Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39551) V/ válasza st3v3np3t3r (#39550) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ne írj á betűt, de szerintem már blokkolt.Vagy amit már írtam ez a bakszámlát eleve virtuálisnak veszi a rendszer és azért nem megy automatikusan a hozzáadás. Egy telefon, feloldják a blokkolást és hozzá tudod adni, a magyar számukat hívd. Holnap 9:00-től., ha az á kivétele után sem megy most.

[ Szerkesztve ]

(#39552) st3v3np3t3r válasza V/ (#39551) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

se a-val se á-val nem megy

ez a telefonszámuk 17777944?

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39553) V/ válasza st3v3np3t3r (#39552) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen. De kérj előtte kódot. ÖF, Tippek 6. pont

[ Szerkesztve ]

(#39554) vegyszer


vegyszer
addikt

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
GB oldalon rendeltem egy MicroSD kártyát 5 héttel ezelőtt. Még fél sem adták. Írtam, hogy most akkor WTF? Erre jön a válasz, hogy ha február 20 előtt fizettem, akkor március 6-ig feladják. Hát én 11-én fizettem, de azóta se indult meg. Gyakorlatilag az elállás lehetőségét fontolgatom.

De erre a GB-os ügyfélszolgálat nem akar reagálni. Pontot ajánl, ha várok tovább. Ezzel lehet menni a PayPal felé, hogy 5 hét alatt tracking number sincs nem hogy termék? Vagy egy esetleges "bejelölöm elköldöttnek, hogy lenyugodj a pics@ba" esetén, ha mégse jön meg időre, akkor nem tudok hibajegyet nyitni újra erre?
Mert nem szeretek a feladásra ennyit várni. Mikorra lesz ebből termék?

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#39555) V/ válasza vegyszer (#39554) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt inkább a Gearbest topikban kellene kitárgyalni, de van raktári készlet hiány és ez szokott az eljárás lenni és mindig az üzletnél kell az elállást kezdeményezni és náluk is működik ez.
A PayPal ebben nem tud segíteni mert ez még nem tartozik a vásárlói védelem kategóriába. Amit nem adnak fel arra nem lehet meg nem érkezett dispute-t nyitni.
Én vártam amikor hasonló eset volt.

[ Szerkesztve ]

(#39556) cocka válasza V/ (#39551) üzenetére


cocka
veterán

Akkor egy nagy kalap fos a rendszerük, ha ennyi miatt is blokkol.

Eleve minek blokkol? Ki az, aki tömegesen odatrollkodik több száz számlaszámot csak úgy? Amiket ráadásul ellenőriztetni is kell.

(#39557) V/ válasza cocka (#39556) üzenetére


V/
Topikgazda

Ékezetes betűk és különleges karakterek kezdetektől nem voltak írhatok, bár ez a számlanév csak a neked a fiókodba jelenő kiírás így nem lenne jelentősége.
Országoktól függően változik a bankszámla funkciója, van ahol lehet fizetésre használni és van ahol csak az egyenlegről való pénzkiküldés funkcióhoz lehet használni. Amikor hozzáadod akkor más az ellenőrzési módszer.
Az első számla általában nem problémás -a karakter mizériát kihagyva-, de van olyan aki (nem magyar reg) takarékbetét számlát, vagy nálunk egy bankkártya alszámlát akar hozzáadni. Az első azért nem jó mert arra csak rámehet pénz és nem lehet fizetni róla, az utóbbi esetén meg nem tud visszafelé pénzt fogadni. Azoknak is ez az üzenet jöhet.
Magyar magánszemély esetén nem igazán jellemző a több bankszámla, ami indokolná akár egy másik számla hozzárendelését.
A PayPal-ra is vonatkozik az hogy nem lehet azonosítatlan számla és a pénzmosás elleni szabályozás is. Kialakítottak egy ellenerőzési eljárást és valószínűsítem hogy ezzel "kényszerítik" a fiókhasználót arra hogy egy ellenőrzött személy legyen belőle.
Háttérben még ott van az szabályuk hogy virtuális bankszámla nem csatolható, erről is írtam már, így az online bankok számlái mint például a Gránit bank eleve megakad az automata rendszerben, lehet hogy emberi ellenőrzés után lehetséges hozzárendelni. Azért feltételes módban írtam, mert volt akinek első számlaszámként simán sikerült hozzáadni.
Nekem leve abba a sorrendben ment a dolog hogy regisztráció, adatok igazolása okmányokkal, kártyahozzáadás, megvártam amíg a kártya megerősítésével el lettek törölve a limitek és azután adtam meg a forintos bankszámlaszámot.
Amikor az USA számlát adtam hozzá akkor persze jött az a később próbáljam üzenet, de azt tetem amit célszerű felvettem velük a kapcsolatot és meg lett oldva.

