Hirdetés

2024. június 8., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39301) V/ válasza Andie (#39300) üzenetére


V/
Topikgazda

A védelem biztosítva.
Vonatkoztassuk el a PayPal-tól. Megveszel valamit és mondjuk nem vagy vele megelégedve, mert nem azt kaptad. A teljes vételár visszajár, de 0-ra kell futtatni a vásárlást azzal hogy visszaküldöd. A Fogyasztóvédelmi szabályok is ezek. A visszaküldés költsége nem mindig az eladót terheli, de benne a következő miatt nem menjünk bele.
Természetesen a PayPal mivel rajtuk keresztül lett vásárolva kifizeti neked a feladás után 9300 Ft-ig ~29,6 $ postaköltséget.
Szóval mit szeretnél valójában? Milyen védelmet?
Megtartod az X értékű valamit, amiről az eladó azt állítja hogy 39,99 $ az értéke és vonják le a szerinted 2 $-t mert annyit ér és adják vissza a 37,99 $-át?
Az alap elintézés az eladó és közted menne, ha ő ebbe beleegyezik akkor közös megegyezéssel mehet így.
Viszont a PayPal nem döntőbíráskodik lényegében hogy melyikőtök árértéke az igaz, hanem az adás-vételi "szerződés" megszüntetése felé orientálnak, árú vissza az eladónak és pénz vissza a vevőnek.

[ Szerkesztve ]

(#39302) dredjudge84 válasza Andie (#39300) üzenetére


dredjudge84
őstag

Én úgy tudom a visszaút költségét is térítik.

(#39303) balinlin válasza Andie (#39300) üzenetére


balinlin
senior tag

Én az egyszerűség érdekében tisztán volna a 28 dollárt. A tracking meg megoldja az átvétel leigazolását is.

(#39304) aytukabozs válasza dredjudge84 (#39302) üzenetére


aytukabozs
addikt

Amennyiben aktiválva van a refunded returns szolgáltatás.
De erre külön fel kell irtatkozni, nem 'jár' alapból.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#39305) V/ válasza aytukabozs (#39304) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd aktiválja elötte

(#39306) aytukabozs válasza V/ (#39305) üzenetére


aytukabozs
addikt

rendben.
csak jeleztem hogy ez nem megy automatice:)

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#39307) V/ válasza aytukabozs (#39306) üzenetére


V/
Topikgazda

Jó hogy megemlítetted, mert van aki elfelejti hogy ezt célszerű aktiválni, mert jó ha a vásárlások előtt aktív, de most nem hallottam olyan panaszról hogy emiatt elutasították volna, de régebben volt így, neked is és nekem is ez maradhatott meg.

(#39308) pvt.peter válasza V/ (#39299) üzenetére


pvt.peter
őstag

Talán azt, hogy a Paypal biztonsági rendszere miatt nem sikerült felvenni a számlámat.
Nem emlékszem már, annyira sokféle azonosítás volt :D

Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.

(#39309) va64


va64
újonc

Sziasztok,

Én csak vásárlás kifizetésére használom a PayPal-t, eddig mindig az eladó PayPal számlájára fizettem.
Most viszont bankszámlára való utalást kérnek, mert Kínában nem tudnak készpénzt felvenni.
Itt megakadtam. Tudna valaki segíteni.

(#39310) V/ válasza va64 (#39309) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem a Transferwise fog segíteni, attól függően hogy milyen devizában vezetett számlára kell utalni, $ vagy Jüan, illetve magánszemély vagy cég. Mielőtt a költséget sokallanád, nézd meg hogy bankod mennyit kér a küldésért és deviza váltásért.

(#39311) Met


Met
nagyúr

Most nézem a kártya kivonatot ami a PP-hez van csatoltva.
Február elsején volt egy ilyen 1 dolláros terhelés.

Tranzakció típus: POS/ATM
Kedvezményezett neve: PAYPAL 35314369001 GB

Ez mi, próbaterhelés? Változtattam a kártya adatokon (lejárat, kód) de nem emlékszem hogy mikor volt.

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#39312) V/ válasza Met (#39311) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, amikor beírod a számot és elmented akkor ez megy mindig és rögtön sztornó is, a pénz nem mozog.

(#39313) Met válasza V/ (#39312) üzenetére


Met
nagyúr

Hát, +-t nem látok.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#39314) V/ válasza Met (#39313) üzenetére


V/
Topikgazda

Írtam hogy nincs pénz mozgás, egy technikai jellegű terhelés imitáció, kb 1 mp. A legtöbb banki rendszer nem is jelzi.

