Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38351) spileraaa válasza V/ (#38350) üzenetére


spileraaa
senior tag

tolmácsot nem tudok szerezni
így ez nem járható út számomra

milyen gyakran vannak módosítások?

mert max kivárom hogy ujbol sikerüljön sms nélkül is belepjek mert kb 20$ van rajta

addig is csinálok új fiókot az új számomra és új e-mailre

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#38352) V/ válasza spileraaa (#38351) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs valami rendszer, tavaly még ehhez az ellenőrzéshez volt más módszer is, most akár magyar akár más nyelvű oldal, csak ez van.
Az nem jó ötlet, mert csak két fiókod lehet egy személyes és egy üzleti, nem lehet valamelyikből csak 2. Az ellenőrzések során a rendszer összetudja kötni a kettőt azonost akkor mindkettő zárolásra fog kerülni és akár le is tilthatnak.

(#38353) Gyöngyi21


Gyöngyi21
újonc

Szia.

A PayPal-os utalás bankkártyámra miért jön meg hamarabb mint a visszatérítés?

Pénteken igényeltem a visszatérítést (amit feljebb említettem, hogy felraktam a PayPalre a pénzt, majd visszaigényeltem), időközben hétfőn érkezett még 3000 Ft a PayPal számlámra amit aznap el is utaltam a kártyámra, és ma reggel már meg is érkezett.

A visszatérítést mindenképp megfogom kapni? Elvileg holnap lesz a 4 munkanap.
Ha holnapig sem jön meg, mit lehet tenni?
Sok pénzről van szó (legalábbis nekem sok!) és nem szeretném ha elveszne.

(#38354) V/ válasza Gyöngyi21 (#38353) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem a számolásod, pénteken igényelted, a 2-4 banki munkanap amivel számolhatsz az hétfőtől indult. Ma van a 2. nap, de még csak 10:00 múlt, 17:30-ig sok minden történhet vagy csütörtök délutánig.

[ Szerkesztve ]

(#38355) mp54


mp54
senior tag

Félek a Paypal számlámhoz csatolni a forint bankkártyámat, mert időnként nagyobb összeg van rajta és nehogy lenyúlják....
Praktikus lenne a csatolás, mert tudomásom szerint csak ekkor választhatom azt a lehetőséget, hogy a saját bankom váltsa a forintot devizára (ez jobb nekem...), ne a Paypal !
Összefoglalnátok, miért nem kockázatos a csatolás? Mit tegyek és mit ne tegyek?
Kösz!

(#38356) V/ válasza mp54 (#38355) üzenetére


V/
Topikgazda

A félelmed alaptalan.Szerinted csak úgy belép valaki a Paypla rendszerében és figyeli hogy ki mikor tesz rá pénzt a bankkártya mögötti számlára és amikor sok pénzt talál akkor leszedi?
Akkor már inkább a hitelkártyákat kell felderíteni mert azokon mindig van pénz. Ellentétben a filmekkel nem olyan egyszerű ezt a rendszert "feltörni".
Hasonló védelem van mint egy banki számla regisztrációnál, kártyahasználatnál.
Ha beállítod a kétlépcsős belépési védelmet akkor még nagyobb biztonságban vagy.
Egyébként a bankodnak is jót kell állni, ha jogosulatlan fizetés történik a bankkártyáddal és nem te tetted közé az adatokat.
Jól tudod csak bankkártyánál van ilyen lehetőség.
Kezdetektől (2009) kártyát használok fizetésre, semmi gond nem volt a PayPal viszonylatába ezzel.
Bővebben az Összefoglaló 2-es, 3-as és 4-es pontjai.

(#38357) agroman válasza mp54 (#38355) üzenetére


agroman
senior tag

a fizetesi lancban te vagy a lengyengebb lancszem. felraksz egy warez cuccot vagy vmi illegal dolgot es vele egyutt megkapsz egy keyloggert es hiaba biztos a Paypal, ha tudjak a felhasznaloi neved es a jelszavadat is..
Ha olyan a bankod es nem tudod elkuloniteni a kartyas penzt, akkor hasznald valamelyik fintech ceg kartyas rendszeret. pl. Revolutra csak akkor raksz fel penzt mielott fizetnel.
es a PP-be a Revolut virtualis kartyajat regisztralod es arrol fizetsz.

