Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97601) Mágus2 válasza -v- (#97599) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Majd amikor már így zörög, akkor belátod, hogy igazam volt.

(#97602) Tsebacsi válasza bitpork (#97595) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Te tudod, miért is fogok automatát venni? :D

(#97594) DeFranco: Most komolyan tényleg ennyire balféknek nézel hogy ezzel a megoldással hátragurulok?! Köszönöm... :(((

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#97603) DeFranco válasza Tsebacsi (#97602) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Nem azt mondtam, hogy te hátragurulsz, hanem hogy ez (is) az oka a hátragurulásoknak. Mellesleg én inkább összedörzsölöm a kuplungtárcsákat, mint hogy összecsapjam őket, de ez mellékes. :)

(#97604) Goblin12


Goblin12
őstag

Sziasztok,

valakinek van már tapasztalata a Skoda Octavia III Combi RS-el? :R

(#97605) Tsebacsi válasza DeFranco (#97603) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Megint nem jól érted mit írok, szó nincs hirtelen kapkodós indulásról, mindent szépen nyugodtan kell csinálni, kitartod addig a kéziféket míg a kocsi érzésre meg nem indul és engeded is szépen, nem hirtelen egyik le másikra taposva vad repülőrajtot venni... Csak én nem pörgetem fel konstans módon min. 2000-ig a motort, engedem óvatosan lassan a kuplungot, hanem csak picivel finomabban, mintha normálisan elindulnék. Aki ezt pár év rutinnal a háta mögött kicsit gyakorolva nem csinálja meg, az inkább ne is vezessen autót.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#97606) bitpork válasza Tsebacsi (#97602) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Mer' az a jó! Én már nagyon nem akarok vissza szokni a jobb kéz kalaf@százáshoz. Csinálja akinek 6 anyja van :P

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97607) Tsebacsi válasza bitpork (#97606) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

:C :R Én is nagyon ezt akarom!

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#97608) roberto211 válasza Tsebacsi (#97605) üzenetére


roberto211
őstag

Én is így csinálom órákon.

Kuplung, kézifék be(végig a gombot benyomva tartom), sebváltó 1 es,gázt előre nem nyomok hanem engedem a kuplungot és mikor érzem,hogy indulna kézifék ki és egyúttal kis gáz.. Ez emelkedőfüggő,hogy mekkora gázt nyomok.. Nekem így tanították.. Fordulatról szó se volt..

Akkor volt szó a fordulatról mikor mondta 2500 nál váltsak mert én szeretem pörgetni autót főleg 1 be 4e ig néha ;] :DDD

De most a vizsga előtti órán nagyon visszafogtam magam .. 1500-2000nél váltottam, max 50kmph ,50be is már 4es. Nyilván egyedül a forgalomba majd ha ott tartok nem így fogok menni.. 50et még 2esbe szoktam sx4 en csak a vizsgán vissza kell majd fogni magam ezért gyakoroltam rá előző órán. :D

De nem tudom ti ,hogy vagytok vele de mikor ilyen 50el mentem 4esbe sok ideig (ezt is oktató kérésére néha mikor már sok volt neki,hogy pörgettem a verdát) szó szerint elálmosodok.. Mert semmit nem érzek csak azt,hogy gurul az autó nyugdíjas styleba és semmit nem kell csinálnom. De lehet az én hibám ez nem tudom. :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#97609) Goblin12 válasza roberto211 (#97608) üzenetére


Goblin12
őstag

Hali,

nekem is pontosan így tanították a lejtőn való elindulást és személy szerint, sokkal jobban szeretem a kézifékes indulást lejtőn mint máshogy. . .

50km/h 4-be én 3-ban vittem végig a Seat Leon FR-t, és soha senki nem szolt rám, hogy na tedd már 4-be. :U

(#97610) -v- válasza Mágus2 (#97601) üzenetére


-v-
addikt

Én belátom :) De nem én csinálom így hanem a dsg ... nehogy azt hidd olyan gyorsan visszakapcsol ám, az új 2 lityós dízelnek meglepően sok ereje van már meglepően alul is (értsd 1200-nál), szóval még egy negyed gázra is van hogy otthagyja és onnan gyorsít, nem vált vissza ... mondjuk én amúgy se vennék dsg-t soha :)

(#97601) Mágus2: szép hang, ismerős :DDD mondjuk az más mert ez a fos gyári hibás

[ Szerkesztve ]

(#97611) DeFranco válasza Tsebacsi (#97605) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Nem szórakozunk itt fordulatszámokkal, meg amikor érzed, hogy húzná, akkor engedd, mert az ugyan olyan káros szerintem.