(#39315) va64 válasza Met (#39311) üzenetére


va64
újonc

Szia,
köszi a választ, 300 USD-t szeretnék utalni.
Jelenleg bankkártya van csak a számlámhoz rendelve, a PayPal számlámon nincs egyenleg.
Céges Singapore bankszámlára kellene utalnom.

[ Szerkesztve ]

(#39316) va64 válasza va64 (#39315) üzenetére


va64
újonc

Innen próbáltam indítani ,

(#39318) V/ válasza va64 (#39315) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal az kiesik, azzal ne számolj, ez a rész a te bankszámládra való kiutalás, nincs a PayPal-ban más bankszámlára küldés, csak PayPal fiókra (e-mail cím) lehet küldeni pénzt.
Tudomásom szerint üzleti fióknál sincs.
Nekem nem úgy néz ki a magyar nyelvű felület amilyen képet linkeltél és így nem tudom hogy magán vagy üzleti fiók.
Bankszámlára utalás a bankodból lehetséges, de külföldre nem biztos hogy megéri, főleg Szingapúri számlára. Ezért javasoltam a Transferwise-t, én is azt használom ilyen esetekben.
Egy regisztráció a Transferwise-én és azután kártyáról tudsz utalni $-t bár ha a szingapúri számla nem USA $-os akkor lehetne, szingapúri $-ban vezette számlára is utal az olcsóbb lenn így a az USA $ esetén 1202 Ft-ba kerül és összesen 95000 Ft, úgy hogy 300,8 USA $ kapnak a bankszámlára.
A SG$ akkor meg 68000 Ft és kap 301,4 SG$-t ez neked 857 Ft, ha kártyáról megy.
Pontosítani kell a bankszámlaszámot és hogy akkor melyik $-ban van vezetve.

(#39319) va64 válasza V/ (#39318) üzenetére


va64
újonc

Ez üzleti számla.
értem és köszönöm a segítséget.

(#39320) V/ válasza va64 (#39319) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, akkor ha rákattintasz a Pénz átutalása bankszámlára akkor kiderül hogy másnak a számlájára lehet-e küldeni, de ha lehetne, akkor is az árfolyam nem biztos hogy kedvezőbb mint a másik említett cégé.

(#39321) va64 válasza Met (#39311) üzenetére


va64
újonc

Még egyszer köszönöm az információt,
Érdekesség képen talán lesz ilyen problémája másnak is.
Beregisztráltam a Transferwise,-re de itt sajnos az ország választáskor nem lehet Singapurt választani.
Ha egyszer bekattíntottam az ország választásba nem engedi üresen hagyni valamilyen ország ott ragad.
Így csak swift cód alapján szerintem elég rizikós megpróbálni.
Ma is tanultam! :W

Ui: egyébként jelentősen kedvezőbb itt utalni, 300 USD-nál 13 USD a megtakarítás a Paypal-hoz képest.

[ Szerkesztve ]

(#39322) V/ válasza va64 (#39321) üzenetére


V/
Topikgazda

Az utaláshoz bankszámlaszám kell. Ha USD menne akkor ez jön:

Ha SG$ akkor meg eleve választani kell a szingapúri bakok közül ahol vezetik a számlát

(#39323) mufi


mufi
senior tag

Sziasztok,

jófogáson hirdetek egy terméket, pár napja jött smsben üzi, egy mail címmel, tört magyar nyelven, hogy emailben folytassuk. Az illető megvenne a portékámat, utalt is paypalon. De azt mondja, addig nem kapom meg, amíg nem követem az instrukciókat...
Feltűnik, hogy az email címek nem egyeznek meg...
Szerintetek ez mi? Rendben van, vagy ez valami pénzcsalási kísérlet...?



Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#39324) vegyszer válasza mufi (#39323) üzenetére


vegyszer
addikt

Gondold át mit teszel.
És azt is, hogy hogyan.
Mert a végén te fizettél érte a postán, hogy elküldd a motyót, és pénzed se lesz belőle.
Mert szerinted mennyire hihető, hogy Trinidad Tobagóban pont a te hirdetésed dobta ki a Google, mint a messze legjobb ajánlat?

Inkább nézelődj előre, mint utólag bánkódj.
Majd jönnek, akik ennél többel is tudnak vigasztalni.

