Én nem pont ezt találtam róla....
Másrészt mutass még egy céget, ahol bármelyik fehérjét levéve a polcról ellenőrizheted, hogy az van-e benne, amit ráírtak, stb...
Nem olcsó, ez tény. Finom és jó minőségű termékeket forgalmaznak, ez is tény. Szarral nem lehet hosszú időn keresztül piacvezető pozícióban tanyázni, bármilyen erős is a marketing, ha a kereskedelemben dolgozol, akkor ezt tudhatod.
Mi tűzvédelemmel foglalkozunk, nagy ígéretekkel jöttek kínai és cseh készülékek, árban alávágva a hosszú ideje bevált termékeknek, hirtelen mindenkinek az kellett. Aztán pár hónap után rájöttek, hogy szarok az új készülékek, és szép lassan ismét a "lehúzós, beetetős, drága" modelleket kezdték rendelni, a csehek, meg a kínaiak pedig befürödtek. És ez a példa a kereskedelem bármelyik területén előfordulhat....