Lényeg az hogy nem feltétlen rendszerhiba ha valahogy arra irányítanak hogy személyes kontaktusba kerülj velük és ne egy azonosítatlan, akár kitalált személy mozgasson pénzeket.

(#39558) atala válasza V/ (#39547) üzenetére


atala
addikt

Én mondtam a Telenornak, hogy a Paypal szerint jól működik a rendszerük. Azt mondták, hogy az lehet, hogy a Paypal valóban rendesen kiküldi az SMS-t, de a Paypal-nek a szolgáltatójánál lehet valami gebasz, hogy pl a 30-as hordozott számnál nem a Telenorhoz fut be az sms, hanem a Telekomhoz. Tehát nekik kellene valami tenni.

(#39559) V/ válasza atala (#39558) üzenetére


V/
Topikgazda

Hazugság, mert a Telenor felé a PayPalnak a Telenor a szolgáltatója.Telenor simről jönnek az sms-ek. Ők nincsenek szinkronban a hordozott telefonszámok adatbázisával, mert az akkor automatikusan küldi a megfelelő irányba. Ha esetleg megnézed hogy milyen számról érkezett ezelőtt szerintem az nem Telekom szám volt.
De ezeket a köröket hidd el lefutottuk, már, sőt nekik is el lett küldve megfelelő magyarázattal hogy miről van szó, mi a probléma. Csak az ő esetükben van ilyen gond, a többinél, Vodafone, Telekom, DIGI és UPC nincs ilyen a hordozott számokra probléma.
2018 novemberében szintén volt ilyen probléma akkor a Vodafone számok esetén jött elő, azt a Vodefone megoldotta, nem a PayPal, mivel ők a 70-es számról küldözgették az sms-eket, amelyek nem jutottak el a felhasználókhoz.

[ Szerkesztve ]

(#39560) darvinya válasza V/ (#39518) üzenetére


darvinya
titán

PayPal háttércsoport válaszolt, hogy kövessem a leírást a vita indításhoz.
Ami eddig sem működött. [kép]
Válaszoltam email-jükre, hogy nem lehet indítani vitát, stb.
Olyan érzésem, hogy magát PayPal-t is meghekkelték, mert csak ennél a számlánál nem működik a Megszakítás gomb.
Magyar számon lévő ügyfélszolgálat tud segíteni?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39561) st3v3np3t3r válasza darvinya (#39560) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

valami biztos van a paypal-lal, mert a mai napig nem történt nálam sem semmi megoldás a számlám zárolásával kapcsolatban... pénteken írtam nekik, akkor jött valami automatikus válasz,azóta semmi
kép link
Probléma megoldásra bankszámla csatolást kér, de lassan 1hete nem enged bankszámlát csatolni a rendszer

utoljára a cdkeys.com oldalon vásároltam a fiókommal(korábban is használtam ott), ez után zárolták...

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39562) vesir


vesir
tag

Ma volt egy jóváírásom, miszerint:
"$36.32 USD;PayPal Posting Date:Mar 16, 2020;Payment from:Paypal;Refund for Pricing issue 19 August 2019 to 5 March 2020, when the User Agreement was corrected."

Átváltottam az egészet 10 678 HUF-ra, majd nemrég megjelent egy ugyanilyen USD összegű levonás, miszerint:
"$36.32 USD;PayPal Posting Date:Mar 16, 2020;Payment to:Paypal;Correction to Refund for Pricing issue 19 August 2019 to 5 March 2020, when the User Agreement was corrected."

Mindezzel csak az a baj, hogy az átváltás miatt most buktam 378 forintot, mert ugye ezt a levonást HUF-ból konvertálta vissza USD-re. Ilyenkor mit lehet tenni? PayPal önkényesen ír jóvá majd von vissza "Pricing issue" címszó alatt összeget, majd még én bukok rajta ha át mertem váltani?

