Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38551) peu407


peu407
senior tag

Sziasztok. A következő megoldásra váró feladat lenne a paypallal: hónapokkal ezelőtt korlátozták a fiókomat, mondván gyanús eset történt. No ez baromság! Hosszú évek óta használtam a paypalt eddig az esetig. Lefénymásoltam a személyes okirataimat plusz egy a lakcímemre szóló közüzemi számlát és a kérésüknek megfelelően feltöltöttem a paypalnak. Le is ellenőrizték, de a mai napig nem oldották fel a korlátozást! Hiába írtam nekik többször is angolul, magyarul, csak sablonszövegeket írnak ,nem történik semmi érdemleges. Mit tegyek,mit javasoltok?

[ Szerkesztve ]

(#38552) agroman válasza peu407 (#38551) üzenetére


agroman
senior tag

telefonalj

------

(#38553) V/ válasza mufi (#38550) üzenetére


V/
Topikgazda

A kártya rendszer megjegyezte, mennyi idő telt el a törlés, zárolás kérése óta, mert 60 nap az átfutási idő, kérj segítséget a kártyahozzáadáshoz az üzenet központon keresztül.

(#38554) mufi válasza V/ (#38553) üzenetére


mufi
senior tag

Ahh, kevesebb, mint 60 nap, max egy honap....semmi, akkor varok...Koszi a segitseget.

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#38555) takatsa


takatsa
csendes tag

Évek óta vásárolok ebay-n és van hozzárendelt paypal fiókom. Most következett be az a pillanat, amikor valamit el szerettem volna adni. Kitöltöttem a termékfeltöltési űrlapot, majd az ebay a paypal fiókomba irányított, ahol azt az üzenetet kaptam, hogy Magyarországról regisztrált paypal fiókkal nem kezdeményezhetek eladást.
Ez lehetséges?

(#38557) V/ válasza takatsa (#38555) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, ilyen nincs. Nekem is magyarországi minden és bármelyik eBay oldalon adhatok fel hirdetést
Melyik eBay oldalon akarsz hirdetést feladni és melyik az alap eBay regisztrációd? Össze kellene rendelni a két fiókot és az eBay-en megadni hogy a PayPal lesz a díjak levonásának fedezete. A PayPal fiókod az megfelelően eligazolva?

(#38558) takatsa válasza V/ (#38557) üzenetére


takatsa
csendes tag

Köszönöm a gyors választ. Ezek szerint van remény.
Hülye fejjel ebay.de-n regisztráltam, vagy 15 éve, de ebay.com-ot, vagy ebay.co.uk-t használom. Számtalan vásárlásom volt, és a paypalt használom ebay-on kívül is, tehát utalások is érkeznek hozzám, és soha semmi problémám nem volt.
Ebay.com-on adtam fel a hirdetést. A kilistázáskor átirányított az eba.de-re, ahol a következő üzenetet kaptam:
Anhebung der Verkaufslimits beantragen
Wenn Sie mehr auf eBay verkaufen möchten, bestätigen Sie bitte Ihre Bankkontodaten in PayPal. Mehr zum Thema Und so funktioniert's
1. Loggen Sie sich bei PayPal ein oder erstellen Sie ein PayPal-Konto, wenn Sie noch keins haben.
2. Geben Sie Ihre Bankkontodaten in PayPal ein, sofern noch nicht geschehen.
Befolgen Sie die Anweisungen, um Ihr Bankkonto zu bestätigen.
3. Durch Klicken auf Weiter erklären Sie sich damit einverstanden, dass Ihre Bankkontodaten an PayPal weitergegeben werden.

Ezután átirányít a paypalra, ahol a következő felirat fogad:
The country that your PayPal account is registered under is not supported by PayPal's bank confirmation process. You can log in with a different account or create a new one registered in one of the following countries: Australia, Austria, Belgium, Canada, China, France, Germany, Hong Kong, India, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Netherlands, Philippines, Poland, Singapore, South Korea, Spain, Switzerland, Thailand, United Kingdom and United States.

És innen nincsen már tovább, nem kínál fel semmi lehetőséget.
Az a furcsa, hogy vásároltam én már 1200 EUR-ért is (profi mikrofont) USA-ból is, és Svájcból is, ebay-paypal segítségével. De úgy néz ki, hogy hasonló volumenű (890 EUR) eladást nem engedélyez magyarországi regisztrációval. Ez azért szerencsétlen dolog, mert Magyarországon reményem sincsen eladni egy ilyen árkategóriájú, feleslegessé vált profi mikrofonpárt.

