Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Majd amikor már így zörög, akkor belátod, hogy igazam volt.
Te tudod, miért is fogok automatát venni?
(#97594) DeFranco: Most komolyan tényleg ennyire balféknek nézel hogy ezzel a megoldással hátragurulok?! Köszönöm...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
DeFranco
nagyúr
Nem azt mondtam, hogy te hátragurulsz, hanem hogy ez (is) az oka a hátragurulásoknak. Mellesleg én inkább összedörzsölöm a kuplungtárcsákat, mint hogy összecsapjam őket, de ez mellékes.
Goblin12
őstag
Sziasztok,
valakinek van már tapasztalata a Skoda Octavia III Combi RS-el?
Megint nem jól érted mit írok, szó nincs hirtelen kapkodós indulásról, mindent szépen nyugodtan kell csinálni, kitartod addig a kéziféket míg a kocsi érzésre meg nem indul és engeded is szépen, nem hirtelen egyik le másikra taposva vad repülőrajtot venni... Csak én nem pörgetem fel konstans módon min. 2000-ig a motort, engedem óvatosan lassan a kuplungot, hanem csak picivel finomabban, mintha normálisan elindulnék. Aki ezt pár év rutinnal a háta mögött kicsit gyakorolva nem csinálja meg, az inkább ne is vezessen autót.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mer' az a jó! Én már nagyon nem akarok vissza szokni a jobb kéz kalaf@százáshoz. Csinálja akinek 6 anyja van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Én is nagyon ezt akarom!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
roberto211
őstag
Én is így csinálom órákon.
Kuplung, kézifék be(végig a gombot benyomva tartom), sebváltó 1 es,gázt előre nem nyomok hanem engedem a kuplungot és mikor érzem,hogy indulna kézifék ki és egyúttal kis gáz.. Ez emelkedőfüggő,hogy mekkora gázt nyomok.. Nekem így tanították.. Fordulatról szó se volt..
Akkor volt szó a fordulatról mikor mondta 2500 nál váltsak mert én szeretem pörgetni autót főleg 1 be 4e ig néha
De most a vizsga előtti órán nagyon visszafogtam magam .. 1500-2000nél váltottam, max 50kmph ,50be is már 4es. Nyilván egyedül a forgalomba majd ha ott tartok nem így fogok menni.. 50et még 2esbe szoktam sx4 en csak a vizsgán vissza kell majd fogni magam ezért gyakoroltam rá előző órán.
De nem tudom ti ,hogy vagytok vele de mikor ilyen 50el mentem 4esbe sok ideig (ezt is oktató kérésére néha mikor már sok volt neki,hogy pörgettem a verdát) szó szerint elálmosodok.. Mert semmit nem érzek csak azt,hogy gurul az autó nyugdíjas styleba és semmit nem kell csinálnom. De lehet az én hibám ez nem tudom.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Goblin12
őstag
Hali,
nekem is pontosan így tanították a lejtőn való elindulást és személy szerint, sokkal jobban szeretem a kézifékes indulást lejtőn mint máshogy. . .
50km/h 4-be én 3-ban vittem végig a Seat Leon FR-t, és soha senki nem szolt rám, hogy na tedd már 4-be.
-v-
addikt
Én belátom De nem én csinálom így hanem a dsg ... nehogy azt hidd olyan gyorsan visszakapcsol ám, az új 2 lityós dízelnek meglepően sok ereje van már meglepően alul is (értsd 1200-nál), szóval még egy negyed gázra is van hogy otthagyja és onnan gyorsít, nem vált vissza ... mondjuk én amúgy se vennék dsg-t soha
(#97601) Mágus2: szép hang, ismerős mondjuk az más mert ez a fos gyári hibás
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
Nem szórakozunk itt fordulatszámokkal, meg amikor érzed, hogy húzná, akkor engedd, mert az ugyan olyan káros szerintem.
Most akkor "kivárod" amíg elkezdené húzni vagy nem. Mert nekem ebből nem az jön le, hogy "húzásra" engednéd a kézit.
Kornel
veterán
na szakértők, az normális-e, ha 2.0 tddi padlógázra kormol, de csak ha kétállású kapcsolóként nyomom meg a gázpedált, ha szépen fokozatosan, de határozottan nyomom neki, akkor nem kormol.
deicide
veterán
Egy anya jutott csak nekem, de opc-hez nem vót' autómata
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Morris
veterán
Gondolom a turbónyomás hirtelen gázadásnál nem alakul ki olyan gyorsan mint ahogy elkezded neki tiporni. Ezért ott még levegő hiány van.
Kornel
veterán
jaja.
gondolom a turbo már nem az igazi.
viszont csak ilyenkor kormol, nem tudom ez mennyire gáz.