------

(#38358) spileraaa válasza V/ (#38352) üzenetére


spileraaa
senior tag

szerencsére hamar változót valami
mert most be engedett lepni egyből

gyorsan le is cseréltem a mobil számot a frissre

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#38359) V/ válasza spileraaa (#38358) üzenetére


V/
Topikgazda

Előzőleg nem egy másik eszközről léptél be a megszokottól eltérően és akkor azért kérte ezt a megerősítést?

(#38360) thomasa


thomasa
senior tag

Úgy néz ki scammer áldozata lettem, amit kaptam Kínából paypallal fizetve egy ócskaság, ami teljesen nem az amit rendeltem. Indítottam dispute-ot, a PP azt szeretné, hogy küldjem vissza. Na mármost mi a garancia, hogy átveszi a másik fél? Érdemes ezzel vesződni, vagy még a postát is bukom visszafelé? Köszönöm.

(#38361) V/ válasza thomasa (#38360) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha feladod a posta költséget már igényelheted is vissza és 5 napon belül megkapod, így azt nem bukod. Ha nem veszi át és nem a javadra dönt a PayPal csak az eredeti vásárlásnál kifizetett összeget bukod, vagy nem.

(#38362) spileraaa válasza V/ (#38359) üzenetére


spileraaa
senior tag

véletlenül bekapcsolva maradt a vpn

de jelenleg is úgy próbáltam hogy közben ment a vpn de most be engedett lepni

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#38363) V/ válasza spileraaa (#38362) üzenetére


V/
Topikgazda

Ja, azt nem igazán szeretik.

[ Szerkesztve ]

(#38364) fulton


fulton
addikt

Sziasztok

Hol tudom én megtalálni a paypal fiókomban jelenleg azt, hogy a bankon keresztül történjen az átváltás ha fizetek? (mindig)

[ Szerkesztve ]

(#38365) V/ válasza fulton (#38364) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal árfolyam legyen használva

(#38366) fulton


fulton
addikt

Elnézést, köszönöm

(#38367) thomasa válasza V/ (#38361) üzenetére


thomasa
senior tag

Köszönöm, sajnos arra megvan az esély, hogy nem igazolja vissza, mert eleve scammer. Csak abban bízok, hogy többen bejelentették már, és kapcsolt a paypal, hogy mi a helyzet.

(#38368) Cobrusz


Cobrusz
senior tag

Sziasztok.
Paypal fiókomhoz régebben beállítottam a 2-step verificationt.
Viszont telefon eladása előtt csináltam egy resetet.
Ugye fent volt a "Google hitelesítő program"
Gondoltam a telefon szinkronizál mindent ,de az új telefonra mikor felraktam rájöttem ,hogy nem.

Valaki tudna ebben segíteni, járt már vki így?
Paypalnak ma írtam de eddig nem jött válasz...
Ami kint van szám ügyfélszolgálat az ingyenes vagy drága mulatság hívni? :U

Köszönöm

(#38369) V/ válasza Cobrusz (#38368) üzenetére


V/
Topikgazda

Más is járt így, ilyenkor ki kell kapcsolni ezt védelmet és az új telefonról aktiválni a hitelesítő alkalmazást.
Most neked is az lehet a megoldás hogy felhíni őket, kikapcsoltatni a belépési védelmet. Egy írországi számot hívsz, 5 percen belül rendeződhet, de angolul kommunikálnak. Nem ingyenes telefonszolgáltatódnak fizetsz percdíjat.
00353 1 436 9111 Magyar idő szerint 09:00-17:30

[ Szerkesztve ]

(#38370) Cobrusz válasza V/ (#38369) üzenetére


Cobrusz
senior tag

Igen miután egész nap ilyeneket olvastam, most már tudom...
THX :R

(#38371) Blue Eagle


Blue Eagle
őstag

Sziasztok!

eBay-en az eladó téves árúküldés miatt fizetne nekem vissza pénzt. Már korábban is volt ilyen nem egyszer, de ők soha nem kértek tőlem PayPal számlát. Gondolom az ő beérkezett fizetések előzményekből olvasták ki az adataimat.
Most mi a túrót adjak meg ennek a szóban forgó csókának? Megírtam neki, hogy keresse ki ő is az előzményeiből. De tényleg! Mi az én PayPal számlám ill. annak száma?

