Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38701) V/ válasza Kecsotam (#38700) üzenetére


V/
Topikgazda

Náluk minden rendben van a megszokott válasz. De azt kellene hangsúlyozni nekik, hogy az eredeti 20-as előfizetői számoknál nincs ez a probléma, azok megkapják a PayPal sms-eket.

[ Szerkesztve ]

(#38702) Kecsotam


Kecsotam
tag

Hangsúlyoztam. Beadtam egy online ticketet is a hibáról a telenornál.
Nekem gyanús, hogy 2020 január egytől vannak ezek az SMS problémák.

Sok reményt nem fűzök a dologhoz. 1-2 ember bajával sosem foglalkoznak. Viszont ez így nagyon kellemetlen, mert szükségem lenne a Paypal-re.. Jó lenne ha SMS meg nem érkezés esetén lenne valami másik út...

(#38703) V/ válasza Kecsotam (#38702) üzenetére


V/
Topikgazda

Már leírtam. Ki kell kapcsoltatni a PayPal-al és használd az alkalmazás hitelesítést, a másik védelmi módszerüket.
A Telenor nem akarja, nem tudja megoldani. Akik nem számhordozást használnak azok megkapják, akik maradtak a Vodafone-nál azok szintén megkapják a 70-es számra.
Az új év indításnál elállítódhatott náluk valami, de ezek szerint nem ismerik a saját rendszerüket az embereik.
A PayPal-hoz hiába fordultam, tőlük kimennek az sms-ek és ez igaz is.

(#38704) vegyszer válasza V/ (#38694) üzenetére


vegyszer
addikt

Nekem a hordozott számra még mindig nincs SMS.

Kezd egyre jobban dühítenit...

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#38705) V/ válasza vegyszer (#38704) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont ezt írtam, hogy arra nem kapjátok meg. Tény az hogy a PayPal-tól elindul az sms. Az is tény hogy ha nem számhordozásos akkor meg is érkezik. Azt meg tudod-e tenni hogy egy másik telefonba teszed át és ott a normál gsm menjen, se 3G, se 4G.

(#38706) kovacsroli


kovacsroli
senior tag

Sziasztok,

több éve inaktív, sosem használt paypal fiókomra az előbb érkezett 10.000 HUF. A következő emailt kaptam:
The transfer from your bank account to your PayPal account for the amount of 10,000 HUF is now complete. The funds are now reflected in your PayPal account balance.

A bankszámlám nincs, nem is volt összekapcsolva a paypal-lal és nem is kaptam sms-t a levonásról. Kivonatot nem enged letölteni, így nem tudom, hogy pontosan milyen számláról érkezett ez az összeg és miért.
Sajnos egyáltalán nem értek a paypal-hoz, így segítséget szeretnék kérni.

Hogyan tudom kideríteni, hogy kitől, miért kaptam ezt a pénzt?

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#38707) Kecsotam válasza V/ (#38703) üzenetére


Kecsotam
tag

Igen, köszönöm is a tanácsot. De sajnos nem mindenki van azon a szinten angolból, hogy felhívja elcseverészni őket. Sajnos én is közéjük tartozom.

(#38708) INGJOKE válasza kovacsroli (#38706) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nem mindegy? Költs el gyorsan azt sza... :D :D :D

(#38709) kovacsroli válasza INGJOKE (#38708) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Azért szerintem több szempontból aggályos:
1. ha az emailnek megfelelően valóban az én számlámról jött a pénz, azt jó lenne tudni, hogy mégis hogyan, amikor nincs hozzáadva, és miért legyek benne biztos, hogy a következő nem egy nagyobb összeg lesz?
2. ha valaki random félreutalt akkor pedig visszaküldeném neki, hiszen mi jogon költeném el más pénzét? :F Persze ha pont te vagy ez a random személy akkor a válaszod alapján köszönjük, pelenka lesz belőle ;] :)

Közben megkaptam a kivonatot, ami full üres.
A kérdésem továbbra is él: hogyan deríthetem ki, hogy honnan jött a pénz?