[ Szerkesztve ]

(#39563) V/ válasza vesir (#39562) üzenetére


V/
Topikgazda

Honnan jön ez a 378 Ft különbség? Nem látok csak egy forint összeget és két azonos $36.32-t

[ Szerkesztve ]

(#39564) vesir válasza V/ (#39563) üzenetére


vesir
tag

Átváltottam az eredeti $36.32 USD összeget 10 678 HUF-ra, majd amikor levont ugyanekkora USD összeget, azt már a HUF egyenlegemből tette, mert ugye USD egyenlegem már nem volt. Ez a HUF to USD 11 056 HUF-ba került, tehát 378 HUF-fal többe.

(#39565) V/ válasza vesir (#39564) üzenetére


V/
Topikgazda

Most akkor nem tudtál arról hogy itt is, mint bankoknál kétféle deviza árfolyam van?
A mikor fizetsz akkor azt tekintjük a banki devizaeladási árfolyamnak, amikor átváltod vagy kiküldöd a bankszámládra akkor azt az árfolyamot meg devizavételi árfolyamnak. Ez utóbbi mindig alacsonyabb.
Mi a csudáért váltottad át forintra ha egyébként $-ban költöd el? Semmi értelme.

(#39566) vesir válasza V/ (#39565) üzenetére


vesir
tag

Miert ne tudtam volna rola? Nem ez a kerdes, hanem, hogy miert vonta le azt az osszeget nehany ora elteltevel, amit korabban “Pricing issue” cimszo alatt jovairt. Tekintve, hogy ezt a tranzakciot nem en kezdemenyeztem, ugy lenne korrekt ha ugyanannyit vonna le, amennyit atvaltottam, nem pedig a vegen meg en jojjek ki szarabbul. Atvaltani meg azert szoktam, hogy forintban tudjam kovetni, hogy miert mennyit fizetek a kesobbiekben. Vagy ha USD zsebbol fizetek, akkor is irja, hogy az forintban mennyi?

(#39567) V/ válasza vesir (#39566) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, a Balance vagy Egyenleg szöveg alatt ha forint az alap értelmezett deviza, akkor mindig átkonvertálva írja ki a más deviza egyenlegen lévőket.
Van font és van forint is de alul a Total az fontban van kiírva:


Hasonló a mostani felületen is.

Nem egészen értem már amit írsz.
Kaptál refund-ot valamiért. Aztán ezt visszavonták. Ha nem váltod át, akkor nem buktál volna semmit, mert a 36.32 USD-t vonták vissza, nem a forint összeget. A különbözet a két érfolyam közti különbözet, a visszaváltás nem a "devizavételi" árfolyammal történt.

(#39568) vesir válasza V/ (#39567) üzenetére


vesir
tag

Igen, azert valtottam at, mert gondoltam nem fogjak visszavonni meg aznap. Irok nekik, hogy ezt miert tettek, koszi a segitseget!

(#39569) updog


updog
senior tag

Sziasztok!

Jelen beállítással tudok olyat Paypalon hogy forintszámláról / kártyáról feltöltve euroban "tároljam" a pénzt? Mi ennek az ésszerű korlátja? Nem árfolyamnyerészkedés miatt, sokkal inkább egy kis-közepes biztonsági tartalékot akarok.

"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"

(#39570) V/ válasza updog (#39569) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem takarékbetét-számla de persze megoldható. Viszont ők sem ajánlják.Az sem árt ha fiókod teljes, igazolt úgy hogy a személyes adataidat is igazolod okmányokkal, mert adott esetben pont amikor szükséged lenen a pénzre akkor fogják kérni és ez az ügyintézés több napig is tarthat. Bankkártya is legyen hozzárendelve, mert az a teljes fiók.
Annyit tudj ha € marad az elsődleges akkor a legközelebbi €-os vásárlásnál onnan fogja leszedni a pénzt.
Kártyáról nem tudod az egyenleget feltölteni. Utalsz az egyenlegedre a forintot, azt az egyenlegek közt konvertálva €-vá alakítod.
Azután elsődlegesnek a forint egyenleget teszed meg és fizetéskor nem fog az €-os egyenleghez nyúlni, mert nem fogja "látni".
Ehhez persze kell a forint is egyenlegként.