Most akkor "kivárod" amíg elkezdené húzni vagy nem. Mert nekem ebből nem az jön le, hogy "húzásra" engednéd a kézit.

(#97612) Kornel


Kornel
veterán

na szakértők, az normális-e, ha 2.0 tddi padlógázra kormol, de csak ha kétállású kapcsolóként nyomom meg a gázpedált, ha szépen fokozatosan, de határozottan nyomom neki, akkor nem kormol.

(#97613) deicide válasza bitpork (#97606) üzenetére


deicide
veterán

Egy anya jutott csak nekem, de opc-hez nem vót' autómata :DDD

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#97614) Morris válasza Kornel (#97612) üzenetére


Morris
veterán

Gondolom a turbónyomás hirtelen gázadásnál nem alakul ki olyan gyorsan mint ahogy elkezded neki tiporni. Ezért ott még levegő hiány van.

(#97615) Kornel válasza Morris (#97614) üzenetére


Kornel
veterán

jaja.
gondolom a turbo már nem az igazi.
viszont csak ilyenkor kormol, nem tudom ez mennyire gáz.

(#97616) tboy93 válasza roberto211 (#97608) üzenetére


tboy93
nagyúr

En 50-nel 5.-be rakom a valtot :DDD persze nem varosi araszolasnal, hanem a sporolos uzemmodban :P

(#97617) Tankblock válasza tboy93 (#97616) üzenetére


Tankblock
aktív tag

max lejtőnek lefele csinálom, mert nem szereti a motor, emelkedőnek meg már szentségtörés lenne :-D

Release the Beast....

(#97618) nesa válasza Morris (#97614) üzenetére


nesa
veterán

Nem lehet levego hiany az turbolyuk az adagolon van egy levego nyomas ra erzekeny membran ami az epp alakulo turbonyomasnak megfelelo gazolajat adagol tehat akkor se igazan adagol tul ha epp leveszed a turbot, PL nemelyik szivo adagolon csak a fejet kell cserelni turbosra es mar kezeli is.

Kormolni meg barmelyik "fustmentes" dizelt lehet aki szerelt mar dizelt annak tudni kell a dizel kipufogo dob televan korommal extrem esetbe ebbol kitud nyomni valamennyit es olyan mintha epp akkor kormolna de kozbe az a multheti.

Es mivel adagolos geprol beszelunk letezik egy fustcsavar amivel belehet alitani a hegyilevegotol a kamazig barmilyen fustot, ezzel szoktak kicsit okositani az adagolos dizelt,+ a lefujoszelepet (drucklabda) alitva ez a chip tuning.

A fustcsavarral alitod be adott gazpedal alashoz mennyivel tobb olajat lojon be nyilvan a fustmentes kevesebbet kap de nemis megy ugy.

A korom az ero jele!

[ Szerkesztve ]

(#97619) bitpork válasza nesa (#97618) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Azta k.rva, akkor Domi gyenge, és a topic zárható :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97620) nesa válasza bitpork (#97619) üzenetére


nesa
veterán

Legyel nyugodt domi is kormol csak nam latod,mikor a tukorbe latszik az mar nagyon durvan kormol, meg nalad mar mindent szamitogep vezerel, ne hasonlitsd egy (mechanikus) adagolos gephez.

Ma a Tipoval mentem emelkedon b+ ugy kikormoltam hogy semmit nem lattama tukorbe meg az utasteret is at kellet szelloztetni:D

[ Szerkesztve ]

(#97621) DeFranco válasza nesa (#97618) üzenetére


DeFranco
nagyúr

A korom az ero jele!

Nem, az N az erő jele ;]

benziN - dízel... do the math ;]

(#97622) runner 125 válasza DeFranco (#97621) üzenetére


runner 125
nagyúr

:))

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#97623) deicide válasza DeFranco (#97621) üzenetére


deicide
veterán

Lol, cáfolhatatlan érv. :C :DDD
De én is jobban szeretem a benyásakat.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#97624) bitpork válasza nesa (#97620) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Én meg szoktam nézni a saját taligát menet közben hátulról ( asszonyt kérem h vezessen). :N

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97625) nesa válasza DeFranco (#97621) üzenetére


nesa
veterán

Igaz, vegyen mindenki benzinest, tul nagy a kereslet a gazolajra, jobb lenne nekem ha fele annyiba kerulne mint a benzin.