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#39325) V/ válasza mufi (#39323) üzenetére


V/
Topikgazda

Kezdjük azzal hogy PayPal számlatörténetben ott van-e a pénz hogy megérkezett? +előjelű és zöld betűk.
Ez egyébként átverés.

(#39326) mufi


mufi
senior tag

Sziasztok, en is atveresnek gondolom. Hihetetlen kik talalnak meg....

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#39327) balinlin válasza mufi (#39326) üzenetére


balinlin
senior tag

Jelentsd kéretlennek a leveleit a gmailben. Sokat nem ér, de elmondhatod hogy tettél valamit

(#39328) mufi válasza balinlin (#39327) üzenetére


mufi
senior tag

Meg is tettem, nem történt semmi baj, gyanús volt már az elejétől. Csak az email cím buktatta le őket....

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#39329) Winnie The P


Winnie The P
őstag

[Valami baj van a PayPalnál]

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#39330) V/ válasza Winnie The P (#39329) üzenetére


V/
Topikgazda

Rossz a megközelítés. A Google Pay a problémás mert ha sms belépési azonosítás van a PayPal-nál akkor nem kivitelezhető a fizetés, ha a Google hitelesítő alkalmazást használták, azt máshol írták hogy megkerülhető és így persze a PayPal-nál csapódik le.
Ha meg nincs belépési védelme bekapcsolva akkor miért is háborog az ügyfél? Mert azért olyan is van.
Sajnos pont a részleteket kellene tisztázni, mert ez a probléma kiindulási része, nem a PayPal állítólagos hibája amire itt utalnak, amely belépési védelem esetén nem jelentkezik.
És a szakértők hogy ez hiba még mindig létezik tévednek, azt akkor javították. De ők tudják, egyébként egy dologgal nem tud a PayPal mit kezdeni, az user hibákkal, de könnyebb mellébeszélni mint beismerni hogy az ügyfél baltázott el valamit.
Egyszerűen nem értem miből gondolják hogy a Google az egy nagyon jó valami cég és ott hibátlanul megy minden, ők nem okozhatták ezt

Azt is tudni, hogy a károsultak PayPal-fiókja összeköttetésben állt a Google Pay nevű fizetési lehetőséggel, de a részletek nem tisztázottak.
A Redditen és a Twitteren sorakozó visszajelzések (illetve a bizonylatokról küldött képernyőfotók) szerint a károsultak pénzét amerikai üzletekben, jellemzően New Yorkban költötték el.
Németek akiknek a pénzét egy jól körülhatárolható helyen költik el és Google Pay ez is érdekes. Mi van a ha a Google Pay lett feltörve? Természetesen a PayPal hibája.
És az hogy mások vásárolnak az ellopott adatokkal az nem is annyira új és az sem hogy tök részegen vásárol aztán meg nem emlékszik rá, persze hogy más vásárolt.

[ Szerkesztve ]

(#39331) balinlin válasza V/ (#39330) üzenetére


balinlin
senior tag

Nekem teljesen új az egész téma.
Tudsz ehhez valami cikket adni?

(#39334) V/ válasza balinlin (#39331) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyikhez? De én is Neten találtam amikor felmerült hogy hiába volt a hitelesítő alkalmazás bekapcsolva még is vásároltak. Akkor derült ki hogy volt némi gond a Google-nál.
Arról hogy valakinek a telefonját "klónozták" és minden hitelesített adatához hozzáfértek azt megint a Neten olvastam. No nem a Redditen, hiszen ott fele része a valóságnak mindig el van hallgatva.
Az említett hibát a portfolio.hu-n olvastam. A Forbes oldalán olvasható. Hogy kiolvassák az azonosítót és jelszót akkor amikor jelszó helyreállítást kérsz. Azzal az gond hogy erről hogy ilyet kér valaki, kap értesítőt így eléggé hipotézises a dolog.

És a Google téma

(#39335) Winnie The P


Winnie The P
őstag

Bocsi nem akarok/akartam problémát generálni, csak olvastam a cikket, gondoltam belinkelem ide is.