(#39571) Predator2


Predator2
addikt

Helló

A helyi kábelszolgáltatónak szeretnék fél évre elő fizetni, így akciós lenne a kábeltévé, és van lehetőség Paypallal fizetni.
Az volna a kérdésem, ha ne adj isten megszűnne a cég, attól még a paypal vissza tudja szerezni a pénzem?

THX

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#39572) V/ válasza Predator2 (#39571) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, erre nincs garancia, azt a szolgáltatóval kötött szerződés alapján a felszámolást intéző céghez, személyhez kell követelésként benyújtani. Ez kívül esik a PayPal vásárlói védelmén, sőt a fogyasztóvédelmi szabályozáson is.
De ilyen még nem volt nálunk, hogy egy szolgáltató felszámolása során az előfizetők kaptak volna vissza valamit.

[ Szerkesztve ]

(#39573) st3v3np3t3r


st3v3np3t3r
veterán

Ez a paypalos telefonálás nem hozott sikert, 5hívásból 5ször angol nyelvű ügyintéző vette fel...és ráadásul kódot sem kaptam az appból

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39574) V/ válasza st3v3np3t3r (#39573) üzenetére


V/
Topikgazda

Angol a kommunikáció nyelve, csak magyar telefonszám miatt magyar percdíj, nem külföldi hívás, a böngészős oldalon mindig jön a kód, az app-ot az ügyintézésre én eleve nem ajánlom.

(#39575) balinlin válasza V/ (#39574) üzenetére


balinlin
senior tag

Az appot csak törlésre ajánlom! :D

(#39576) st3v3np3t3r válasza V/ (#39574) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Akkor esélyem sincs ügyet intézni telefonon, mert nem tudok ilyen szinten angolul beszélni,akkor ez a zárolás feloldása halott ügy marad. Kell egy új PP fiókot csinálnom. Hurrá :((( Én amúgy nem engednék üzemeltetni ilyen-olyan szolgáltatást, aminek nincs az adott ország anyanyelvéhez telefonos és emailes ügyfélszolgálat! :(((

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39577) balinlin válasza st3v3np3t3r (#39576) üzenetére


balinlin
senior tag

Akkor nem lenne kb. semmilyen rendszer jelen nálunk.
Itt többen írták, hogy semmi gyér angollal is meg tudták oldani a problémát, szerintem tegyél egy próbát.

(#39578) st3v3np3t3r válasza balinlin (#39577) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

próbáltam, pár szót tudtam megérteni abból amit mondott... pl. adjam meg a passcode-ot, meg tudtam mondani hogy nem értek angolul és ennyi... ennyiből ki is merült az angol kommunikációm az ügyintézővel... mert persze levélben nem lehet ügyintézni

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39579) aytukabozs válasza st3v3np3t3r (#39578) üzenetére


aytukabozs
addikt

Az androidos translate app-ban mostmár van beszélgetés fordítás is. Nem ér meg 1 próbát?

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#39580) Maksifül


Maksifül
senior tag

PayPal egyenlegen lévő dollárból, hogy lehet a leggazdaságosabban forintot csinálni készpénzben?
Nyilván, ha egyszerűen a PayPal-ról a forintszámlára küldi az ember az USD-t, akkor a bank váltja át forintra /talán középárfolyam közeli összegen/, s akkor még kell fizetni egy csomót a banknak /Erste/, ha fel akarja készpénzben venni az ember a saját számlájáról a forintot.
Esetleg olcsóbb megoldás lehet a PayPal-ról Trasferwise-ra küldeni az USD-t, ott átváltani HUF-ra vagy Transferwise-ról küldeni az USD-t magyar számlára, HUF-ra konvertálva, s utána felvenni a KP-t?

Egyéb ötletek? :R

Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

(#39581) V/ válasza Maksifül (#39580) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a bank váltja, a PayPal csak forintot fog kiküldeni, tehát ők konvertálják.
Ha működik és a PayPal megengedi hogy csatold a Transferwise-től kapott USA számlaszámot, akkor most az lenne az egyedüli megoldás. Néhányuknak működik és van akinek nem adták hozzá. Van leírás az Összefoglalóban és egy kicsit keresgélve a topikban látod hogy miként megy a dolog, az utóbbi időben fis foglalkoztunk vele
Egy biztos hogy akkor lehet esélyed az eddigi tapasztalatok alapján ha a fiókod teljes jogú, tehát van hozzá csatolva bankkártya, magyar bankszámla a személyazonosságodat okmányok feltöltésével igazoltad.
A rendszer nem fogja azonnal engedni, el kell jutni odáig hogy jöjjön az az üzenet hogy nem tudják hozzáadni, próbáld később. Ilyenkor kell telefonos segítséget kérni a hozzáadáshoz.