(#38372) V/ válasza Blue Eagle (#38371) üzenetére


V/
Topikgazda

Az e-amil címed amivel belépsz.

(#38373) Blue Eagle válasza V/ (#38372) üzenetére


Blue Eagle
őstag

Nem gondoltam volna. Köszönöm!

(#38374) mp54


mp54
senior tag

Küldeni fognak nekem egy Paypal invoice.t, amit ki kell fizetnem. Honnan fogom tudni, hogy megérkezett, hol keressem?
Kösz!

(#38375) V/ válasza mp54 (#38374) üzenetére


V/
Topikgazda

E-mail

(#38376) mp54


mp54
senior tag

Küldtem Paypal egyenlegemre bakszámlámról (Unicredit) átutalással forintot. Utaláskor a közleménybe bemásoltam a Paypal által megadott hosszú, főleg betűkből álló "kód"-ot
Ma reggel a pénz a számlámról elment. Meg fogom én így ezt kapni? Mennyi idő múlva?
Kösz!

(#38377) pisti124


pisti124
csendes tag

Sziasztok lenne egy olyan gond hogy megszüntettem a bankkártyáimat az ersténél most unicredites vagyok. Csatoltam a kártyámat a paypalon az sikeres is volt de bankot nem enged csatolni hiába írom be a bank pontos nevét és a számlaszámomat.
és hiába van csatolva a kártya nem enged utalni a számlámra. már vártam 2 napot és még mindig azt írja ki hogy próbálkozzak később. Volt valakinek hasonló problémája?

(#38378) V/ válasza pisti124 (#38377) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártya és a számla külön dolog. Ha nem tudod a bankszámlaszámot hozzáadni, akkor természetesen nem tudsz arra pénzt kiküldeni.
Legutóbb valai Explorert akart hasznáálni annál nem ment amikor Edge-re váltott akkor sikerült neki. A VPN és reklámblokkoló használat is okozhat problémát. És gondolom a pénzforgalmi forintos Unicredit számláról van szó.
Ha nem sikerül akkor telefonon kell segítséget kérned.

[ Szerkesztve ]

(#38379) V/ válasza mp54 (#38376) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utalás után a pénz megjelenése az egyenlegen 1-3 munkanap

(#38380) mp54


mp54
senior tag

Próbáltam Trustly-val pénzt küldeni Unicredit-es számlámról az egyenlegemre, de azt írta:
"a számla zárolva van, keresse fel bankját". Más normál utalást tudok csinálni! Mi lehet?
Nincs csatolva se számla, se kártya...Kellene?
Kösz!

(#38381) V/ válasza mp54 (#38380) üzenetére


V/
Topikgazda

Banki probléma tényleg tedd az amit írt, egyeztess velük. Lehet hogy az Unicredit változtatott a rendszeren és a Trustly-n keresztül nem tudsz belépni. Volt már ilyen.
De ha nem Trustly-vel utalsz hanem az Unicredit Netbankodon keresztül az rá megy, de hosszabb az idő az egyenlegen való megjelenésnek.

[ Szerkesztve ]

(#38382) thomasa válasza V/ (#38361) üzenetére


thomasa
senior tag

Na a feladással is bajban vagyok, a cím csupa kínai, az ajánlott szelvényre esélyem sincs tollal felrögzíteni. :(

(#38383) V/ válasza thomasa (#38382) üzenetére


V/
Topikgazda

Kérjél angol "fordítást".

(#38384) Gyöngyi21


Gyöngyi21
újonc

Szia.
Még mindig nem jött meg a visszatérítés! :(
Ilyenkor mit lehet tenni?
Tranzakcióazonosító van, menjek be az OTP bankba és kérdezzem meg őket, vagy a PayPal ügyfélszolgálatot hívjam?

(#38385) V/ válasza Gyöngyi21 (#38384) üzenetére


V/
Topikgazda

Honnan tudod hogy nem kaptad meg?

(#38386) Gyöngyi21


Gyöngyi21
újonc

Nincs rajta a bankszámlaszámomon az egyenleg 4 munkanap után sem.

[ Szerkesztve ]

(#38387) V/ válasza Gyöngyi21 (#38386) üzenetére


V/
Topikgazda

A Netbankban nézted? Mert erről sms nem megy. A PayPal-tól elment a pénz, ők csak azt tudják mondani, az OTP telefonos ügyfélszolgálata meg látja ha megérkezett, de még nem került könyvelésre, ezt a banki ügyintéző biztos hogy látja.