Természetesen ebay.de-n is megkiséreltem az áru feltöltését, de ugyanez lett a végeredmény.

(#38559) V/ válasza takatsa (#38558) üzenetére


V/
Topikgazda

A PayPal fiókodhoz van bankkártya hozzárendelve? A bankszámla is célszerű lenne, bár nagy jelentősége most még nincs. Egyébként a Paypal felé már leigazoltad a személyazonosságodat?
A gond az hogy a német eBay az bankszámláról fogadná az eBay számlák kifizetéséhez a pénzt és magyar fiók esetén ez nem áll rendelkezésre.
Ha belépsz a német eBay-re, menj a Kontoeinstellungen menübe - a neved alatt jön elő -, középen a Zahlungen résznél a PayPal-Konto.
A Kaufen bei eBay-nél a PayPal e-mail címed hozzá kell hogy legyen rendelve az eBay fiókhoz

Az eladási sor végén van ez a szöveg: Einstellungen bei eBay ansehen und aktualisieren. Ez elvisz a vevők fizetési lehetőségeinek beállításához ott a PayPal-nak engedélyezve kell lenni.

Ezután kellene megpróbálni a Werden Sie verifiziertes PayPal-Mitglied! gombot Nekem erre kiírja azt amit alább látsz, neked is ekkor jó a dolog

(#38560) V/ válasza V/ (#38559) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt is nézd meg hogy a Verkäuferkontonál a Zahlungsmethoden für Verkäufergebühren az Automatische Zahlungsmethode: PayPal van-e. Ha nem akkor próbáld meg az Ändern linken átállítani.
Lehet hogy inkább ezzel kezdj a fentiek előtt

[ Szerkesztve ]

(#38561) takatsa válasza V/ (#38560) üzenetére


takatsa
csendes tag

Köszönöm a részletes útmutatást. Átrágtam magamat rajta.
Ahogyan leírtad, a paypal verifikáció rendben van, ugyanaz a szöveg jelent meg, mint amit te bemásoltál.
Viszont a probléma az, hogy az Automatische Zahlungsmethode - Kreditkarte-ra van állítva, és ha az Andern-re lépek, akkor a paypal lehetőséget nem kínálja fel, csak a Lastschrift-et és a Kreditkarte-ot.
Van egy egyszeri fizetés (Einmalzahlung für Gebühren), ott a Paypal van elsődlegesnek beállítbva. De az automatikusnál a Paypal opció me, jelenik meg, így nem is állítható be.

[ Szerkesztve ]

(#38562) V/ válasza takatsa (#38561) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha erre rákattintasz Einmalzahlung für Gebühren ott azonnali számla fizetőeszközként a kártya lesz, az úgy jó.
Nálam kártyára tudnám átállítani a Automatische Zahlungsmethode-t.
Magyar lakcím van megadva az eBay-en és a vevőknek engedélyezve van a PayPal?
Ha igen akkor a beállítások jók.
Ne haragudj, most figyelmesebben olvastam el amit írtál, 500 $ a kezdő szint a 890 € az sok.
Nézd meg mennyit ír a Mein eBay, Verkaufen - Übersicht és a Monatliche Verkaufslimits-nél. Az ottani limiteket nem lépheted át. Ha 500 $ akkor 446 € a vége kb.

[ Szerkesztve ]

(#38563) takatsa


takatsa
csendes tag

Hát, tényleg ez volt a gond. 2 terméket szerettem volna eladni, és a két termék együttes összege túllépte a havi keretet. Csökkentettem 1 termék eladására, és így sikerült a hirdetés feladása.
Köszönöm szépen a segítségedet.

(#38564) mufi


mufi
senior tag

V/,

visszaterve wgy regi dologra. A paypal meg mindig visszatartja vagyis az ebay azt a 300 euro osszeget. Gondolom a vevot mar refundoltak, de akkor a rendszer miert mutatja azt, hogy "hold", miert nem torlik a tranzakciot? Valahol mintha azt olvastam volna, hogy 180 nap utan jovairjak az osszeget. :F

Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.