(#97626) DeFranco válasza nesa (#97625) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Ez a beszéd :D

(#97627) -v- válasza Kornel (#97615) üzenetére


-v-
addikt

Láttad volna milyen astra ment előttem ma nem láttam a füsttől ... nem sokkal előtte meg egy volvo :F abból is dőlt a füst ... Utána meg egy vectrás állt neki emberkedni, elkezdtem előzni, index kijöttem előzök erre kijön elém ... ok utána ha már kijött elém legalább nem is nyomja, néztem visszamenjek-e mert beszoptam, ok nem jön senki végre lemegy, mondom akkor elmegyek ennek a balfasznak is, erre nekiállt padlózni, de miért meg minek vagy hova :F Még jó hogy én türelmes vagyok vele pedig kijött elém, erre nekiáll szopatni ... mondjuk motor az nem nagyon volt benne szóval beszopta, megelőztem jött pont a falu elvettem meg lassítottam akkor meg majdnem nekemszállt mert jött utána a seggembe 160-al hogy megmutassa .. :F

[ Szerkesztve ]

(#97628) Kornel válasza -v- (#97627) üzenetére


Kornel
veterán

majd tesztelgetem, meg úgyis le kell cserélni a hátsó dobot, ami valószínű tele is van korommal, anélkül megnézem mit mutat.
de az egr-t mindenképp ki akarom iktatni.
egyébként jól megy ha nyomom, ha nem, akkor meg jól fogyaszt :D

[ Szerkesztve ]

(#97629) Tom1939 válasza tboldi (#97583) üzenetére


Tom1939
őstag

És neked hogy tetszett az S-Cross? Én is ma voltam tesztvezetni. Gondoltam adok neki egy esélyt ha ilyen komoly akció van rá.

Kellemesen meglepett, szerintem nem volt rossz vagy csúnya. Olyan jó ajánlatot kaptam rá hogy komolyan gondolkozom rajta. Az alapban is benne van a tempomat, lehet hogy nekem az is elég (plusz ugye 4 téli gumi, meg navigáció). Legalább félmilla előnye van az asx-hez képest. De ha ragaszkodom a tempomathoz máshoz viszont nem annyira akkor 800 ezer (igaz az akkkor 2-ik felszereltség asx és első S-cross).

Ja az eladó teljesen szimpatikus volt, nem kamuzott. Tőlem speciel semmit sem kértek tesztvezetéshez (mondjuk sehol sem szoktak, valamiért mintha bíznának bennem, biztos mert mindig csak munka után full öltönyben érek rá :) ).

(#97630) Mágus2 válasza Kornel (#97612) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem normális.

(#97631) nesa válasza Kornel (#97628) üzenetére


nesa
veterán

Milyen adagolo van benne?

A tipobol a kozepso dobot enis kivagtam a francba, alandoan elszakadtak a tarto gumik kurv@ nehez volt a dob a benne levo koromtol, meg lehet a viz radobott meg 1 lapattal ami benne volt, peddig vasza volt nemvolt megrohadva kicsit se.

(#97632) zsoltee10 válasza runner 125 (#97565) üzenetére


zsoltee10
addikt

Nem városban lenne használva, hanem bejárni a közeli kisvárosba.

Amit néztem automataváltós HRV-t legalább 12 évesek 2006-osnál öregebbet nem szeretnék, mert hipp-hopp 12-15 éves lesz így is. :)

Egyre szimpatikusabb a CR-V.

Egyéb ötlet akkor senkinek? Kia Sorento? 2.5 dízel+automata?

(#97633) Kornel válasza Mágus2 (#97630) üzenetére


Kornel
veterán

teendő?

(#97634) zsoltee10 válasza jozefgucci1 (#97553) üzenetére


zsoltee10
addikt

Köszi, jól hangzik. :) Kár, hogy dízelből nincs automata.

Nem akarok nagyon terepezni, csak földúton menni néha, ha ki kell ugranom megnézni egy-egy földet, vagy erdőt, hogy mi a helyzet, vagy kimenni fát vágni, stb.

(#97635) Mágus2 válasza Kornel (#97633) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mérni kell egy turbó nyomást teljes terhelésen.

(#97636) Kornel válasza Mágus2 (#97635) üzenetére


Kornel
veterán

ha meg nem jó, akkor meg felújítás?
vagy gondolom vannak fokozatok.

más: ki csinálja utána?

(#97637) runner 125 válasza zsoltee10 (#97632) üzenetére


runner 125
nagyúr

Első körben én ezt nézném meg. Fullos felszereltségű.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#97638) -v- válasza Kornel (#97636) üzenetére


-v-
addikt

(szerintem ne tedd off-ba nem off ez :) )

(#97639) Mágus2 válasza Kornel (#97636) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Attól függ, mit állapítanak meg. Néha csak a csőbilincsek eresztenek. Ritkán hibás maga a turbó. Reguláció, tömítetlenség, turbó. Ez a sorrend a hibakeresésnél és a hiba arányban is.