ui.: feladó: "Bank Account"

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#38710) V/ válasza kovacsroli (#38706) üzenetére


V/
Topikgazda

Beléptél a PayPal fiókodba és ott látod az egyenlegen a pénzt? Ha nincs ott akkor átverés volt.
Add már meg azt az e-mail címet, vagy hasonlítsd össze ezekkel:
Ezek a PayPal hivatalos e-mail címei:
service@paypal.com
service@intl.paypal.com
paypal@mail.paypal.com
webform@intl.paypal.com
paypal@e.paypal.com, de ezt csak akkor használják, ha a felhasználási feltételek változnak.
Jöhet még felhasználói értesítés erről a címről: member@paypal.com

Ha nincs közte akkor átverés, ne foglalkozz vele.

[ Szerkesztve ]

(#38711) V/ válasza Kecsotam (#38707) üzenetére


V/
Topikgazda

Az ismeretségi körödbe sincs aki tudna segíteni? Lehet próbálkozni a magyar telefonszámukon is.

(#38712) INGJOKE válasza V/ (#38711) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mi a magyar számuk?

(#38713) V/ válasza INGJOKE (#38712) üzenetére


V/
Topikgazda

Öf, Tippekben a 6. pontnál
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám, én ugyan még nem tudtam felhívni: 1 777 7944

[ Szerkesztve ]

(#38714) INGJOKE válasza V/ (#38713) üzenetére


INGJOKE
veterán

Lool nekem 15 mp alatt felvették, de csak angol nyelven beszélt a csávó a telefonba, majd letettem és egyből visszahívtak egy dublini számról. (+35) :DDD :DDD :DDD

Erre nem voltam felkészülve, hogy angolul kell beszélnem, ennyire nem is vagyok sajnos még pro most kezdtem újból neki az angolnak :D :D :D

(#38715) kovacsroli válasza V/ (#38710) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Szia,

természetesen ellenőriztem a címet, valós - service@intl.paypal.com
Az összeg pedig látható a paypal számlámon.

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#38716) V/ válasza kovacsroli (#38715) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahhoz utaljanak a az egyenlegedre csak a te traszfer id-et (átutalás azonosítója kód) kell megadni és a PayPal Unicredites bankszámlájának a számát és utalhatnak rá egy forintos számláról, ehhez nem kell hozzárendelni a bankszámlát.
Amikor ki akarod mozgatni a pénzt az egyenlegedről akkor kell hozzáadni a bankszámládat.
A szöveg mindig transfer from your bank account bármely számláról érkezne, de elméletben van ellenőrzés a bankszámlára.
Azt nem tudod meg hogy milyen számláról küldték, legfeljebb ha lekéred a konkrét információt tőlük, de azt inkább nem ajánlom.
Lényeg az hogy valaki tudja a te traszfer id-et (átutalás azonosítója kód) és úgy utalt rá.

[ Szerkesztve ]

(#38717) kovacsroli válasza V/ (#38716) üzenetére


kovacsroli
senior tag

"A szöveg mindig transfer from your bank account bármely számláról érkezne, de elméletben van ellenőrzés a bankszámlára."

Ez mindenképp megnyugtató, hogy az én saját számlám nincs benne a buliban. Akkor vélhetően valaki tévesen az én ID-mre utalt. Gondolom majd rájön és megkeres valamilyen formában, hogy kéri vissza....vagy nem, az se baj :)

Köszönöm a részletes választ!

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#38718) DeFranco


DeFranco
nagyúr

sziasztok!

van egy problémám egy gearbestes tranzakcióval kapcsolatban, amit szeretnék a paypalnél megreklamálni, ebben kérném a segítségeteket.

a probléma a következő:

- rendeltem 3 külön tranzakcióban 3 egyforma terméket, darabja 9,22 USD, összesen 27,66 USD

- a gearbest ezeket nem szállította ki, fel sem adta, nem volt raktáron, refundolta az összeget, de a gearbest walletre, nem az eredeti paypal fiókra amiről fizettem

- ezt megreklamáltam a gearbestnél, külön felhívva a figyelmet arra, hogy nem külön tranzakcióként, hanem refundként kérem az összeget, és/mert nem vagyok hajlandó semmilyen fee-t vállalni a refund miatt (gondolva itt arra a fee-re amit a paypal levonhat)

- visszakaptam a pénzt, de sima pénzküldésként, amire a paypal le is vont 1,79 USD fee-t

erről szeretnék egy ticketet nyitni a paypalon de nehézségekbe ütköztem.