(#38565) V/ válasza mufi (#38564) üzenetére


V/
Topikgazda

Ilyenkor célszerű rájuk kérdezni hogy mi az oka, nehogy valami technikai probléma legyen, vagy esetleg kell nekik valami tőled.

(#38566) INGJOKE


INGJOKE
veterán

Hali
Pár napja nem érkezik meg a telefonomra a megerősítő sms a PayPal-tól. Nem változott semmi adatom se a számom, se a telefon se semmi. Nem tudtam megrendelni banggood-on a cuccot, buktam egy 20%-os kupont. A telefonon lévő alkalmazással sem tudok belépni, már 3 napja nem jön sms. Már rányomtam az újraküldésre is meg minden. Wtf?

(#38567) V/ válasza INGJOKE (#38566) üzenetére


V/
Topikgazda

Ki a telefon szolgáltatód? Mert esetleg tudjuk ellenőrizni hogy mi megkapjuk-e. A másik dolog hogy van amikor nem a PayPal miatt nem kapod meg, előfordult már hogy nagy tagadások után (Telekom és Vodafone) derült ki hogy az sms szerverről érkező üzenteket nem továbbította a rendszer, mert nem "telefonról" jöttek.
Ha PayPal-nál van hiba ők 1-2 órán belül megjavítják.
Remélem az meg mindenben nem kértél jelszócserét?

[ Szerkesztve ]

(#38568) INGJOKE válasza V/ (#38567) üzenetére


INGJOKE
veterán

Telenor a szolgáltató.
Jelszó cserét nem kértem, csak letöröltem az app-ot meg ilyesmi. :)

(#38569) V/ válasza INGJOKE (#38568) üzenetére


V/
Topikgazda

Talán jelentkezik valaki aki náluk van, hogy be tud-e lépni.
Annyit azért tegyél meg hogy böngészőn keresztül próbálj belépni, de ha nem jön meg az sms akkor egyenlőre hagyd. Előtte annyit tegyél már meg a hogy a telefon csak 2G-n működjön.
Holnap 9:00-tól tudod a PayPal-t hívni és kapcsoltasd ki az sms belépési védelmet átmenetileg.
Viszont nem tudom hogy most van-e Telenornál működő ügyfélszolgálat, de célirányosan rá lehetne beszélni őket hogy a műszakiak ellenőrizzék már le azt, hogy az sms küldő rendszerük nem blokkolja-e véletlenül a nem telefonokról érkező sms forgalmat. A másik két szolgáltató esetén is ez volt gond, nem valószínű hogy az övék nem képes ilyenre.

[ Szerkesztve ]

(#38570) V/ válasza V/ (#38569) üzenetére


V/
Topikgazda

Telekom és Digi mobil esetén jönnek az sms-ek.

(#38571) Irvine81


Irvine81
csendes tag

Én ugyanígy vagyok, hogy nem kapom meg az sms-t a belépéshez. Tegnap és ma is próbáltam. Telenor a szolgáltató de 70-es az előhívóm régi számhordozás miatt. Ez számíthat valamit?
Én kértem tegnap jelszó cserét mert nem tudtam belépni, úgy gondoltam úgy hátha be tudok
Az okozhat valami gondot?
Köszi! :R

(#38572) INGJOKE válasza Irvine81 (#38571) üzenetére


INGJOKE
veterán

Nálam is 70-es a szám hordozás miatt, de telenor a szolgáltató. :)

(#38573) V/ válasza Irvine81 (#38571) üzenetére


V/
Topikgazda

A Telenor a szolgáltatód, a számtól függetlenül.
A jelszó csere jóváhagyása is sms-ben végződik általában, nem mindig kérhető az e-mail jóváhagyás, ha a belépési sms nem jön meg akkor ez sem fog megérkezni.
Így bonyolultabb levenni a védelmet, mint amikor meg van az eredeti belépési lehetőséged az eredeti jelszóval. kikapcsolják és be tudsz lépni,nálad ezután még kell egy kört futni egy belépési jelszóért.
Ha nálad is gond akkor az lesz amit írtam, de nagyon nehéz meggyőzni az ügyfélszolgálatos embereket hogy hibásan is működhet a rendszerük és rábeszélni őket arra hogy a műszakiak is dolgozzanak már egy kicsit.

(#38574) V/ válasza INGJOKE (#38572) üzenetére


V/
Topikgazda

Túlságosan egyforma a helyzet, nem PayPal hibára mutat.