(#97640) tboldi válasza Tom1939 (#97629) üzenetére


tboldi
nagyúr

Tetszett, nagyon is. Ez a Suzuki már nem az a Suzuki, mint ami 10 évvel ezelőtt volt. Hatalmas minőségi ugrás a WagonR-ünkhöz képest. Mondjuk ezt bármelyik márkáról el lehet mondani, de na, ez volt az első benyomásom. :)
Pikk-pakk beállítottam az ülést, kormányt, az eladó elmondott néhány infót az autóról, aztán elindultunk. A legelején persze fura volt a kuplung és a fék (160 vs 56000 km futás), de hamar meglett az összhang. Tettünk egy kört a városban (~12 km-t) és igazából nem tudok rosszat elmondani róla. Könnyű vezetni, a futómű sem ráz - szemben a wagonerrel - és a motor is jól viszi a kasznit szerintem, hiába csak egy szívó 1,6-os. A legjobban az üléspozíció és a váltó rövidsége tetszett, ja meg a kulcs nélküli indítás. :D

Apum is szeretne egy új autót venni másodiknak, a WR maradna a melós járgány, az új meg a családi/hétvégi. Több autó is a listán van (5-5,5M-ig, és benzines): Opel Mokka 1,4T, Nissan Qashqai 1,2 DIG-T, Nissan Juke 1,6 DIG-T (nem a "szépségéért"), Honda Civic 1,8 (5 ajtós vagy Tourer)és a Suzuki SX4 S-Cross 1,6 VVT. Ülni már ültem/ültünk mindben, de vezetve csak a Suzuki volt. Egyelőre még a gyűjtés folyik, addig még megjelenik az új Vitara is, ami szintén listás lehet. :)

szerk.: Qashqai-ból nem lesz 1,6-os turbós, 190 lovas?

[ Szerkesztve ]

(#97641) Tom1939 válasza tboldi (#97640) üzenetére


Tom1939
őstag

Köszi az infót. Nálam a turbósok nem nagyon esélyesek mert a napközben megyek 4-szer 3 kilométeres szakaszt, azt nem igazán kajálná. A mitsu asx-et néztem még igazán komolyan.

(#97642) ACAB95


ACAB95
tag

Üdv.
Autóvásárlás előtt állok, Ford Focus 1 és Mondeó 2 van kinézve. Hosszú utakra járok szóval dízel kell. Mi a különbség a TDDI és TDCI motorok között, melyik a megbízhatóbb? Milyenek a szerviztapasztalatok? Vegyesben 6liter alá levihető a fogyasztás? Előre is köszönöm!

"Ami nem öl meg, az megerősít."

(#97643) -v- válasza ACAB95 (#97642) üzenetére


-v-
addikt

A tddi ... az 1.8-as tdci-t kerüld el.

(#97644) ACAB95 válasza -v- (#97643) üzenetére


ACAB95
tag

Lényegében a focusban és a mondeóban azonos TDDI motor van, csak a KW eltérő? Mi az oka, hogy ilyen olcsók a fordok a VW-Skodához képest?

"Ami nem öl meg, az megerősít."

(#97645) Dare2Live válasza tboldi (#97640) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

menyiért adják most akcióban?

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#97646) tboy93 válasza ACAB95 (#97644) üzenetére


tboy93
nagyúr

Vw konszerv most nagyon felkapott, szerintem tul vannak arazva.

(#97647) hdman válasza tboy93 (#97646) üzenetére


hdman
őstag

Mindig is nagyon felkapott volt és mindig is túl volt árazva :)

Sopron city :)

(#97648) Verbat válasza Tom1939 (#97629) üzenetére


Verbat
csendes tag

Én kb. fél éve tesztvezettem S-Crosst amikor szüleimnek kerestünk autót. Valójában az aktuális i30-at mentünk megnézni, csak épp S-Cross hétvége volt es rábeszéltek a kipróbálásra. Ott A-B tesztelve az i30 nekem sokkal jobban tetszett. Tudom, nem SUV.

Végül egyik se lett, hanem egy használt Prius 2/3 áron.

(#97649) TaaT válasza hdman (#97647) üzenetére


TaaT
veterán

Azt mondják régen nem voltak túlárazva.

Ezt meg csak úgy. [link]

Give them hell Ukraine!

(#97650) Tom1939 válasza Verbat (#97648) üzenetére


Tom1939
őstag

Nem kétség hogy a mostani i30 beülve más érzés (jobb). De jóval drágább is. Itt tartunk.
Nekem előző i30-am van amit még egy ideig megtartok.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.