1: első körben amikor ki kell választani hogy mit szeretnék megreklamálni akkor a bejövő tranzakciót nem engedi kiválasztani az alábbi szöveggel:

"We're unable to file a case on this transaction.
Since you’ve received this payment, you'll need to contact the sender directly to resolve your issue."

2: a három eredeti vásárlási tranzakcióból csak egyet választhatok, ez érhető, de itt sem tudom hogy merre tovább ebben az esetben.
2/a: kiválasztom a tranzakciót
2/b: "i have a billing issue"
2/c: ezek közül választhatok:
"What type of billing issue would you like to report?
Incorrect transaction amount (I was charged an incorrect amount)
Subscriptions (I’m being charged for a subscription or a recurring transaction that I canceled)"

Egyik sem igaz, és ha rányomok az incorrect transactionra akkor ott kéri a helyes összeget, ahol már nagyon távol vagyok az eredeti problémától.

Szeretnék tehát ennek (rossz jogcímen visszaadott, ezért fee-vel terhelt összeg) egy ticketet nyitni, de nem találom hogy hol lehetne, a fenti út pedig nyilván téves.

Merre induljak?

(#38719) V/ válasza DeFranco (#38718) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs arra lehetőséged hogy megreklamáld azt hogy levonták belőle azt a díjat.
A Gearbestnek kellett volna refundként kártyára a PayPal-on keresztül küldeni.
De technikailag azt nem tudja, mert már visszakaptad tőlük refundként a Gearbest walletre.
Évek óta nem vásárolok tőlük mert veszteséges volt a vásárlás tőlük, de amikor valamiért visszakérsz pénzt akkor jelezni kell nekik hogy mire kerüljön vissza.
A PayPal a valami ellenértékeként érkező (nem személyes tranzakció) pénzből levonja a díjakat, nem vizsgálja hogy ez így neked bruttó vagy nettó (az kettőtök dolga te és GB)
Egy üzleti vállalkozás nem küldhet személyes tranzakcióval pénzt.
A GB-től követelhetnéd még ezt az 1,79 $,-t amit vissza is adnak a Gearbest walletre

[ Szerkesztve ]

(#38720) DeFranco válasza V/ (#38719) üzenetére


DeFranco
nagyúr

a poén az, hogy nem engedélyeztem nekik a walletra térítést, sőt, a visszatérítést sem engedélyeztem, a nem küldés miatt nyitott ticket "várok hátha tudják küldeni" státuszban volt.

erre érkezett egyszer minden előzetes értesítés nélkül mégis a refund - walletre.

már elkezdtem írni a paypalnak a levelet, de aztán más dolgom lett, és a levél elveszett, ne is próbálkozzak akkor vele teljesen esélytelen?

(#38721) V/ válasza DeFranco (#38720) üzenetére


V/
Topikgazda

Ők díjat nem vonnak vissza mert valaki "nem megfelelően" küldte a pénzt, írják is hogy ilyenért nincs felelősségvállalásuk. Nem téves levonás amitb ők okoztak.
Ha van lehetőség a bejövő tételnél hogy elfogadod vagy nem és nem utasítod vissza, akkor lekönyvelik és díjat vonnak.
Elméletben refundként visszaküldhetnéd a GB-nek, de annak semmi értelme. mert nem fogják megérteni hogy többet kell küldeni nekik, hogy te nettóban annyit kapj mint amit eredetileg fizettél. Elve nem értették, vagy nem akarták megérteni azt amit kértél.