Gigabyte B450M S2H|Ryzen 5 5500|Arctic Freezer12|G. Skill 2*8 Gb 3000Mhz|MSI RX 570 8Gb|Kingston A400 240Gb SSD|SP Nvme 512 Gb|Seagate 2TB|FSP Hexa+ 500W|Zalman Z3|Philips 243V7|W11|

(#39336) V/ válasza Winnie The P (#39335) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem gond, sőt hasznos volt. Mások kárán jobb tanulni. :K .
Néha viszont félreértelmezhető és hangzatos szövegek születnek az újságíró tollából és nehéz kiszűrni a igazi tartalmat. De az biztos, hogy muszáj odafigyelnünk és védeni magunkat, mert próbálkoznak fizetési rendszerek kihasználására. Védjük az azonosítóinkat, a felhasználói fiókjainkat, figyeljünk a pénzmozgással kapcsolatos információkra, vigyázzunk a telefonunkra ha már pénztárca helyett használjuk és ne dőljünk be csalóknak.

Március kettőtől indítják ezt az azonnali utalási szisztéma és mi köszön vissza? Használhatjuk az e-mail címet, amit már a PayPal-on régóta lehet, majd még használható a mobiltelefonszám, adószám, adóazonosító jel is, lesz majd a fizetési kérelem is. Jobban szeretnék ezeknek a védelméről olvasni a MNB-től és a támogatóiktól, nem pedig a Fintech cégektől való óvakodásról, arról hogy nagy baj van a PayPal-nál, a Revolutnál. Amelyek persze igazak is, vannak problémák, mert hát nem olyanok mint a magyar bankrendszer ahol soha nincs probléma. :W

[ Szerkesztve ]

(#39337) Botigta


Botigta
aktív tag

Kedves V/

Van egy ilyen visszatérítésem, feb. 15-éről, de a ami napig nem találom beérkezve, sem a megadott bankomba, sem a Revolut kártyára (azzal fizettem). Várjak még, vagy van baj? Most nézem, hogy a Revolutra kellene visszajönni. Viszont most úgy rémlik, hogy ezt a kártyát lehet, hogy akkoriban ideiglenesen befagyasztottam, akkor lehet, hogy fogadni sem tud jóváírást? Ha ez esetleg így történt, írjak a PayPal-nek?
Köszönöm válaszod

(#39338) V/ válasza Botigta (#39337) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a PayPal-tól elment, a Revolut visszakönyvelése a problémás, náluk kell érdeklődnöd. Normál esetben amikor a kártya élő akkor is gond szokott lenni néha, így meg aztán ég inkább. Gondolom a Revolut is egy technikai bankszámlaszámot használ a kártya mögött és arra ment vissza a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#39339) balinlin válasza V/ (#39338) üzenetére


balinlin
senior tag

A fagyasztott/azóta megszűnt/elhasznált egyszer használatos kártya esetén is visszakerül a pénz a számlára. Már többször próbáltam mindegyik opcióval. Eddig nem volt gondom.

(#39340) V/ válasza balinlin (#39339) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem állítottam az ellenkezőjét, csak azt ahogy Revolutnál a visszakönyvelés néha problémás még élő kártya esetén is. De a pontosság kedvérét sosem a kártyára megy vissza, így valójában lényegtelen a kártya állapota, általában.
Ha neked nem volt ilyen probléma velük akkor örülj neki, de tíznél több esetről van ismeretem, ahol ha csak annyi probléma volt hogy 2-3 nappal tovább tart mint normál bank esetén, de más jellegű is gond is előfordult

[ Szerkesztve ]

(#39341) #16729600


#16729600
törölt tag

Akárki is a hibás, azért még létezhetne Paypal-nál emberi léptékben is értelmezhető idő alatt telefonon elérhető ügyfélszolgálat.Én legutóbbi csalás óta semmilyen választ nem kaptam ettől a ******* pénzügyi szolgáltatótól. ( 10 email, 6X átlagban órás várakozás utáni ügyf.szolg. beszélgetés után sem. ) Én előbb vágám le a f***-omat érzéstelenítés nélkül egy kézi lombfűrésszel, mintsem valaha újra az ügyfelük legyek.

[ Szerkesztve ]

(#39342) V/ válasza #16729600 (#39341) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem az 5-7 perc, amennyit esetleg várok a munkaidős híváskor elfogadható, mert itt nálunk van olyan szolgáltató aki 10-12 percig várakoztat.
Sajnálatos ami veled történt, így érthető hogy nem akarsz az ügyfelük lenni.