(#38575) Irvine81 válasza V/ (#38573) üzenetére


Irvine81
csendes tag

Nekem e-mailban jött értesítés, hogy megváltozott a jelszavam. Az új jelszót el is fogadja belépéskor csak sms nem jön. A telefonom már újra indítottam, át állítottam a hálózatot 2G-re amit itt a topikba olvastam, de úgy sem történt változás.

(#38576) V/ válasza Irvine81 (#38575) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor nincs varia a jelszónál. Ha nme tudjátok meggyőzni a Telenort a hibáról akkor holnap a PayPal-on kérni kell a kikapcsolást, de az Írországi szám és angol nyelvű kommunikáció kell. Lehet hogy ha nyaggatjátok a telenort az ingyenes számukon az jobb lenne.

(#38577) Antonio


Antonio
senior tag

Sziasztok, lassan 10 éve regisztráltam PP-ba, de nagyon ritkán használtam és akkor is csak netes vásárlás.

Pár napja én kaptam rá pénzt 150 eHUF, amit szerettem volna átutalni a saját bankszámlámra. hozzá is adtam folyószámlámat, de nem sikerül az átutalás, ezt a hibaüzenetet kapom
"
Probléma merült fel
Jelenleg nem tudjuk átutalni a pénzt a bankszámlájára."

De hogy mi a probléma azt nem írja.
Erste -be akarok utalni 150e HUF -ot

Irtam pp help desken keresztül, azaz FAQ ban végig zongoráztam mit kell tenni és ahol elakadtam ott felajánlott 100 karakternyi helyet a probléma leírására, ami épp elég volt arra hogy beírjam a hibaüzenetet.

Valami ötlet?

köszönöm a segítséget

[ Szerkesztve ]

Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

(#38578) agroman válasza Antonio (#38577) üzenetére


agroman
senior tag

eloszor probalj meg a szamladrol beutalni pp-re utana probald meg a kiutalast..

------

(#38579) V/ válasza Antonio (#38577) üzenetére


V/
Topikgazda

Bankkártya van hozzáadva? A bankszámla látszik a fiókodnál? Belépés után jobbra.

[ Szerkesztve ]

(#38580) Antonio válasza V/ (#38579) üzenetére


Antonio
senior tag

szia csak hitelkártya van csatolva (+a bankszámla 1 órája) és mindkettő látszik

[ Szerkesztve ]

Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

(#38581) Antonio válasza V/ (#38579) üzenetére


Antonio
senior tag

köszönöm a gyors választ, sajnos most el kell mennem. De holnap reggel újra ellenőrzőm a dolgokat illetve ha valami tanácsot kaptam időközben

köszönöm a gyors segítséget.

Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

(#38582) V/ válasza Antonio (#38581) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy holnap már működik a bank. A kártyát csak azért kérdeztem mert ha nincs, akkor csak 21000 Ft küldhető ki max. Gondolom azt a 400 Ft-os hitelesítést megcsináltad a limitek eltörlése végett?

(#38583) Antonio válasza V/ (#38582) üzenetére


Antonio
senior tag

őőő milyen 400 FT ... ? ez mikor is volt aktuális?

Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

(#38584) V/ válasza Antonio (#38583) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor a kártyát hozzáadod azutáni lépés. Az Összefoglaló 3. pontnál ha látod a képeket lehet hogy beugrik.
De ezt a linket használva ha a főoldal jön vissza -nem ír limitet- akkor csak megcsináltad már.

[ Szerkesztve ]

(#38585) Antonio válasza V/ (#38584) üzenetére


Antonio
senior tag

a Profil (számla) jött be nem látok limitet.

Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800

(#38586) V/ válasza Antonio (#38585) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor csak megcsináltad. De kisebb összeget nem próbáltál kiutalni, mondjuk 20k-t

(#38587) bostone


bostone
addikt

Sziasztok!

A paypal fiókomhoz egy otp virtuális kártyát adtam meg. Ma kaptam vásárlásból való visszatérítést, amely a paypal szerint erre a kártyára megtörtént, viszont én nem találom ezt a tranzakciót és a pénzt sem. A paypal pénztárca is üres.
Hol lehet a gond?

(#38588) agroman válasza bostone (#38587) üzenetére


agroman
senior tag

turelmetlen vagy.. :K

------

(#38589) V/ válasza bostone (#38587) üzenetére


V/
Topikgazda

Segítség az Összefoglalóból:
3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.

Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.

(#38590) bostone válasza V/ (#38589) üzenetére


bostone
addikt

Ezt a számlát, illetve kártyát az internetes vásárlások okán tartom fenn. Akkora összeggel töltöm fel, amennyi éppen szükséges. Még sosem utalt rá más személy. Azt gondoltam az okozza a problémát, hogy nem képes fogadni idegen forrásból.

Tehát, várjak és, ha nem történik semmi pár napig aztán lehet aggódni.

(#38591) V/ válasza bostone (#38590) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy pillanat a kártyás fizetés az egy másik dolog. Akkor is banki utalás történik, csak te a kártya segítségével utaltatod el a vételárat a bankszámládról a kereskedőhöz pár nap múlva.
Persze a bankod az "lefoglalja", zárolja a pénzt, hogy legyen fedezet, ne menj mínuszba.
A pénz visszajövetele mivel ismert a bankszámlaszám az utalással fog történni.
A netes, virtuális kártyák számlái is egy fő számlához -pénzforgalmi- kapcsolódnak és így áttételesen csak lehet fogadni pénzt.
A kártyás vásárlások sem azonnal teljesülnek a banki utalások időbe telnek, így van ez visszafelé is.
Az hogy a PayPal kártyára küldést ír az nem szó szerint értendő.

[ Szerkesztve ]

(#38592) bostone válasza V/ (#38591) üzenetére


bostone
addikt

Nagyon köszönöm, így picit nyugodtabb vagyok.

Más.

Az utóbbi időben egyre több "kártyás hirdetés" landol a kijelzőmön. A curve vagy revolut használható, megadható paypal számla alá? Van előnye vagy hátránya?
Tüzetesen nem néztem utána, de érdekel, hogy tapasztaltabb felhasználók, hogyan viszonyulnak a kérdéshez.

(#38593) V/ válasza bostone (#38592) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindkettőhöz van topik, a használatuk nem problémásabb a PayPal-on, de bővebb tapasztalat a kártya használatról a topikokban
Revolut topik linkje.

A Curve topik linkje.

Ha a neveden van a kártya hozzáadhatod, ez azért lényeges mert néha kérik ezt is igazolni. Amiket hallottam az hogy néha a fizetés és refund körül vannak problémák, Revolut esetén a refund néha hosszabb idő mint egy normál banki kártyás fizetés esetén.
Az kell megnézned hogy a bankod kártyás deviza árfolyama (általában a deviza eladási) mennyivel kedvezőtlenebb, mint a másik kettő kártyáé.
Az hogy bankodnál mennyibe kerül a netkártya és megújítása és ha kevesebbre jön ki hogy Revolut kártyával fizess, akkor azt használd, a banknál meg mond le a netkártyát, mert felesleges fenntartani, főleg ha nem ingyenes.
Azt én nem tudom hogy Revolut vagy Curve kártya esetén hogyan működik ez az új bank jóváhagyosdi dolog, az is befolyásolhat vásárlást.
Viszont a bankszámláik nem adhatóak hozzá a PayPal-hoz, tehát arra pénzt nem tudsz kiküldeni az egyenlegedről. Ahhoz a jelenlegi magyar bankod pénzforgalmi számlája használatos.

[ Szerkesztve ]

(#38594) ilovedigweed


ilovedigweed
senior tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni Banggood vásárlással PayPal fizetéssel kapcsolatban!

November 19.én vásároltam a Banggood oldalról két terméket. Egy 3d nyomtatót és egy cnc gépet.
A cnc gép megérkezett időben, viszont a 3d nyomtató sehol!

Rengeteg levelet váltva a Banggoodal és a Paypalal is azt hozták ki az egészből, hogy megkaptam a csomagot. Sajnos a csomag nem érkezett meg, karácsonyi ajándék lett volna!

Kaptam egy üzenetet a PayPaltól miszerint

"
Megkaptuk a következő napon benyújtott reklamációját: 2019. december 14.
Megvizsgáltuk az esetet, és elutasítjuk a reklamációt. Azért döntöttünk így, mert megkaptuk a kereskedőtől a szállítmány követési adatait, amelyek azt igazolják, hogy az árut kézbesítették Önnek."