[ Szerkesztve ]

(#38722) DeFranco válasza V/ (#38721) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nyilván nem. nyitottam új ticketet, rájuk borítottam az ajtót, nyilván nem fogják érteni, nem is akarják, nyaljanak sünt.

köszi a segítséget.

(#38723) vegyszer válasza V/ (#38705) üzenetére


vegyszer
addikt

Én iQpro flottás vagyok. Most egy hölgy a 1220-on azt mondta, hogy lehetséges, hogy a flotta kezelő az emelt díjas SMS küldést módosította, és ez esetleg okozHAT fennakadást.
Szerinte sincs olyan, hogy 12 27-én megjön az SMS, másodikán már nem. (feltéve, hogy a szerződési feltételek nem változtak valaki által)...

Akik hordozott számos telenoros SMS hibája van, ők vissza tudnának írni, hogy publikus csomagban vannak-e, vág, flottában?

Köszönöm!

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#38724) V/ válasza vegyszer (#38723) üzenetére


V/
Topikgazda

Az gond hogy ezek normál sms-ek, csak a külföldi számról érkezés tiltása jöhet szóba. Az meg nem valószínű.
Nyilvánvalóan szerinte te vagy aki félrebeszélsz, ha nincs olyan hogy egyik nap jön másik nap meg nem. "Hozzáértő" ember lehet.

(#38725) INGJOKE válasza vegyszer (#38723) üzenetére


INGJOKE
veterán

Dpi csomagban vagyok :)

Nekem is megjött még 26.-án mikor rendeltem gb-ről, de banggood-on akartam venni órához szíjat, de nem tudtam és buktam is a 10 dolláros kupont ez miatt, január 1-ején este. :(((

[ Szerkesztve ]

(#38726) Kecsotam válasza vegyszer (#38723) üzenetére


Kecsotam
tag

Én is egy speckó flottában vagyok...

[ Szerkesztve ]

(#38727) V/


V/
Topikgazda

Srácok akkor lehet hogy a flották tájékán is szét kellene nézni :F

(#38728) vegyszer válasza V/ (#38727) üzenetére


vegyszer
addikt

Pont ezt akartam tudni, hogy akár a flotta is kavarhat-e be.

Őszintén szólva kizártnak tartottam. Eddig...
Lehetséges, hogy valóban valahol ott kell kapargászni...

Kecsotam, INGJOKE!
Köszönöm a visszajelzéseket!

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#38729) INGJOKE válasza vegyszer (#38728) üzenetére


INGJOKE
veterán

Szerintem ez tévút, már a flotta volna, azért mert nekünk kvázi más a perc díjunk, meg a havidíj, ugyan azt a hálózatot használjuk mint egy telenor feltöltőkártyás :)

(#38730) vegyszer válasza INGJOKE (#38729) üzenetére


vegyszer
addikt

Bármikor módosíthat a flotta keretszerződést.
Szerintem futok egy kört vele.
Eddig ez a legjobb kapaszkodóm...

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#38731) -ZeeZee-


-ZeeZee-
senior tag

A Telenoros SMS bejelentkezéssel kapcsolatban:

Csak felületesen olvastam, annyi jött le, hogy gondok vannak az SMS-sel, mert nem érkeznek meg. Én számhordozott telenoros vagyok (30-as előhívóval), de nem IQ, hanem IT flottás. Megpróbáltam belépni, az ellenőrző SMS szinte rögtön megjött. Belépés sikerült.

(#38732) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Nekem sima egyszerű, feltöltős (bár hordozott) telenoros számom van.
Nekem sem jön meg az üzi.
Érdekes, ha jelszóemlekeztetőt kérek, vannak más opciók is, mint az SMS. :F

Holnap, ha eljutok odáig, felhívom a Telenort és a PayPalt is. Valaki csak tud segíteni. :((( :D

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#38733) V/ válasza Viktor0610 (#38732) üzenetére