(#39343) #16729600 válasza V/ (#39342) üzenetére


#16729600
törölt tag

Nem vitatom, hogy M.o-ról van elérhető szám, ahol fel is veszi valaki. De német nyelvterületen mindenki emiatt vágja magát földhöz a német/osztrák fórumokon. De rendben, nagyobb lélekszám, terheltebb ügyf.szolg.De valami válasz?Legalább egy elutasítás.De hogy 10 nap alatt semmilyen reakció? Raiffeisen cardservice 2 munkanap alatt
intézkedett a VISA International-nál és kártalanított.Amúgy nem is kellett volna a kártya kiadó bank segítsége, mert közvetlenül is hívható a VISA. Jött levél is, hogy zéró tolerancia jegyében, minden csalás után kártalanítják az ügyfeleket, anélkül , hogy reszelgetnék a "vajon ki is lehet a hibás témakört" :F Mindenesetre sok sikert paypal használathoz, de ugyebár akkor derül ki egy szolgáltatás milyensége, ha baj van. Biztosítók is mosolyognak, míg csak a jutalékot/díjakat szedik be, de ott ugrik a majom vízbe, ha káresemény történik és nekik kellene jót állniuk anyagi értelemben az ügyfél felé. Nálam ebben súlyosan elbukott a paypal. Kívánom és remélem, hogy mindenki másnak több szerencséje lesz velük.

(#39344) balinlin válasza V/ (#39340) üzenetére


balinlin
senior tag

Egy ideje követem a revo topikot kártya jóváírással nem nagyon volt senkinek problémája.
Klasszikus utalással, ami pl. visszapattant, na azzal annál inkább.
Nem mondom hogy ebben az esetben nem revo a hunyó, de azért ez nem 100%-ig biztos.

(#39345) V/ válasza balinlin (#39344) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is követtem és volt olyan, de ez a pénz akkor is náluk van már, tehát ott kell rákérdezni hogy mi történt vele, ott van vagy visszaküldték.
Írhat a PayPal-nak, de feleslegesnek tűnik, egyértelműen látszik hogy elküldték, a válasz az lesz.

(#39346) pilu01 válasza V/ (#39245) üzenetére


pilu01
senior tag

No én is beleszaladtam ebbe a telenoros számhordozott sms kódos marhaságba!
Nem enged be a fiókomba a rendszer.
Ha felhívjuk a PP-t, mivel kell készülni, mit fognak kérdezni?
Fiam fog telefonálni, nem akarom hogy bambán nézzen a kérdések hallatán

(#39347) V/ válasza pilu01 (#39346) üzenetére


V/
Topikgazda

Ketten is leírták, köszönet nekik :R
Zenner hozzászólása

PrometheusX hozzászólása

(#39348) pilu01 válasza V/ (#39347) üzenetére


pilu01
senior tag

Köszönöm
Az SMS-re kerestem rá, és jó sok találat volt, elnézést

(#39349) balinlin válasza V/ (#39345) üzenetére


balinlin
senior tag

A két ügyfélszolgálat egymásra fog mutogatni, abban sajnos biztos vagyok. :/

(#39350) SzaszaQ


SzaszaQ
friss újonc

Üdv!
(visszaolvastam a fórumot de ilyen esetet nem találtam, ha mégis van és nem láttam bocsi!)

Ebay-kleineinzeugen akartam venni egy fényképezőgépet.
Az eladónak(privát személy) fel volt tüntetve a neve,lakcíme ezért utalás előtt "lecsekkoltam" közösségi médiában. Elméletileg létezik az ember.

PayPal-on utaltam neki a pénz barát/családtag-ként , majd az ebay-től kaptam egy emailt hogy vigyázzak ezzel a profillal, mer egy 3. személy lehet hogy megváltoztatta a hirdetést.
Ezt az emailt tovább küldtem neki arra az emailcímre amire Paypal-on utaltam a pénz. Erre még válaszolt, hogy másnap feladja a csomagot. Ezután eltűnt az ebay-es profilja és emailekre sem válaszol, a csomag meg nem jött meg!

A lényeg:
PayPal-on próbáltam reklamálni de a "nem érkezett meg" opciót nem ajánlotta fel csak a "Nem mi vásároltunk, nem mi engedélyeztük a tranzakciót".
Utóbbit kiválasztva jeleztem hogy valószínű átvertek, majd azt a visszajelzést kaptam hogy elutasították a reklamációm.
Ha megnyitom a lezárt eseteket ott meg nem találok olyat hogy felülvizsgáltassam az esetet!

Van rá mód vagy valakinek ötlete hogyan tudnám visszaszerezni a pénzem ?

Választ előre is köszönöm !

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.