(#38388) Gyöngyi21 válasza V/ (#38387) üzenetére


Gyöngyi21
újonc

Netbankban néztem.
Rendben akkor felhívom őket.
Köszönöm

(#38389) thomasa válasza V/ (#38383) üzenetére


thomasa
senior tag

Köszönöm, ez jó ötlet. Végül is a kandzsi angolul is ugyanazt jelenti. Többet nem tehetek, majd jelzem mi lett a vége tanulságként. Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#38390) Gyöngyi21 válasza V/ (#38387) üzenetére


Gyöngyi21
újonc

Felhívtam az OTP bankot, elvileg semmilyen utalást nem kaptak az adott összeggel, így nem ők ülnek a pénzemen hanem a másik bank.

(#38391) GAbre


GAbre
veterán

Üdv!
Kérdésem ki lehet tolni,a paypal ticket idejét jobban?
Rendeltem vmit,gyanúsan olcsón,és 1 hétig se történt postázás,se nem tudtam elérni a megrendelésem.
Végül az oldal is elérhetetlen napok óta.
Nyitottam 1 ügyet,másnap érdekes módon kaptam nyomkövetési számot,azaz akkor adták fel,ha feladták.
Mivel kínából jön,nem hiszem,hogy valós az oldal igérete,hogy 1-2 héten belül érkezik.
De csak 20 napig él a ticket.
Ki lehet tolni a ticketet,vagy ha paypal-ra terjesztem ki,akkor hetekig kitolják a dolgot?
Vagy így próbál trükközni a csaló,hogy feladott 1 csomagot,de ticket lezárása után már nem lehet reklamálni,és paypal meg mint vevőt esetleg nem néz,mert van 1 track number?

Az okés,rendeltem 4k-s mobil 14" kijelzőt 10 dolcsiért.+ 14 a pk.
De ha üres a doboz,vagy törött vagy vmi,akkor a közbelépés után még tudok reklamálni,hogy valóban átvettem,de nem az volt benne vagy vmi?
Az oldal maga 1 új oldal volt,paypal nélkül nem is rendeltem volna.

[ Szerkesztve ]

Avatar

(#38392) V/ válasza GAbre (#38391) üzenetére


V/
Topikgazda

Hol történt a vásárlás? Ott nem volt vásárlói védelem? Ha megnézed egy nyomkövető oldalon akkor látsz mozgást annál a számnál?
Nem lehet hosszabbítani, csak úgy lesz hosszabb hogy a 19. napon kéred a PayPal közbelépését. Az hogy van nyomkövetési szám az nem elegendő, látni kell kézbesítési bejegyzést.
Így fogalmaznak: a fizetést fogadó fél a PayPal számára időben nyújtson be bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy kiszállította a vásárlónak a vásárlás tárgyát képező terméket/elvégezte a vásárlónál a vásárlás tárgyát képező szolgáltatást,

Egy befejezett dolgot kell igazolnia, az van kiszállítva a vásárlónak amit át is vett, addig csak kiszállítás alatt áll.

Ha azért reklamáltál mert nem érkezett meg és azt visszavonod, azután a hibás teljesítésre lehet másikat indítani.
Vagy át lehet minősíteni:
Bizonyos esetekben a PayPal engedélyezheti, hogy Ön szerkessze vagy módosítsa a Reklamációt, de kizárólag akkor, ha részletesebb információt szeretne megadni, vagy ha a Vitaeljárás/Reklamáció okaként a „Nem érkezett meg” helyett a „Jelentősen nem felel meg a leírtaknak” okot szeretné megadni. A fenti eseteken kívül a Reklamáció a benyújtást követően nem szerkeszthető és nem módosítható.

[ Szerkesztve ]

(#38393) Kal-El


Kal-El
senior tag

Sziasztok!
Érdeklődnék, ha nem eBay-es vásárlás volt PayPal-on keresztül, akkor a fizetéstől számítva mennyi ideig lehet dispute-ot (vitát) nyitni? Mert eBay-en ez 45 nap. És a dispute megnyitása után még 20 napig lehet claim-é (követeléssé) eszkalálni a dispute-ot, hogy refundot kérjünk, ez láttam itt a PayPal összefoglalóban, de eBay esetén is ugyanez van.