V/
Topikgazda

Több napja foglalkozunk vele.
A PayPal-tól eljönnek az sms-ek, ők azt fogják válaszolni hogy nincs probléma.
Mivel a Telenoros számokra is megérkeznek és nem látják hogy visszapattannak a számhordozottakról (kivéve aki az előbb írta) náluk sincs probléma. De cserélj sim kártyát, az sem oldja meg.
Én azt javaslom hogy sms belépési védelem kikapcsoltatás kell kérni a PayPal-tól és azután a hitelesítő alkalmazásra átállni. Vagy más szolgáltató telefonszámát használni.
A jelszó cserével sem tudom a belépést biztosítani, mert nem kapod meg az sms kódot a belépéshez.
Én írásban kommunikáltam a PayPal-al, de nem tudtak mit kezdeni a problémával, mert működik a rendszer.
De ha segítenek akkor oszd már meg, hogy miként lett megoldva.

[ Szerkesztve ]

(#38734) Viktor0610 válasza V/ (#38733) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Mindenképp' jelzem, mizu holnap.
De ha azt mondod, a nem hordozott telenoros számokkal nincs gond, akkor lehet, csak megváltoztatom a számot, mert eredeti 20-as számom is van. :D

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!

(#38735) Remekelek28 válasza Remekelek28 (#38067) üzenetére


Remekelek28
őstag

Sziasztok.
Volt 2 hónapja egy 8.67 dolláros visszatéritésem. Ami nem lett továbbitva az otp s kártyámra,hanem rajta maradt a paypalon. Most a napokba is volt egy 12.09 dolláros visszatéritésem,ami valami 3700 ft körüli összeg,de csak 3.42 dollar landolt az otps számlámra. És továbbra is csak 8.67 dollar van a paypal számlámon. És a 8.67 et és a 3.42 dollart is 01.06. i visszatéritésnek tekinti a paypal. Hova tunt a novemberi 8.67 dollárom?

(#38736) V/ válasza Remekelek28 (#38735) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel fizettél eredetileg ? Ha kártyával akkor ha az eladó refund-ként küldi egy az egyben megy vissza a kártya mögötti bankszámlára. Az csak keresztül ft a PayPal könyvelésen.
Ha egyenlegről fizettél az teljes egészben az egyenlegre kerül vissza.
Azt viszont onnan akár a következő fizetéskor elviszi. Ha több amit ki kell fizetni, akkor a bankkártyáról pótolja. Értelemszerűen ha ezt a vásárlást refundolják mivel két helyről szedte össze a pénzt az szintén két helyre megy vissza.
Gondolom akkor így világos hogy mi történt. 8,67+3,42= 12,09
A 12,09-es fizetéskor elment az egyenlegen lévő pénz és hozzátett a kártyáról.
Nme tünt sehova apénzed az egyenlegről, elköltötted majd visszakaptad
Egyébként ha a 12,09-es vásárlási tételsorra rákattintasz akkor lenyílik és látod a részleteket, hogy miként fizettél.

(#38737) Remekelek28 válasza V/ (#38736) üzenetére


Remekelek28
őstag

Jah értem a lényeget. Épp most vásároltam és lejött a paypal számlámról az a most rajta levo 8.67 dollar is,mert nem az otp váltotta át,hanem a paypal. De igy már világos köszönöm.

(#38738) PrometheusX


PrometheusX
aktív tag

Sziasztok!

Én is abban a cipőben jártam, mint sok ember: hordozott telefonszámom van, Vodafonos volt eredetileg 70-esként, ami most Telenornál van. Az SMS-ek nem érkeztek meg a telefonszámomra. Próbáltam más telefonba átrakni a SIM-et, jelszót cserélni, 2G-re állítani a telefonomat, nem sikerült. Eljutottam a Prohardveres fórumhoz (ide) ahol láttam, nem a PayPallal van a gond, hanem a Telenorral. Hogy megoldódjon a problémám, felhívtam a PayPal ügyfélszolgálatát hogy segítsenek törölni az SMS-es beléptetést.