En 50-nel 5.-be rakom a valtot persze nem varosi araszolasnal, hanem a sporolos uzemmodban
Tankblock
aktív tag
max lejtőnek lefele csinálom, mert nem szereti a motor, emelkedőnek meg már szentségtörés lenne :-D
Release the Beast....
nesa
veterán
Nem lehet levego hiany az turbolyuk az adagolon van egy levego nyomas ra erzekeny membran ami az epp alakulo turbonyomasnak megfelelo gazolajat adagol tehat akkor se igazan adagol tul ha epp leveszed a turbot, PL nemelyik szivo adagolon csak a fejet kell cserelni turbosra es mar kezeli is.
Kormolni meg barmelyik "fustmentes" dizelt lehet aki szerelt mar dizelt annak tudni kell a dizel kipufogo dob televan korommal extrem esetbe ebbol kitud nyomni valamennyit es olyan mintha epp akkor kormolna de kozbe az a multheti.
Es mivel adagolos geprol beszelunk letezik egy fustcsavar amivel belehet alitani a hegyilevegotol a kamazig barmilyen fustot, ezzel szoktak kicsit okositani az adagolos dizelt,+ a lefujoszelepet (drucklabda) alitva ez a chip tuning.
A fustcsavarral alitod be adott gazpedal alashoz mennyivel tobb olajat lojon be nyilvan a fustmentes kevesebbet kap de nemis megy ugy.
A korom az ero jele!
[ Szerkesztve ]
Azta k.rva, akkor Domi gyenge, és a topic zárható
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nesa
veterán
Legyel nyugodt domi is kormol csak nam latod,mikor a tukorbe latszik az mar nagyon durvan kormol, meg nalad mar mindent szamitogep vezerel, ne hasonlitsd egy (mechanikus) adagolos gephez.
Ma a Tipoval mentem emelkedon b+ ugy kikormoltam hogy semmit nem lattama tukorbe meg az utasteret is at kellet szelloztetni
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
A korom az ero jele!
Nem, az N az erő jele
benziN - dízel... do the math
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
deicide
veterán
Lol, cáfolhatatlan érv.
De én is jobban szeretem a benyásakat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Én meg szoktam nézni a saját taligát menet közben hátulról ( asszonyt kérem h vezessen).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nesa
veterán
Igaz, vegyen mindenki benzinest, tul nagy a kereslet a gazolajra, jobb lenne nekem ha fele annyiba kerulne mint a benzin.
DeFranco
nagyúr
Ez a beszéd
-v-
addikt
Láttad volna milyen astra ment előttem ma nem láttam a füsttől ... nem sokkal előtte meg egy volvo abból is dőlt a füst ... Utána meg egy vectrás állt neki emberkedni, elkezdtem előzni, index kijöttem előzök erre kijön elém ... ok utána ha már kijött elém legalább nem is nyomja, néztem visszamenjek-e mert beszoptam, ok nem jön senki végre lemegy, mondom akkor elmegyek ennek a balfasznak is, erre nekiállt padlózni, de miért meg minek vagy hova Még jó hogy én türelmes vagyok vele pedig kijött elém, erre nekiáll szopatni ... mondjuk motor az nem nagyon volt benne szóval beszopta, megelőztem jött pont a falu elvettem meg lassítottam akkor meg majdnem nekemszállt mert jött utána a seggembe 160-al hogy megmutassa ..
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
majd tesztelgetem, meg úgyis le kell cserélni a hátsó dobot, ami valószínű tele is van korommal, anélkül megnézem mit mutat.
de az egr-t mindenképp ki akarom iktatni.
egyébként jól megy ha nyomom, ha nem, akkor meg jól fogyaszt
[ Szerkesztve ]
És neked hogy tetszett az S-Cross? Én is ma voltam tesztvezetni. Gondoltam adok neki egy esélyt ha ilyen komoly akció van rá.
Kellemesen meglepett, szerintem nem volt rossz vagy csúnya. Olyan jó ajánlatot kaptam rá hogy komolyan gondolkozom rajta. Az alapban is benne van a tempomat, lehet hogy nekem az is elég (plusz ugye 4 téli gumi, meg navigáció). Legalább félmilla előnye van az asx-hez képest. De ha ragaszkodom a tempomathoz máshoz viszont nem annyira akkor 800 ezer (igaz az akkkor 2-ik felszereltség asx és első S-cross).
Ja az eladó teljesen szimpatikus volt, nem kamuzott. Tőlem speciel semmit sem kértek tesztvezetéshez (mondjuk sehol sem szoktak, valamiért mintha bíznának bennem, biztos mert mindig csak munka után full öltönyben érek rá ).
Mágus2
Közösségépítő
Nem normális.
nesa
veterán
Milyen adagolo van benne?
A tipobol a kozepso dobot enis kivagtam a francba, alandoan elszakadtak a tarto gumik kurv@ nehez volt a dob a benne levo koromtol, meg lehet a viz radobott meg 1 lapattal ami benne volt, peddig vasza volt nemvolt megrohadva kicsit se.
zsoltee10
addikt
Nem városban lenne használva, hanem bejárni a közeli kisvárosba.
