) Vjankovics82 válasza V/ (#39040) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Fogalmam sincs! De majd próbálkozom!
Email címüket se tudom ahova írni kell! Mert amiről jött az üzenet nem arra kell!

(#39042) V/ válasza Vjankovics82 (#39041) üzenetére


V/
Topikgazda

Küldök privátban egy e-mail címet továbbítsd már ezt az e-mail arra.
Az üzenet központbna is tudnál írni, de az alábbiak a PayPal e-mail címei és mindegyikre lehet írni.
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com

[ Szerkesztve ]

(#39043) #16729600 válasza LuckyL (#39034) üzenetére


#16729600
törölt tag

Természetesen minden lepucolok, a feltört gmail fiokot is megszüntetem majd, de egyenlőre muszáj meghagynom, mert onnan levelezek többek között a paypal-al is.Telefonra csak a google hitelesítő alkalmazás került fel új alkalmazásként. Az elutasítás, amúgy meg is érkezett, ezzel a kitétellel, amit végképp nem értek.Pláne, hogy a paypal vendég fiókot és a PayPal Payments Pro szolgáltatás aktiválása ( tudtommal??) el sem érhető az országomból.Jellemzően USA, Kanada a felhasználási területe.Íme a lepattintó szöveg:

"PayPal’s Guest Checkout are unfortunately not eligible for purchase protection. Purchase protection doesn’t cover guest checkouts.For future reference, all payments using a PayPal account are processed securely and eligible for purchase protection. If you have any issues with a purchase made with a PayPal account, you can contact us here and we’ll ensure you are fully protected for your purchase. Thanks for your understanding and cooperation!"

Attól pedig továbbra is heveny agyf@szt kapok, hogy az illetékes osztály gyakorlatilag elérhetetlen.És az is áll, hogy ha nem szaladgálok, meg kontaktolok vadul az USA kereskedővel a kár összege jelen pillanatban 1100USD vel több lenne.Továbbra se hiszem, hogy ez egy normális eljárási rend lenne.

[ Szerkesztve ]

(#39044) Vjankovics82 válasza V/ (#39042) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Tegnap ezt írták vissza:

(#39045) V/ válasza Vjankovics82 (#39044) üzenetére


V/
Topikgazda

A jelszó cserét nem lehet e-mailben rendezni. És az első e-mailben a megszólítás a Dear és a neved volt?

[ Szerkesztve ]

(#39046) Peter.70 válasza V/ (#39037) üzenetére


Peter.70
őstag

Sajnos én sem beszélem angolt :)

(#39047) Vjankovics82 válasza V/ (#39045) üzenetére


Vjankovics82
senior tag

Igen a nevem volt!

(#39048) FingR86


FingR86
őstag

egy kis segítséget szeretnék kérni:

paypal.me be van állítva és folyamatosan érkeznek rá különböző országokból különböző pénznemekben kisebb értékű összegek.

nem is volt ezzel korábban probléma, mindig abban a pénznemben kértem a könyvelését, amiben küldték.
nem kértem a konverziót forintra.

de egy jó ideje egyre több minden érkezik forintban és nem az az összeg amit küldtek (kevesebb), holott a küldő ugyanúgy mondjuk euróban küldi az összeget.

ez egy ember utalási története:

[ Szerkesztve ]

(#39049) V/ válasza #16729600 (#39043) üzenetére


V/
Topikgazda

Tudom azt írtad hogy ne kérdezzelek. Ez amit írnak az az amikor valaki nem a Paypal fiókjába belépve fizetve, hanem pl. az eBay- fizet és nincs PayPal regisztrációja és bankkártyával fizet, ekkor mivel az eBay fizetési kiszolgálója a PayPal az ő kártyaadat bekérő oldala jön, azon keresztül fizetsz és ez vendég fizetési mód.
Ez hasonló amikor az áramszolgáltató számláját fizeted, jön az OTP fizetési kliense, de ott sem kell OTP-s nek lenni, bárki fizethet.

Lényeg az, hogy ha belépsz a PayPal fiókra és őket használtad, ott kell lenni a két tranzakciónak, azoknál, azokra lehet a PayPal-on belül a jogtalan fizetésre indítani dispute-t.

Ha ott van akkor nem vendég tranzakció volt,
Ha nincs, akkor a bankkártya adatokat megadva fizettek egy olyan helyen ahol a PayPal-tól veszik igénybe a kártyabeviteli fizetési klienst.
Ekkor nincs hozzá köze a PayPal-nak és amit LuckyL is írt az a megoldás, bankkártya panaszt kell benyújtanod a bankodhoz a bankod attól a cégtől fogja visszakövetelni a pénzt ahova az megérkezett.

Légy szíves gondold át amit írtam, mert ha nem a PayPal fiókon keresztül történt a vásárlás akkor ők nem hibáztak semmit.

[ Szerkesztve ]

(#39050) V/ válasza FingR86 (#39048) üzenetére


V/
Topikgazda

Amiben küldik azok a devizák is aktiválva kell hogy legyenek, a forint és € az látszik.
És nálad a PayPal.me milyen pénzfogadásra van állítva?
A személyes tranzakcióknál is van változás a díjazásban. Lásd itt

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.