Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#50000) King Unique válasza MrBazsi (#49999) üzenetére


King Unique
titán

Hát mondjuk ezért sem feltétlen jó az ilyeneket használtan venni, ha semmilyen, az eredeti vásárlást igazoló papírt nem mellékelt hozzá az eladó. Bár jó esetben a garanciális csere közvetlenül a gyártóval felvéve a kapcsolatot és RMA formájában akár ilyenkor is opció lehet. Legalábbis másnak a WD-nél sikerült megoldania.
Aztán ki tudja esetlegesen nem-e volt valamilyen lappangó hibája, ha csak úgy hirtelen leromlott az állapota. Célszerű lett volna a vásárlás után egy alaposabb tesztnek (példa) alávetni és reklamálni, ha az hibát jelez. Továbbá mivel ez 2,5"-os, csak USB-s tápellátású külső merevlemez, ezért USB-n a tápellátás is fontos tényező. Vagyis lehetőleg USB 3.X porthoz csatlakoztatva javasolt használni, illetve a tv-k esetében a "HDD 5V 1A" jelölésű portokon. Ha nem volt stabil a tápellátás, akkor akár az is közrejátszhatott a mostani problémánál. De egy kisebb ütődés, leejtés is elég ehhez, szóval ezekre is fokozottan oda kell figyelni! Azonban az sem zárható ki, hogy a belső HDD gyárilag gyengébben sikerült / hibás példány volt és azért kezdte el idő előtt szórni a hibás szektorokat. De pont az ilyen esetekre való a garanciális csere.

Útvonal

Fórumok  »  Adattárolás  »  HDD probléma (nem adatmentés) (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.