Ha a pénzed a Transferwise egyenlegen akkor nem kell vele semmit sem tenni, vásárolhatsz, felveheted bankkártyával ők kedvező árfolyamon váltják, nem biztos hogy forintos bankszámlára célszerű kiküldeni, de azt majd látod akkor hogy van-e értelem.

(#39582) borges7


borges7
aktív tag

Én az előbb felhívtam az ügyfélszolgálatot, kissé bele is izzadtam az angol párbeszédbe, de azért megértettük egymást, de úgy néz ki, nem sikerült megoldani a problémát. Illetve holnap teszek még egy próbát, hátha. Az a gond, hogy hiába jó az email+jelszó, plusz az sms-ben, vagy emailben küldött megerősítő kód, be van állítva a kétfaktoros hitelesítés, és azt a kódot, amit az app generál, soha nem fogadja el. Újabban, mert eleinte működött, csak egy idő után nem(pedig az összes többi szolgáltatásnál most is működik, Amazon, Discogs stb). Na most ezt a 2. lépést elvileg megszüntette az ügyintéző, azt mondta nekem a telefonban, viszont mikor megpróbáltam újra bejelentkezni, megint csak kérte...Aztán már a túl sok próbálkozás miatt sem működött, szóval azt tanácsolta a Paypalos ürge, hogy egy nap múlva próbálja meg újra, és ha akkor sem tudok belépni, akkor vegyem fel a kapcsolatot ennek az authenticator-nak(LastPass) a kezelőjével. Volt már valakinek hasonló gondja?

(#39583) atala válasza st3v3np3t3r (#39578) üzenetére


atala
addikt

Megértelek. Én is a lányommal intéztettem el a telefonálást, és nem volt könnyű még neki sem, pedig már elég jól beszél angolul. Sajnos kifogtunk egy olan ügyintézőt, aki annak ellenére, hogy a lányom mondta, hogy nem beszél jól angolul, nem beszélt lassabban, vagy érthetőbben. Azért csak össze hoztuk. Egyedül nem vágnék bele.

(#39584) V/ válasza borges7 (#39582) üzenetére


V/
Topikgazda

Állíttasd le és használ sms-t ha nem Telenornál hordozott számod van. A Googal app azonosítónál volt ilyen hogy módosítva lett a telefon és azután lehalt a belépés ugyanaz volt a hiba amit írtál.

(#39585) darvinya


darvinya
titán

Valós email cím: cs_surveys@paypal-customerfeedback.com

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39586) V/ válasza darvinya (#39585) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez kérdés vagy tájékoztatás? De figyelmen kívül hagyhatod ha nem akarod a valamit értékelni Közvélemény kutatás volt szerintem nem ők csinálták

[ Szerkesztve ]

(#39587) st3v3np3t3r válasza atala (#39583) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Legalább neked volt aki segítsen elintézni, de nekem nincs... Most írtam még egy levelet nekik, ez már a harmadik... És a legrosszabb az, hogy amíg zárolva van, addig lezárni sem engedi :(((

Nem mint ha napi használatban lenne a PayPal fiókom... De akkor is... Én nem akarok amúgy sem bankszámlát a fiókom mellé. A Revolut ideiglenes kártyája van mellé társítva biztonsági okokból, amit befagyasztva tartok, és csak akkor oldom fel, ha kell. A kártyát és a személyi okmányaim feltöltöttem, de a mai napig nem történt meg a feloldás?

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39588) V/ válasza st3v3np3t3r (#39587) üzenetére


V/
Topikgazda

Mennyire ideiglenes ez a Revolut ideiglenes kártyája? A dátum azért egy évnél tovább tart? Vagy hogy van beállítva

(#39589) st3v3np3t3r válasza V/ (#39588) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

még tönb mint 2évnél tovább érvényes vagy amíg nem törlöm a kártyát,elfogadta a kártyát, mert azt kipipálta egyedül a bankszámlát erőltetné még,de nem tudom miért

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#39590) V/ válasza st3v3np3t3r (#39589) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, én másik fajta ideiglenesre gondoltam.
Tudom van ez a hepjük, de mivel arra csak te tudsz pénzt kiküldeni és csak egy előre beírt számsor, akár be is írhatod, aztán 2 hét múlva törlöd vagy hagyod, mert nincs jelentősége. Ott érdekesebb ahol fizetésre is lehet használni a hozzáadott bankszámlát.
Viszont így teljesen igazoltnak tekinti majd a fiókot rendszer.