A következő telefonszámon hívtam őket: 06-1-777-7944. Körülbelül 5 percet vártam mire sikerült egy angol ügyintéző hölggyel beszélnem. Elmondtam neki hogy az SMS-ek nem érkeznek meg, így szeretnék alkalmazás általi hitelesítésre átállni. Az ügyintéző elismerte a problémát, azt mondta hogy több bejelentés érkezett de az ő rendszereik jól működnek - az SMS-ek kimennek, és bizonyos szolgáltatóknál van a gond.

Azonosításhoz az email címemet kérték el (célszerű a NATO fonetikus abc-je alapján lediktálni az email címet), és utána meg kellett erősítenem bármelyik felvett bankkártyám utolsó 4 számát. Törölte a két lépcsős autentikációt a profilomból, amiről érkezett is értesítés emailben. Ezen a ponton betudtam lépni, és beállítottam az alkalmazás általi hitelesítést. Megköszöntem a segítségét és letettük a telefont.

Igazából eléggé frusztráló ez a probléma. Nem csak az, hogy napok óta nem képesek kijavítani a hibát, hanem a lesz*romság a Telenor részéről is (szokásos "mi mindent rendben találtunk" süketelés). Én azt tanácsolnám nektek, hogy hívjátok az ügyfélszolgálatot, és kérjétek hogy távolítsák el az SMS authentikációt, és használjatok alkalmazás általi ellenőrzést. Illetve ha gond lenne az angollal, kérjetek segítséget ismerősi körből, hátha valaki beszél belépőszinten angolul és tud segíteni.

Remélem tudtam segíteni, gondoltam leírom a tapasztalataimat. :R

Üdv,
András.

(#38739) PrometheusX válasza PrometheusX (#38738) üzenetére


PrometheusX
aktív tag

Illetve annyit mondott még, hogy mintha úgy látta volna a rendszerükben, hogy a telefonszámom országkódja duplán szerepelt volna - a rendszerük automatikusan felismeri a telefonszámot és akkor már nem szükséges beírni az országkódot. Ami azért kicsit furcsa, mert én nem emlékszem hogy úgy írtam volna be a telefonszámomat hogy +36 36 70 1234 567. Na mindegy, gondoltam ezt is leírom, hátha segítséget ad valakinek.

+1 dolog ami kimaradt: mikor azonosítani akartak, először az ügyintéző a customer service PIN-t kérte volna, ami nekem nem volt eddig. A Security menüben lehet beállítani, én megtettem hogy legközelebb kéznél legyen és ne kelljen diktálni az email címemet.

[ Szerkesztve ]

(#38740) V/ válasza PrometheusX (#38738) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi hogy megosztottad a megoldási módszeredet.
Annyit tennék hozzá, hogy ezt én is javasoltam már. Nekem 17 perc után sem vették fel azt a számot, hiába drágább az ír hívás ott 2 percen belül ment a dolog.
De ezek szerint csak működik a magyar telefonszám is, azzal hogy nem magyarul kommunikálunk továbbra is, de olcsóbb lesz a hívás.
A másik mobilszolgáltatós szám vagy nem számhordozott is jó.
Az alkalmazás hitelesítésnél meg nem elfelejteni hogy az a telefonnal össze van kapcsolva, egy gyári helyreállítás vagy újratelepítés, vagy a alkalmazás újratelepítése stb. előtt a PayPal legyen kivéve az alkalmazásból, mert akkor megint kezdődnek a nem belépési problémák. Akkor meg ezt kell leállíttatni a PayPal-al.

[ Szerkesztve ]

(#38741) Kecsotam


Kecsotam
tag

Hivatalos Telenor válasz:

Köszönjük, hogy SMS szolgáltatással kapcsolatos megkeresésével hozzánk fordult!

Ellenőriztük előfizetése technikai jellemzőit, SMS szolgáltatása paramétereit, melyben nem találtunk hibát.

SMS üzenet kézbesítését minden esetben a küldő fél telekommunikációs szolgáltatója biztosítja. A pontos vizsgálat érdekében javasoljuk, hogy a küldő fél vegye fel a kapcsolatot szolgáltatójával.