Amit néztem automataváltós HRV-t legalább 12 évesek 2006-osnál öregebbet nem szeretnék, mert hipp-hopp 12-15 éves lesz így is.
Egyre szimpatikusabb a CR-V.
Egyéb ötlet akkor senkinek? Kia Sorento? 2.5 dízel+automata?
Kornel
veterán
teendő?
zsoltee10
addikt
Köszi, jól hangzik. Kár, hogy dízelből nincs automata.
Nem akarok nagyon terepezni, csak földúton menni néha, ha ki kell ugranom megnézni egy-egy földet, vagy erdőt, hogy mi a helyzet, vagy kimenni fát vágni, stb.
Mágus2
Közösségépítő
Mérni kell egy turbó nyomást teljes terhelésen.
Kornel
veterán
ha meg nem jó, akkor meg felújítás?
vagy gondolom vannak fokozatok.
más: ki csinálja utána?
runner 125
nagyúr
Első körben én ezt nézném meg. Fullos felszereltségű.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-v-
addikt
(szerintem ne tedd off-ba nem off ez )
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, mit állapítanak meg. Néha csak a csőbilincsek eresztenek. Ritkán hibás maga a turbó. Reguláció, tömítetlenség, turbó. Ez a sorrend a hibakeresésnél és a hiba arányban is.
tboldi
nagyúr
Tetszett, nagyon is. Ez a Suzuki már nem az a Suzuki, mint ami 10 évvel ezelőtt volt. Hatalmas minőségi ugrás a WagonR-ünkhöz képest. Mondjuk ezt bármelyik márkáról el lehet mondani, de na, ez volt az első benyomásom.
Pikk-pakk beállítottam az ülést, kormányt, az eladó elmondott néhány infót az autóról, aztán elindultunk. A legelején persze fura volt a kuplung és a fék (160 vs 56000 km futás), de hamar meglett az összhang. Tettünk egy kört a városban (~12 km-t) és igazából nem tudok rosszat elmondani róla. Könnyű vezetni, a futómű sem ráz - szemben a wagonerrel - és a motor is jól viszi a kasznit szerintem, hiába csak egy szívó 1,6-os. A legjobban az üléspozíció és a váltó rövidsége tetszett, ja meg a kulcs nélküli indítás.
Apum is szeretne egy új autót venni másodiknak, a WR maradna a melós járgány, az új meg a családi/hétvégi. Több autó is a listán van (5-5,5M-ig, és benzines): Opel Mokka 1,4T, Nissan Qashqai 1,2 DIG-T, Nissan Juke 1,6 DIG-T (nem a "szépségéért"), Honda Civic 1,8 (5 ajtós vagy Tourer)és a Suzuki SX4 S-Cross 1,6 VVT. Ülni már ültem/ültünk mindben, de vezetve csak a Suzuki volt. Egyelőre még a gyűjtés folyik, addig még megjelenik az új Vitara is, ami szintén listás lehet.
szerk.: Qashqai-ból nem lesz 1,6-os turbós, 190 lovas?
[ Szerkesztve ]
Köszi az infót. Nálam a turbósok nem nagyon esélyesek mert a napközben megyek 4-szer 3 kilométeres szakaszt, azt nem igazán kajálná. A mitsu asx-et néztem még igazán komolyan.
ACAB95
tag
Üdv.
Autóvásárlás előtt állok, Ford Focus 1 és Mondeó 2 van kinézve. Hosszú utakra járok szóval dízel kell. Mi a különbség a TDDI és TDCI motorok között, melyik a megbízhatóbb? Milyenek a szerviztapasztalatok? Vegyesben 6liter alá levihető a fogyasztás? Előre is köszönöm!
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-v-
addikt
A tddi ... az 1.8-as tdci-t kerüld el.
ACAB95
tag
Lényegében a focusban és a mondeóban azonos TDDI motor van, csak a KW eltérő? Mi az oka, hogy ilyen olcsók a fordok a VW-Skodához képest?
"Ami nem öl meg, az megerősít."
Dare2Live
nagyúr
menyiért adják most akcióban?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Vw konszerv most nagyon felkapott, szerintem tul vannak arazva.
hdman
őstag
Mindig is nagyon felkapott volt és mindig is túl volt árazva
Sopron city :)
Verbat
csendes tag
Én kb. fél éve tesztvezettem S-Crosst amikor szüleimnek kerestünk autót. Valójában az aktuális i30-at mentünk megnézni, csak épp S-Cross hétvége volt es rábeszéltek a kipróbálásra. Ott A-B tesztelve az i30 nekem sokkal jobban tetszett. Tudom, nem SUV.
Végül egyik se lett, hanem egy használt Prius 2/3 áron.
TaaT
veterán