Azért kérdem, mert volt egy vásárlásom még november 17.-én és jó lenne pontosan tudni, hogy meddig várjak/várhatok a szállítás megérkezésére, mielőtt bármit tennék. De gondolom azért a határidő lejárta előtt 1 héttel érdemes dispute-ot nyitni, nem közvetlen a lejárat előtt. Viszont így a 45 nap + 20 nap várakozási idő helyett 1 héttel kevesebb idő marad, hogy megérkezzen közben a csomag, tehát talán mégis csak jobb, ha a lejárat előtt indítjuk a vitát. Nem hiszem, hogy 2 hónap alatt nem jön meg egy csomag. 99%-ban meg kell érkeznie, ha addig nem jön meg, akkor nagy valószínűséggel az után sem fog.

(#38394) GAbre válasza Kal-El (#38393) üzenetére


GAbre
veterán

Fél éves védelem van paypalban,ha jól tudom.

Avatar

(#38395) mufi


mufi
senior tag

Sziasztok,

a következő a probléma: ebayen kolléga eladott egy terméket, zárolták az accountját így már nem tud belépni, paypalon pedig "hold" státusza van a pénznek. Jönnek az emailek az email címére, hogy a vevő vissza szeretne kapni a pénzét, de sajna a paypal tranzakciónál nem látni/nincs emai cím a vevőtöl, de még telefonszám sincsen.
A kolléga vissza szeretne kapni az áuját, de nem tud kapcsolatba lépni a vevővel. Írt már email a paypalnak ezzek kapcsolatban, már több mint 2 napja, de nincs válasz.
Ha esetleg tudjátok hogy tudna felvenni paypallal a kacsolatot, hogy megkapja a vevő elérhetőségét, gondolok itt emailre, telefonra akkor legyetek szívesek segíteni.

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#38396) agroman válasza mufi (#38395) üzenetére


agroman
senior tag

"Magyar idő szerint 09:00-17:30 : TEL: 00353 1 436 9111"

------

(#38397) V/ válasza Kal-El (#38393) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay-en 30 nap. De a várható szállítási idő végétől számolva és 21 napig élő.
A PayPal-on 180 nap a vásárlás napjától számolva és a megnyitás után maximum 20 nap amíg lehet a PayPal beavatkozását kérni, claim.
Valahonnan kell lenni információdnak a várható szállítási időről, ha van, azután kezdj el reklamálni, mert addig el is utasíthatják azzal, hogy szállítás alatt van.

[ Szerkesztve ]

(#38398) V/ válasza mufi (#38395) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eBay nem adja már át az e-mail címeket a PayPal vásárlási történetbe, de azért kattintson rá a bejövő pénz tétel sorára és lehet hogy lát címet vagy pénz visszaküldési lehetőséget.
Több féleképp lehet felvenni a kapcsolatot a PayPal-al ha belép akkor látja a lehetőségeket, lehet nekik írni a témát kiválasztva üzentet, lehet nekik telefonálni, itt az Összefoglaló végén Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz résznél vannak tippek.
Bár a legtöbb cégbél a Help részhez építik be az elérhetőségi lehetőségeket, itt is:
5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése
Belépés.
Felül Help (Súgó) link vagy alul a CONTACT US (Kapcsolatfelvétel) és ott Email us

[ Szerkesztve ]

(#38399) Gyöngyi21


Gyöngyi21
újonc

Szia.
Lehetséges, hogy a trustly nem megbízható?
Mert a PayPal ügyintéző szerint vissza lett terítve.

(#38400) V/ válasza Gyöngyi21 (#38399) üzenetére


V/
Topikgazda

Kb én is ezt írtam. De akkor tisztázzuk. Ha Trustly-n keresztül töltesz fel akkor belépsz az OTP oldalára és onnan lényegében utalsz a Trurstly-n keresztül a saját bankszámládról a PayPal bankszámlájára.
Vissza az út 3 bankot érint, érdeklődtem, volt akinek 10 napba telt ez a fajta pénz vissza, én az optimistább becslést adtam meg.
Arra nem lett volna lehetőség hogy az egyenlegre megérkezett pénzt a saját bankszámládra direkt küldd vissza a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.