Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mdk01
addikt
Kényelmes, kézre áll minden, csendes, finom autó. A kuplungja nekem kicsit hirtelen fog de ez egyén függő. A szélvédő mögötti hatalmas műszerfalat lehet sűrűn takarítani. Nem tudom mekkora motor van be de azt hiszem 1.4-es, és egy egészséges előzésnél kéri a 3.-at. Nekem kicsit lusta a motorja, de ezen egy nagyobb motorral lehet segíteni. Nekem egy 1.3-as 2001-es swiftem van ami azonnal pörög, de mondjuk az is kéri a 3.-at ha többen vagyunk.
Viszont emelkedőnek felfele ahol a suzukinál vissza kellene pakolni egyet ott az auris szinte biztos, hogy felmegy ha lassulva is, de felmegy.
[ Szerkesztve ]