A telefonszámot, amelyről az SMS-ek érkeznek a paypaltől nem a Telenor üzemeltetni, ezért a számról történő küldéseket nem tudjuk ellenőrizni. Az SMS-ek küldését a PayPal tudja kivizsgáltatni a futárszámot üzemeltető, vele szerződött telekommunikációs szolgáltatóval. Bár a PayPal ügyfélszolgálatától azt a tájékoztatást kapta, hogy a rendszerük feldolgozta a kérést és elküldte az üzenetet, ez még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a tényleges SMS küldést végző szolgáltató ezt sikeresen végre is hajtotta.

(#38742) V/ válasza Kecsotam (#38741) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezzel a válasszal az gond hogy csak bizonyos Telenor előfizetői számokra nem érkezik meg az sms.
Nem írnak arról hogy a belső szűrők, ahol pl azt adja meg az előfizető hogy miről nem fogad hívást, vagy amit letiltott szolgáltatás, azok hibátlanul működnek-e. De tényleg előfordulhat hogy a Telenor műszaki háttere az teljesen más rendszerre épül, mint a Telekom, Vodafone és a DIGI mobil szolgáltatóké.

(#38743) poolbig válasza V/ (#38653) üzenetére


poolbig
aktív tag

Hali!
Én is belefutottam egy ilyen korlátozásba. Nekem személyi azonosságot igazoló iratot kérnek:
- Útlevél
- Katonai azonosító kártya
- Nemzeti azonosító
Útelvelem nincs, vagyis lejárt már évek óta, katona ugyan voltam, de azonosító kártyám sosem volt. A Nemzeti azonosító az a személyi igazolvány lehet? Mondjuk nem biztos, hogy nagyon szeretném elküldeni nekik a személyimről a fotót. Ez olyan figyel a "Nagy Testvér"-es érzést kelt bennem.
Üdv!

[ Szerkesztve ]

(#38744) V/ válasza poolbig (#38743) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen a szig mindkét oldal, én egy képre rakom. A lakcímhez a lakcímkártya nem szokott elég lenni, névre és címre szóló közüzemi számla jobb vagy meg kell magyarázni hogy nálunk a lakcímkártya igazol cím ügyileg.

(#38745) poolbig válasza V/ (#38744) üzenetére


poolbig
aktív tag

Remélem elég nekik a szig., mert még több személyes adatot már nem szeretnék megosztani velük (mennyi áramot fogyasztok havonta :DD )

(#38746) V/ válasza poolbig (#38745) üzenetére


V/
Topikgazda

A felhasználók személyes adatainak bekérése törvény miatt szükséges, rájuk is vonatkoznak a pénzmosás megelőzésére vonatkozó szabályozások, nem igazán te vagy ők választanak. Az EU-s adatvédelmi szabályozás is vonatkozik rájuk, nem Facebook szint. Így az adatokkal nem fog visszaélni senki náluk.

[ Szerkesztve ]

(#38747) poolbig válasza V/ (#38746) üzenetére


poolbig
aktív tag

Nos, feltöltöttem nekik a szig-et, és most várok. :((
Mennyi idő ez nekik kb., mert vásárolni szerettem volna?

(#38748) No.01


No.01
őstag

Sziasztok,

Egy soha meg nem erkezo Banggod-os rendelest reklamaltam meg a PP-nal miutan az oldalon hiaba probalkoztam 4 alkalommal...
A claim-et kovetoen kaptam is emailt aminek a hatarideje hamarosan lejar, de eddig meg mindig nem hallottam semmit az ugyrol.

Ilyenkor kulon be kell vonnom a PP-t v.mi uton-modon vagy...?

(#38749) V/ válasza No.01 (#38748) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól értem? Indítottál egy dispute-t mert nem érkezett meg. Pár nap múlva claimre emelted és azóta semmi döntés a PayPal részéről? Ez utóbbi hány napja volt? Ugye nincs a dispute-nál olyan hogy a tőled várnak valamit?

[ Szerkesztve ]

(#38750) V/ válasza poolbig (#38747) üzenetére


V/
Topikgazda

Változó de a legtöbb esetben 48 órán belül írják hogy használhatod. Néha viszont több idő.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.