[ Szerkesztve ]

(#39591) borges7 válasza V/ (#39584) üzenetére


borges7
aktív tag

Mit állíttassak le? és hogyan? Vodafone-os vagyok most, de 20-as(telenortól áthozott) számmal.

(#39592) darvinya válasza V/ (#39586) üzenetére


darvinya
titán

Kérdés lett volna, köszönöm a választ.
Gyanús volt az email cím.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39593) V/ válasza borges7 (#39591) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor tisztázzuk hogy mi a gond. Én amit olvastam úgy értettem hogy nem tudsz belépni a PayPal fiókba.
1. Ha sms-ben kapott kóddal lehet belépni, de most nem lehetséges mert nem kapsz sms-t akkor az sms védelmet kell kikapcsoltatni.
2. Ha valamelyik hitelesítő alkalmazást használsz és nem tudsz a fiókba belépni mert nem fogadja el a kódot, akkor ezt a hitelesítési módot kell kikapcsoltatni.
Ha a kettő közül valamelyik megtörtént és szeretnél kétlépcsős azonosítást akkor a másikat aktiváld mint amit eddig használtál.

(#39594) borges7 válasza V/ (#39593) üzenetére


borges7
aktív tag

2., a hitelesítő alkalmazás kódját nem fogadja el. Na most ezt elvileg kikapcsolták a Paypal-fiókomban, azt mondta az ügyintéző, akivel beszéltem telefonon. Miután ez megtörtént, mondta, hogy próbáljak belépni, de ugyanúgy kérte a hitelesítő app kódot, és ugyanúgy nem fogadta el(lehet hogy azért, mert már túl sok volt a belépési kísérlet rövid idő alatt). Ekkor mondta a tag, hogy várjak egy napot, és próbáljam meg újra, ha úgy se megy, akkor a hitelesítő alkalmazást működtető céget keressem meg, hogy csináljanak valamit.

(#39595) V/ válasza borges7 (#39594) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát nem tudom. Ha ki van kapcsolva a hitelesítés akkor email cím és jelszó kell a belépéshez. A belépés honnan történt volna? A kikapcsolás után egy olyan böngészőből kellene megpróbálni, amiből törölve a PayPal süti és a böngésző gyorsítótár.

(#39596) borges7 válasza V/ (#39595) üzenetére


borges7
aktív tag

PC-ről szoktam használni, mindig a Chrome-mal, akkor ma megpróbálom egy másik böngészővel. Köszi!

(#39597) vp90


vp90
csendes tag

Sziasztok,

hátha tudtok segíteni. Van egy nyitott ügyem paypalen, visszaküldtem a terméket, tölteném fel róla a bizonyítékot és beírnám a követési számot de hibával visszadob a vitarendezési központba. Írtam nekik, erre kaptam egy sablon emailt. Van még valami mód arra, hogy elküldjem nekik a bizonyítékot ?

(#39598) V/ válasza vp90 (#39597) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát ha magyar nyomkövetési szám azt minden különösebb probléma nélkül el kell hogy fogadja, nem a névvel van gond és nem Chrome böngésző?

(#39599) darvinya


darvinya
titán

Pontosan ez most mit jelent?

Thank you for contacting PayPal regarding the invoice INV2-9GX.
From what I can see it was not paid yet. In order for buyer to be protected, please try to avoid paying for the goods using personal payment if you are in doubt use "Payment for an item or service" method and in that case you will be able to open a dispute and track the payment.
If seller insists on "Personal Payment", please be aware that personal payments are not protected and it is on Buyers own risk.

Mert ebből azt szűrtem le, hogy nem baj, hogy nem fizettem.
De akkor miért ír vásárlói védelemről?
Személyesen biztosan nem fizetett.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#39600) vp90 válasza V/ (#39598) üzenetére


vp90
csendes tag

Név ?! Kipróbáltam 4 böngészőt és "rendszerünkben probléma merült fel" üzenettel kidob...

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.