A DHL oldalán látni, hogy a küldeményt Romániába szállították le és nem magyarországra!
https://www.logistics.dhl/de-en/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=CP007558575DE

Az lenne a kérdésem, hogy mit tudok tenni az ügyben?
A fiamnak lett volna karácsonyi ajándék és nem volt olcsó!

Kérem aki tud segítsen! :O :O :O

-LG 27GN850 -INTEL Core i5-12400 -GIGABYTE B660 GAMING X -Kingston Fury 32GB Renegade RGB CL16 3600MHz -SAMSUNG 500GB 980 M.2 -FSP Hydro M Pro 700W -GIGABYTE RTX 3070 Ti GAMING OC -NZXT H510 Flow -Nzxt Kraken X63 rgb -Razer Naga Trinity -Razer Tartarus V2 -HyperX Alloy FPS Pro -HyperX Cloud Core

(#38595) debian7


debian7
csendes tag

Sziasztok!

Először is, nézzétek el nekem, ha olyan kérdést teszek fel, ami esetlegesen ismétlődő, de nem igazán ismerem a topicot, 6-7 év alatt ez a második kérdése.

Szóval, a gondom a következő:

Van egy Paypal fiókom, amit már évek óta használok, eBay, Gearbest, stb. fiókkal összekapcsolva.
Eddig nem volt sem bankszámla, sem kártya hozzátársítva, befizettem a Paypal számlára x összeget, 2 nap alatt lekönyvelődött, utána el tudtam költeni az összeget.

Most igényeltem a CIB Banktól egy VISA internet kártyát, azt szeretném a Paypal fiókomhoz társítani, de az istennek sem akar sikerülni!
Megadom a kártyaszámot, a lejárati időt, a CSC (ami ebben az esetben CVV) kódot, és azt a hiba üzenetet kapom, hogy:

Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később.
A kártyán szereplő adatok rendben vannak, aktiválva van a kártya.
Gondoltam, az lehet a baj, hogy nincs rajta egyenleg.
Átvezettem rá először 500 ft-ot, gondolva, hogy akkor végre tudja hajtani a Paypal az 1 USD terhelést - jóváírást, de akkor sem sikerül.
Utána itt a topicban olvastam, hogy minimum 1000ft legyen az egyenleg.
Jelenleg 1123 ft.
De így sem sikerül...
A lakossági folyószámlánkhoz tartozó bankkártyát minden további nélkül tudtam társítani, az is VISA kártya.
A topic leírásban is az szerepel, hogy küldéshez - fogadáshoz elfogadja a Paypal a VISA kártyát.
Lövésem sincs, mi lehet a probléma!

A hibát tapasztalom a Paypal app-ban és webes felületen is.

Valaki tud segíteni?

Várom a segítséget előre is megköszönve!

A fenti képen látható a hibaüzenet.

[ Szerkesztve ]

(#38596) gyulaszu válasza debian7 (#38595) üzenetére


gyulaszu
senior tag

A CIB-nél állítottál be vásárlási limitet erre a kártyára?

gyulaszu

(#38597) debian7 válasza gyulaszu (#38596) üzenetére


debian7
csendes tag

50000 forint a limit.

(#38598) V/ válasza debian7 (#38595) üzenetére


V/
Topikgazda

Már ott elhasalt a dolog hogy pénz nélkül akartad hozzáadni, az automata védelmi rendszer a többszöri próbálkozás miatt is letiltotta.
Azt azért nézd meg hogy tényleg aktivált és Netes vásárlásra beállítva a kártya, legyen rajta pénz és holnap délelőtt amikor működik a bank akkor próbáld meg újból. Lehet hogy csak a ami napra tiltotta le.
Ha ezek után sem megy akkor felkell hívni a PayPal-t és kérni segítséget a kártya hozzáadáshoz

(#38599) INGJOKE válasza V/ (#38598) üzenetére


INGJOKE
veterán

Ezt már nekünk is ajánlottad, hogy hívjunk fel egy skót vagy milyen számot és magyarázzuk el angolul a hoka mokának. Nincs más mód velük kommunikálni?

(#38600) maroni


maroni
aktív tag

Sziasztok! Esetleg tud valaki nekem segíteni? Nem kaptam meg a rendelést ,de már egyszer lemondtam mikor egy hónap után még nem adta fel, de a fordító félre fordította az ebay meg visszaküldést kért! most újra kellene kezdenem, de az angolom nem javult! Esetleg privátba megkereshetne aki tud segíteni! Előre is köszönöm!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.